سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۱۷ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

معرفی و دانلود فیلم و سریال های ایرانی در سال شیوع کرونا.

اینترنت به عنوان یک رسانه، بستر مناسبی را برای افراد جامعه فراهم کرده است به طوری که  شما در زمان استراحت خود با یک کلیک با طیف عظیمی از فیلم و سریال روبه رو می شوید و می توانید متناسب با سلیقه خود یکی از آن ها را دانود و تماشا کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۹ ، ۰۸:۴۰
سپرده گذار

بانک پارسیاناعلام اسامی برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک پارسیان .


اسامی برندگان قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان ( عملکرد سال 98 -99 ) اعلام شد. مشتریان بانک می توانند با مراجعه به وب سایت بانک پارسیان به نشانی اینترنتی www.parsian-bank.irو صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به نشانی www.sandogh.parsian-bank.ir از نتیجه این قرعه کشی مطلع شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۹:۱۵
سپرده گذار

آرم بانک مهر ایران تسهیلات امتیازی مهر ایران،پرداخت وام قرض‌الحسنه با کارمزد صفر تا ۴ درصد.


همانگونه که می دانید منابع قرض الحسنه بانک ها که از محل گردش حساب های اشخاص(اعم از حقیقی/ حقوقی) تأمین می گردد، محدود و درخواست های اشخاص برای دریافت تسهیلات از بانک ها نامحدود است. در این رابطه منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز محدود و متقاضیان اخذ تسهیلات قرض الحسنه از این بانک نسبت به سایر بانک ها بیشتر می باشند، لذا به منظوراستفاده بهینه از منابع و پاسخگویی مناسب به متقاضیان بویژه افراد نیازمند و اقشارآسیب پذیر، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، بموجب امتیاز و اولویت صاحبان حساب نزد این بانک فراهم گردیده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۹ ، ۰۹:۴۵
سپرده گذار
جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۴۳ ب.ظ

برای واریز وجه نقد به بانک مراجعه نکنید.

بانک اقتصادنوین برای واریز وجه نقد به شعب بانک مراجعه نکنید،  از دستگاه خوددریافت-خودپرداز  استفاده کنید.


دستگاه‌های خوددریافت-خودپرداز علاوه بر برخورداری از امکانات دستگاه‌های خودپرداز، امکان دریافت وجه نقد از دارنده کارت‌بانک اقتصادنوین و واریز آن به سپرده اصلی کارت را فراهم می‌کنند.
قابلیت ویژه دستگاه‌های خوددریافت-خودپرداز واریز وجه به‌حساب مشتریان به‌صورت آنی در هر ساعت از شبانه‌روز، بدون اتلاف وقت و ایستادن در صف‌های طولانی است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۹ ، ۱۳:۴۳
سپرده گذار

کسب درآمد از اینستاگرام دقیقا یعنی چی؟


افرادی که به دنبال درآمد از اینستاگرام هستند به دو دسته تقسیم می‌شوند، دسته اول افرادی هستند که در حال حاضر کسب‌وکاری دارند(مغازه،شرکت و . . . .) و به دنبال آن هستند که کسب‌وکار خود را به اینستاگرام بیاورند و در اینجا هم فروش‌ داشته باشند.

دسته دوم افرادی هستند که در حال حاضر کسب‌وکاری ندارند و به دنبال شروع یک کسب‌وکار بر بستر اینستاگرام هستند( ساخت فروشگاه اینستاگرامی، ساخت پیج برای تبلیغات، تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر و . . . . )

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۹ ، ۱۳:۱۹
سپرده گذار
يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ب.ظ

۱۴۴ میلیون دلار عرضه شد.

بانک مرکزیروز جاری و در سامانه نیما؛ ۱۴۴ میلیون دلار عرضه شد.


امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹ در سامانه نیما (نظام یکپارچه معاملات ارزی) حدود ۱۴۴ میلیون دلار ارز به صورت حواله توسط صادرکنندگان عرضه شد.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، بر اساس گزارش های دریافتی از سامانه نیما امروز (۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹) حدود ١۴۴ میلیون دلار ارز به صورت حواله توسط صادرکنندگان در این سامانه عرضه شد که بر اساس معاملات انجام شده میانگین موزون نرخ بر حسب دلار حدود ٢۴۱,۶۹۷ ریال بوده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۹ ، ۲۲:۴۸
سپرده گذار

اخبار بانک‌ها فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار یک ساله در شعب بانک کارآفرین.


