سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۰۹ ب.ظ

همیشه بدبین باش.

بدبین  بدبین معکوس کیست؟

فرد بدبین نقطه مقابل خوش بین است، کسی که در هر اتفاقی، فقط مسائل منفی را می بیند.چنین نگرشی راه موفقیت فرد را می بندد. زیرا مانع دیدن حقایق و یا اتفاقات خوب می شود.از طرفی گزینه ای به نام بدبینی معکوس وجود دارد.حالتی که به شدت روی موفقیت فرد تاثیر گذار است.

دبلیو.کلمنت استون نمونه موفقی از بدبینی معکوس می باشد .

دبلیو.کلمنت استون، مولتی میلیونر کارش را با فروش روزنامه در شیکاگو و زمانی آغاز کرد که بیشتر از 12 سال نداشت. او توانست شرکت بیمه آمریکا  را به وجود آورد و اخیرا در حالی که 800 میلیون دلار ثروت داشت، در 100 سالگی مرد.

بدبین

او یک الهام بخش بزرگ برای هزاران انسان بود و مشهور بود که یک «بدبین معکوس» است. بدبین کسی است که فکر می کند مردم علیه و دسیسه می کنند. اما یک بدبین معکوس کسی است که فکر می کند همه دنیا دست به یکی کرده اند تا او را به موفقیت برسانند. کسی با این مشخصات فکر می کند هر اتفاقی که می افتد بخشی از یک برنامه بزرگ است که منتهی به موفقیت او خواهد شد.
 دبلیو.کلمنت استون در واکنش به هر اتفاقی که می افتاد، می گفت «: عالی است » ! و بعد سعی می کرد جنبه ها ی مثبت آن اتفاق را پیدا کند. اگر مسئله را یک موقعیت، چالش و بک فرصت مناسب تعریف کنید، برخورد شما با آن مسئله مثبت می شود. در این  صورت است که، همیشه درون هر مسئله، فرصت مناسبی پیدا می کنیدکه قرار است سودی نصیب شما کند. نورمن وینسنت پیل  می گفت «: وقتی خداوند می خواهد هدیه ای برای شما بفرستد، آن را درون مسئله ای قرار می دهد » . هر چه مسئله بزرگ تر باشد، هدیه شما هم بزرگ تر می شود.
پس همیشه بدبین معکوس باش.
برگرفته از کتاب فکرتان را عوض کنید.افراد برایان تریسی.

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

اصول ساده زندگی  

چرا به رویاهام نمی رسم؟  


نکته جالب از کتاب راز، پرفروشترین کتاب موفقیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">