سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۷ ق.ظ

چگونه یک طرح توجیهی کسب و کار بنویسیم؟

چگونه یک طرح توجیهی کسب و کار بنویسیم؟

طرح توجیهی کسب و کار یا همان بیزینس پلن یک قدم بسیار مهم برای استارت کسب و کار برای بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک است، به ویژه کسانی که ایده های خود را می خواهند به سرمایه گذاران و یا موسسات اعتباری برای تامین بودجه ارائه می دهند. طرح کسب و کار به دلیل گستردگی اطلاعاتی که باید دربرگیرد، یکی از بخش های سنگین و پر حجم شروع یک کسب و کار است. برای نوشتن طرح توجیهی باید تمامی جوانب و ابعاد فنی و مالی یک کسب و کار بررسی شود. در طرح توجیهی مراحل اجرا ، هزینه ها ، ابزار مورد نیاز و بخش های مختلف یک بیزینس ذکر می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۰۰ ، ۱۱:۲۷
سپرده گذار
پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۰ ق.ظ

چگونه خواب آسوده داشته باشیم

چگونه خواب آسوده داشته باشیم

سلامت خواب و نحوه خواب افراد تاثیر مستقیم و به سزایی در نشاط، پویایی ، قدرت ذهنی افراد و حتی رژیم غذایی او دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویان خواب، از عوامل تأثیر گذار و بسیار مهم در سلامت خواب افراد، استفاده از کالای خواب مناسب و البته با قیمت ایده آل می‌باشد. همانطور که گفته شد کالای خواب نه تنها در استراحت و رفع خستگی فیزیکی افراد تأثیر گذار است، بلکه نقش مهمی را در روحیه و سلامت فکری افراد ایفا می‌کند. یکی از اهداف شرکت ما ارتقا سلامت خواب و ارائه تشک‌های مناسب سلامت جسم وروان شماست. حال ارائه توضیحات و مشخصات دقیق و تخصصی تشک‌ها و دیگر کالای خواب موجود سعی بر آن داریم تا علاوه بر ارتقا دانش علمی مشتریان، دقیق‌ترین و بهترین انتخاب تشک را داشته باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۰ ، ۰۷:۵۰
سپرده گذار
چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۵ ب.ظ

درب شیشه ای تلسکوپی اصفهان

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب شیشه ای تلسکوپی اصفهان یکی از نمونه درب های شیشه ای می باشد که مشخصاتی متمایز با دیگر درب های شیشه ای دارد.این مدل درب شیشه ای، بعد از درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، از نظر کاربرد در رده دوم قرار می گیرد.

عملکرد درب شیشه ای تلسکوپی مشابه درب های اتوماتیک اسلایدینگ می باشد با این تفاوت که عرض بازشو آن حدود 3/2 عرض کل دهانه می باشد و مناسب برای اماکنی است که به دلیل شرایط ساختاری امکان بازشوی مفید توسط درب کشویی معمولی مقدور نمی باشد.و به طور کلی چنانچه از یک دهانه کوچک انتظار بیشترین بازشو را داشته باشیم، درب اتوماتیک تلسکوپی مناسبترین گزینه می باشد که همین امر مورد توجه بسیاری از پیمانکاران، مهندسین طراح و طراحان داخلی قرار گرفته است.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۰۰ ، ۱۵:۰۵
سپرده گذار