بانک کارآفرین بر اساس مقررات شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از چهاردهم آبان ماه اقدام به فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار یک ساله می‌نماید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۹ ، ۰۰:۲۹
سپرده گذار
جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۳۶ ب.ظ

افزایش سقف مبلغ صدور کارت هدیه در بانک سینا

بانک سیناافزایش سقف مبلغ صدور کارت هدیه در بانک سینا .


به منظور ایجاد تمهیدات لازم در راستای کاهش استفاده از اسکناس و وجوه نقد در بین هموطنان گرامی با توجه به افزایش میزان ابتلا به ویروس کرونا، سقف مبلغ صدور کارت هدیه در بانک سینا به 20 میلیون ریال افزایش یافت. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۹ ، ۱۷:۳۶
سپرده گذار
جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۲۸ ب.ظ

بازگشت و نیکی به و تجارت

بانک تجارت بازگشت "ونیکی"به "وتجارت".


رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت از بازگشت 32 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران «ونیکی» به پورتفوی این بانک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، رضا دولت آبادی مدیر عامل این بانک در گفت و گویی با اشاره به برگشت بیش از 2 میلیارد و 291 میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری ملی ایران به بانک تجارت گفت:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۹ ، ۱۷:۲۸
سپرده گذار

بانک مسکن اسامی برندگان جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن اعلام شد .


جهت مشاهده اسامی برندگان چهلمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن به وبسایت بانک مسکن مراجعه نمایید. .
https://www.bank-maskan.ir


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۶:۲۳
سپرده گذار
چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۱۹ ب.ظ

سایت بکوریتی،خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۹ ، ۲۰:۱۹
سپرده گذار
چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۱۴ ب.ظ

تمدید اعتبار کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین تمدید اعتبار کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین .


بانک اقتصادنوین با هدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان ارجمند به شعب بانک و به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اعتبار تمام کارت‌های نقدی خود را که تاریخ انقضای آن‌ها آبان ماه 1399 است به مدت یک سال تمدید کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۹ ، ۲۰:۱۴
سپرده گذار

اخبار بانک‌ها آیا می‌شود درخواست فروش سهام عدالت را لغو کرد؟

طبق گفته مسئولان سهام عدالت قرار بود امکان لغو درخواست فروش سهام عدالت طی هفته‌های گذشته برای سهامداران فراهم شود.
محمود حسنلو، مدیر فنی سهام عدالت در این خصوص گفته بود: موضوع امکان حذف درخواست فروش سهام عدالت برای آن دسته از سهامدارانی که از فروش سهامشان منصرف شده‌اند در کمیته فنی مطرح و با آن موافقت شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۱:۳۵
سپرده گذار

 بانک اقتصادنوین اعلام برندگان قرعه‌‏کشی هشتمین جشنواره حساب‌‌های قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوین


 اسامی برندگان قرعه‌‏کشی هشتمین دوره جشنواره حساب‏‌های قرض‌‏الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین اعلام شد.
پس از برگزاری مراسم قرعه‌‏کشی جوایز هشتمین دوره جشنواره حساب‌‌های قرض‌‌الحسنه پس‌‌انداز بانک اقتصادنوین که روز چهارشنبه بیست ‌و سوم مهرماه ۱۳۹۹ در ساختمان مرکزی بانک اقتصادنوین برگزار شد، اسامی برندگان این جشنواره اعلام شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۹ ، ۱۵:۴۲
سپرده گذار
جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹ ق.ظ

جشنواره یاقوت سرخ کویر

بانک کشاورزیجشنواره یاقوت سرخ کویر.


جشنواره_یاقوت_سرخ_کویر باشگاه مشتریان بانک کشاورزی در راستای حمایت از جامعه شریف و پرتلاش کشاورزان استان خراسان جنوبی اقدام به برگزاری جشنواره یاقوت سرخ کویر کرده است.
کلیه زرشک کاران این استان می توانند تا پایان آذر ماه سال جاری با تکمیل اطلاعات کاربری خود و سپرده گذاری در حسابهای جاری، حساب پس انداز و حساب کوتاه مدت، ضمن کسب امتیاز در باشگاه مشتریان و بهره مندی از مزایای شبکه تجاری مهر، در قرعه کشی جوایز میلیونی جشنواره یاقوت سرخ کویر شرکت کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۹ ، ۰۰:۱۹
سپرده گذار