سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ق.ظ

چگونه شاد باشیم؟

شادی  اولین قدم رسیدن به شادی چیست؟چگونه شاد زندگی کنیم؟

شادی یکی از زیباترین و لذت بخش ترین حس های دنیاست . اما چرا بهره ما از این حس زیبا، انقدر کمه؟ چه چیز مانع شاد زیستن ما می شود؟جواب این سوال ساده است.مانع شادی شما:

آن فکرمسموم و دردناکی است ،که تمام مدت یک گوشه از ذهنت نشسته و داره مثل خوره وجودتو میخوره.این فکر برای افراد مختلف فرق میکنه. یکی تمام مدت به شکست شغلیش فکر میکنه،یکی به مجرد بودنو و ازدواج نکردنش،یکی نگران عزیزاشه،یکی به نداشتن بچه، یکی نگران قسط وام و یکی...

تا وقتی که این فکرهای مسموم تمام مدت تو ذهنت جولان بده رنگ شادی رو نمی بینی.پس یکبار واسه همیشه،یکبار با قدرت و بااراده تصمیم بگیر باهاش روبرو بشی.

آری با فکر خودت روبرو شو.

شکست شغلی خوردی، بگو تموم شد، غصه خوردن بسه.مهم نیست چند سالته یا چه شرایطی داری.اولین قدم برای رسیدن به شادی اینه، که با قدرت بگی همه چی رو درست می کنم.من می تونم و از پسش بر می یام.مطمئن باشید به محض گفتن این جمله حس بهتری پیدا می کنید.

ازدواج نکردی؟هنوز محردی؟مهم نیست. قرار نیست از همه شادی های دنیا محروم بشی به خاطر ازدواج نکردن.اینو بدون اتفاق های خوب واسه افراد شاد می افته. میخوای نیمه گمشده ات و پیدا کنی، اول خودتو پیدا کن .شاد باش و از زندگیت لذت ببر. مردم جذب افراد شاد میشن چه بسا در بین این مردم عشق زندگیتو پیدا کنی.

و اما تو که به فکر بچه دار شدنی...میدونستی شادی تاثیر زیادی بر قدرت باروری انسان ها مخصوصا زن ها داره.تا حالا دقت کردی زوج هایی که بعد از چندین سال مداوا ،وقتی از بچه دار شدن کلا ناامید میشن بعد مدتی در کمال ناباوری بچه دار میشن.میدونی علتش چیه؟

وقتی کلا ناامید میشن، اون استرس و فشار از روشون برداشته میشه. به محض دور شدن استرس توان بارداری افزایش پیدا میکنه.پس با جملات تاکیدی روحیه ات و بالا ببر. شاد باش که شادی نقشی زیادی در توان بارداری داره.

پس اولین قدم برای شاد بودن، پیدا کردن آن فکر مسموم و دردناکی است ،که تمام روز  به طور ناخودآگاه بهش فکر می کنی سپس دو راه داری :

یا فکر مسموم و از سرت بیرون میکنی و به جاش با جملات تاکیدی فکری زیبا و شاد را جایگزین میکنی.

یا

با فکرت روبرو میشی و راه حلی برای مشکلت پیدا میکنی.


شاید مطالب زیر را دوست داشته باشید:


فوت کوزه گری قانون جذب

آموزه هایی از بیل گیتس، بنیانگذار ماکروسافت

درس هایی از ثروتمندترین زن خانه دار جهان

رابطه هوش و موفقیت


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">