سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ق.ظ

قرعه کشی بانک انصار 96

بانک انصار   جوایز قرعه کشی بانک انصار.

جوایز هشتمین دوره قرعه کشی بانک انصار اعلام شد.

بانک انصار پس از گرفتن مجوز قرعه کشی از بانک مرکزی ،اقدام به برگزاری قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه نمود .دراین دوره از قرعه کشی با نام فکرشو بکن جوایزی به شرح زیر به برندگان اهدا خواهد شد.

100 جایزه 1000میلیون ریالی.

108کمک هزینه خرید خودروی داخلی به ارزش 250میلیون ریال.

118کمک هزینه خرید صنایع دستی به ارزش 20 میلیون ریال.

128کمک هزینه سفر به عتبات به ارزش 10میلیون ریال.

337138جایزه نقدی 200هزار ریالی.

حداقل مبلغ برای شرکت در قرعه کشی بیست هزار تومان می باشد . و طبق اطلاعیه موجود در وب سایت بانک انصار حساب های زیر در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

این قرعه‌کشی شامل سپرده های پس انداز عادی، پس انداز اختیاری، پس انداز همیاری ، پس انداز اشخاص حقوقی، پس انداز ارزی، پس انداز تسری، پس انداز پرداخت حقوق، پس انداز کودک، پس انداز دانش آموز، قلک الکترونیک دانش آموزان ، کارت شهروندی و... می باشد

تاریخ دقیق قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک انصار 25 مهر 96 می باشد.


اعلام اسامی برندگان قرعه کشی حساب های پس انداز بانک انصار، برای دیدن اسامی برندگان هشتمین مرحله از قرعه کشی بانک انصار اینجا کلیک کنید.

به امید خبرهای خوب برای کاربران سپرده گذار

 اخبار قرعه کشی بانک ها در سپرده گذار



دانلود بیش از 1500سوال آزمون استخدامی بانک ها به همراه جزوه


نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد


دانلود 1500پول سوال استخدامی بانک رفاه کارگران



نظرات (۵۱)

۱۹ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۰۲ احمدرضا رحمتی
سلام
لطفا بی دردسر تاریخ قرعه کشی رو اعلام کنید.بسیار ممنون.
لطفا تاریخ دقیق قرعه کشی رااعلام کنید
پاسخ:
به محض اعلام حتما اطلاع رسانی میشه
بیخشسد من حساب دارم پول برای سود گذاشتم منم شامل میشم تو قرعه کشی
پاسخ:
خیر. دوست عزیز فقط حساب های پس انداز شامل قرعه کشی می سوند.
چرازمان دقیق قرعه کشی رو اطلاع رسانی نمیکنید برای همه ی مشتریا
پاسخ:
زمان دقیق قرعه کشی ها هنوز اعلام نشده.
آخرین مهلت افتتاح حساب بانک ملت 31 خرداد بود تازه زمان قرعه  کشی رو اعلام کردن.22مهر.
ولی بانک های دیگه تا آخرین مهلت افتتاح حساب چند روز دیگه مونده.
بعد از افتتاح حساب کم کم زمان قرعه کشی ها اعلام میشه
حد اقل موجودی که زدید 20تومن.  باید همیشه ته حساب باشه یا زمان قرعه کشی باید حداقل 20ت باشه ؟

پاسخ:
هم زمان قرعه کشی  هم سه ماه متوالی پس از آخرین روز تکمیل موجودی.
چرازمان دقیق قرعه کشی رو اطلاع رسانی نمیکنید برای همه ی مشتریا
پاسخ:
زمان دقیق قرعه کشی بانک های مختلف هنوز اعلام نشده.از بین بانک ها فقط روز قرعه کشی بانک ملت اعلام شده. به محض اطلاع از تاریخ دقیق حتما اعلام می کنیم
چرازمان دقیق قرعه کشی بانک انصاررواعلام نمیکنید
پاسخ:
زمان دقیق قرعه کشی بانک های مختلف هنوز اعلام نشده.از بین بانک ها فقط روز قرعه کشی بانک ملت اعلام شده. به محض اطلاع از تاریخ دقیق حتما اعلام می کنیم
سلام بعدازاتمام  زمان افتتاح حساب  قرعه کشی پولم روازحسابم بردارم یه اینکه باید تاروزقرعه کشی توحساب بمونه لطاراهنماییم کنید.ممنون 
پاسخ:
حتما باید 90 روز متوالی( بعد از آخرین روز مهلت افتتاح حساب )پول تو حساب باشه.از طرفی تو روز قرعه کشی هم حداقل موجودی باید باشه.
به نظرمن حداقل موجودی همیشه تو حسابتون باشه این شانس برنده شدنو بیشتر میکنه
سلام بعدازاتمام  زمان افتتاح حساب  قرعه کشی پولم روازحسابم بردارم یه اینکه باید تاروزقرعه کشی توحساب بمونه لطاراهنماییم کنید.ممنون 
سلام خسته نباشید به شما عزیزان خوب زحمت کش بانک انصارحساب تکمیلی چقدر میشه یعنی چقدر موجودی تو حساب باشه تا در قرعه کشی جازه بزرگ شرکت بشیم
پاسخ:
20000تومان
سلام خسته نباشید به شما عزیزان خوب زحمت کش بانک انصارحساب تکمیلی چقدر میشه یعنی چقدر موجودی تو حساب باشه تا در قرعه کشی جازه بزرگ شرکت بشیم
پاسخ:
حداقل موجودی 20000تومان
سلام اگه میشه زمان قرعه کشیو اعلام کنید ممنون میشم
پاسخ:
زمان دقیق قرعه کشی بانک های مختلف هنوز اعلام نشده.از بین بانک ها فقط روز قرعه کشی بانک ملت اعلام شده. به محض اطلاع از تاریخ دقیق حتما اعلام می کنیم
سلام من آخرین روز مهلت افتتاح حساب ،حساب باز کردم و اگر احتمالا 22مهر تاریخ قرعه کسی باشد که تا این تاریخ 90 روز نشده است؟ یعنی من در قرعه کشی نیستم؟
پاسخ:
عزیزم کدوم بانک حساب باز کردی؟آخرین روز مهلت افتتاح حساب بانک ملت 31 خرداد بود . قرعه کشی بانک ملت 22 مهره.اما بانک انصار آخرین مهلت شهریورماهه وهنوز تاریخ قرعه کی اعلام نشده.چون آخرین مهلت شهریور ماهه  پس 90 روز پول بیاد تو حساب باشه با این حساب قرعه کشی تو زمستون باید انجام بشه
ای خدا می‌شود که من هم جزو خوش شانس ها بشم
پاسخ:
ایشالله
میشه تو این 90 روزی که فرمودید پولم رو کم و زیاد کنم یهنی هم برداشت داشته باشم هم واریزی
پاسخ:
بله عزیز فقط حداقل موجودی همیشه باید تو حساب باشه.موفق باشید
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۵۸ فرشاد نصیری
سلام،لطفا منو برنده اعلام کنید،ممنون
پاسخ:
هنوز قرعه کشی انجام نشده.ولی ایشالله که همین طور میشه
سلام من حساب داشتم ولی چهارم شهریور مبلغ شصت میلیون تومن واریز کردم بااین حساب سه ماهه توقرعه کشی شرکت داده نمیشم
پاسخ:
منظورتون بانک انصاره؟آخرین مهلت تکمیل موجودی بانک انصار اواخر شهریوره. یعنی تو قرعه کشی شرکت داده میشین.
سلام من حساب داشتم ولی چهارم شهریور مبلغ شصت میلیون تومن واریز کردم بااین حساب سه ماهه توقرعه کشی شرکت داده نمیشم اگراینجوریه چراپرسنلای بانک گفتن اینطوری نیست کم پولی نیست نزدیک یک ماهه توحساب گذاشتم کی جوابگومیشه
منظورم بانک انصاراست مگه نمگین باید 90روزپول توحساب باشه ولی من ازچهارم شهریور مبلغ 61000000میلیون تومان به حسابم انتقال دادم  میتونم اول مهراین مبلغ روازحساب بردارم یه مبلغ کمی توحساب بمونه بازتوقرعه کشی شرکت داده میشم امتیازم ازبین نمیره یانه
پاسخ:
بعد از آخرین مهلت تکمیل موجودی، پول سه ماه باید تو حساب باشه .آخرین مهلت تکمیل موجودی بانک انصار تا 31 شهریور تمدید شد.پس اگه شما حداقل موجودی حسابتونو تا سه ماه دیگه حفظ کنین تو قرعه کشی شرکت می کنین.
شرط شرکت تو قرعه کشی بانک ها حفظ حداقل موجودی تا سه ماه متوالی و روز قرعه کشیه. پیشنهاد من به شما حفظ حداقل موجودی تا روز قرعه کشیه.چون سه ماه بعد آخرین مهلت بانک انصار میشه آخر پاییز ولی قرعه کشی ممکنه 22 بهمن باشه. حفظ حداقل موجودی تو روز قرعه کشی شرطه.پس تا روز قرعه کشی حداقل موجودی را داشته باشین.
نگران امتیاز نباشین. موفق باشید
من حساب قرعه کشى بانک انصار شرکت کردم ا یا هر چه پول ما بیشتر باشه شانس برنده شدن بیشتر یانه. ىا فقط باید بیست تومان تو حساب باشه
پاسخ:
بانک ها میگن به ازای هر 20000 تومن یک امتیاز.از نحوه قرعه کشی بانک ه اطلاعی ندارم. اگه قرعه کشی با کامپیوتر انجام بشه حتما پول بیشتر امتیاز بیشتری داره پس شانس بیشتری داره.
ولی چند سال پیش تو قرعه کشی جایزه ویژه بانک تجارت که هر ماه انجام میشد و به چهار پنج نفر 50 میلیون جایزه می دادن نحوه قرعه کشی فرق میکرد.
قرعه کشی با گردونه بود که توش توپ هایی با شماره های مختلف....یکی یکی توپ ها بیرون می اومد و یک شماره حساب برنده میشد. در این صورت امتیاز هیچ نقشی در برنده شدن فرد نداره.
ولی خوب وقتی تعداد قرعه کشی زیاده نمی تونن از این روش استفاده کنند.
نظر من اینه خدا واسه هر کس که بخواد همون میشه
سلام,حداقل موجودی با اون ۱۰هزار تومنیه که همیشه تو کارته حساب میشه؟
پاسخ:
بله دوست عزیز
سلام من امروز در بانک انصار حساب باز کردم 27شهریور
خواستم ببینم در قرعه کشی این دوره شرکت داده میشوم؟
پاسخ:
بله دوست عزیز.
موفق باشید
تاریخ قرعه کشی بانک انصاررواعلام نمیکنید
پاسخ:
دوست عزیز
هنوز تاریخ دقیق قرعه کشی اعلام نشده
سلام من 30 شهریور حساب باز کردم در قرعه کشی این ماه قرار میگیرم؟
پاسخ:
بله دوست عزیز. تو این دوره از قرعه کشی شرکت می کنید.
موفق باشید
سلام من 30 شهریور حساب باز کردم در قرعه کشی این ماه قرار میگیرم؟
سلام . اگه‌ من پولمو از حسابم بردارم فقط بیست تومن بزارم امتیازم کم میشه؟
پاسخ:
بله دوست عزیز
ولی اگه قرار باشه جایزه به کسی برسه این اتفاق می افته .همه چی خواست خداست
موفق باشید
سلام من صدهزارتومن توحسابم نگه داشته بقیه روبرداشتم توقرعه کشی شرکت داده میشیم یانه
پاسخ:
برای شرکت در قرعه کشی 20 هزار تومان به مدت سه ماه باید تو حساب باشه
تاریخ قرعه کشی کی هست
پاسخ:
25 مهر
سلام اسامی برندگان کی اعلام میشود
پاسخ:
بعد قرعه کشی طی یکی دو روز آینده اعلام میشه
سلام من حساب باز کردم ولی ۹۰ روز نمیشه و سه ماه متوالی رو پر نمیکنه .منم در قرعه کشی شرکت داده میشم
پاسخ:
داشتن حداقل موجودی به مدت سه ماه متوالی یکی از شروط شرکت در قرعه کشیه
سلام من از بیست شهریور تکمیل موجودی کردم و سه ماه نمیشه من در قرعه کشی شرکت میکنم؟؟تشکر
سلام من از بیست شهریور تکمیل موجودی کردم و سه ماه نمیشه من در قرعه کشی شرکت میکنم؟؟تشکر حدود یک ماه و نیم هست میگن باید نود روز باشه پ من نمیتونم در قرعه کشی شرکت کنم؟؟
پاسخ:
آخرین مهلت تکمیل موجودی بانک انصار 31 شهریور بود.و قرعه کشی مهرماه.
این مساله برای من هم عجیب بود.سعی کردم از کارشناسای بانک انصار بپرسم ولی متاسفانه هنوز موفق نشدم.

سلام خسته نباشید
فرمودید آخرین مهلت افتتاح حساب و تکمیل موجودی ۳۱شهریور هستش یعنی من که اوایل مهر ماه پول خوابوندم توی قرعه کشی شرکت داده نمیشم.؟
پاسخ:
متاسفانه شرکت داده نمی شید
سلام بنده ۲۵ شهریور حساب دربانک انصار باز کردم میتونم تو قرعه کشی شرکت کنم تشکر
سلام
خسته نباشید
اسامی برندگان رو کی اعلام میفرمایید؟
پاسخ:
دوست عزیز :زمان دقیقش مشخص نیست
آیا تا اعلام نتایج  میتونیم پول را برداریم یا باید باشه تا زمان اعلام نتایج
پاسخ:
دوست عزیز؛ می تونین پولتون بردارین.

سلام  خسته نباشید

بنده 27 شهریور پول ریختم تو حسابم آیا قرعه کشی شامل منم میشه.خواهشمند ام در صورت امکانش راهنمایی کنین


با تشکر از زحمات شما
پاسخ:
آخرین مهلت افتتاح حساب 31 شهریور بود.در واقع باید تو قرعه‌کشی شرکت داده بشین. ولی از طرفی شرط شرکت تو قرعه کشی بودن حداقل موجودی به مدت سه ماه متوالیه.
وقتی بانک انصار روز قرعه کشی رو مهر ماه قرار داد.چند بار به امور بازاریابی بانک انصار زنگ زدم تا تکلیف افرادی که تو ماه های اخیر حساب باز کردنو بدونم.ولی متاسفانه جوابی ندادن.یعنی موفق به برقراری ارتباط نشدم.
امیدوارم تو قرعه کشی شرکت داده بشین.با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز
سلام من حساب ازقبل بانک انصارداشتم پیام اومد 20تومن واریز کن به حساب تادرقرعه کشی شرکت داده بشی 14 شهریورپول به حساب ریختم آیابرای حفظ امتیاز تاچندروزبایدپول توحساب بمونه
پاسخ:
حفظ حداقل موجودی به مدت سه ماه متوالی شرط شرکت تو قرعه کشیه.
سلام به برندگان ویژه کی زنگ میزنن؟
پاسخ:
اطلاع دقیقی نداریم دوست عزیز.
سلام نتایج قرعه کشی دقیقاکی اعلام میشه ؟
پاسخ:
تاریخ دقیقی مشخص نیست دوست عزیز، بانک ملی و پارسیان دو سه روزبعد از قرعه کشی نتایج و اعلام کردن ولی بانک مسکن و انصار هنوز اعلام نکردن. به احتمال زیاد تو هفته جاری اعلام میشه
نتایج کی اعلام میشه 
پاسخ:
دوست عزیز تاریخ دقیق مشخص نیست.
۰۸ آبان ۹۶ ، ۲۲:۰۵ لیلاپرعلیلو
نتایج کی اعلام میشه اخه من خیلی نیازدارم خداااااااااااا
پاسخ:
متاسفانه بیشتر از دو هفته از روز قرعه کشی میگذره ولی نتایج و اعلام نکردن
بالاخره نتایج قرعه کشی کی اعلام میشه
سلام نتایج قرعه کشی کی اعلام میشود 
پاسخ:
بانک انصار اعلام کرده تا 15 آبان اسامی اعلام میشه. اما تاریخ دقیقی اعلام نکردن
باسلام خدمت پرسنل زحمت کش..سوالی که دارم اینه که در صورت امکان یه راه حلی پیدا کنین با شماره کارت و رمز دوم حساب بتونیم برندگان رو تو سامانه ببینیم 
پاسخ:
 همه بانک ها بر اساس شماره حساب قرعه‌کشی می کنند.و نتایج هم بر اساس شماره حساب اعلام میشه.
شماره کارت به خاطر متغیر بودن نمی تونه ملاک قرار بگیره دوست عزیز.
امروزم ۱۵ ام اما نتایج که اعلام نشد بازم
سلام شرمنده امروز۱۵ام ولی نتایج اعلام نشداخه 
پاسخ:
نتایج قرعه کشی اعلام شده دوست عزیز
واقعا چرا من با موجودی بالا برنده نمیشم این ۴امین بانک که جایزه ای نصیب نشد 
سلام مبلغ شسصت میلیون توحساب یک ماه خابوندم ولی یک ریالی هم برنده نشدم دزدی توروزروشن واقعا متاسفم
نتایج سال ۹۶ انصار که اعلام نش.
پاسخ:
دوست عزیز نتایج اعلام شده. تو سایت انصار گزینه قرعه کشی رو بزنین به صفحه مورد نظر دسترسی پیدا میکنین
۰۱ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۴۳ جواد اتکافرد

سلام 

من یه حساب در باک انصار دارم ایا همین حساب در قرعه کشی محسوب میشه یا باید حساب خاصی داشته باشم لطفا جواب بدین

 

پاسخ:
سلام.
از حساب های قرض‌الحسنه برای شرکت تو قرعه‌کشی استفاده میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">