سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۴۱ ب.ظ

آیا حساب بانکی یارانه‌ها چک می‌شود؟

 چک کردن حساب‌های بانکی.

با اعلام رسمی دولت حذف یارانه بگیران پر درآمد از شهریور ماه سال جاری و طبق تکلیف قانون بودجه مبنی بر حذف سه دهک بالای درآمدی آغاز شده است؛ به طوری که حدود ۲۰۰ هزار نفر از خانواده‌هایی که در دهک‌های بالا شناسایی شده بودند در این ماه از لیست سازمان هدفمندی کنار رفتند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۴۱
سپرده گذار
يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۳۵ ق.ظ

طرح صبا بانک اقتصادنوین.

بانک اقتصادنوین   وام صبا بانک اقتصادنوین.

ویژه عموم مشتریان بانک اقتصادنوین بانک اقتصادنوین با ارائه طرح‌های صبا 1 و 2 بر آن است به پاس همراهی شما مشتریان گرامی، امکان بهره‌مندی از تسهیلات با شرایطی آسان و به میزان مورد نظر شما (تا سقف پنج میلیارد ریال) را فراهم کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۸ ، ۰۸:۳۵
سپرده گذار

بانک کشاورزی تاریخ قرعه‌کشی جشنواره مهرگان بانک کشاورزی.

بانک کشاورزی جشنواره مهرگان را برای مشتریان و دارندگان حساب های پس انداز قرض الحسنه، جاری و کوتاه مدت با نرخ برابر و کمتر از 10 درصد برگزار می کند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۴۲
سپرده گذار
دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۳۷ ق.ظ

آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی بانک آینده.

۱۰۰بانک اینده جایزه صدمیلیون تومانی بانک آینده.

برای پنجمین سال پیاپی، جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده در حال برگزاری است. بانک آینده، به پاس قدردانی از نیت خیر سپرده‌گذاران و در جهت ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه، در پنجمین دوره این جشنواره به قید قرعه، جوایز نفیس و ارزنده ای را اهدا خواهد کرد.

جوایز این دوره شامل:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۳۷
سپرده گذار
جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱ ق.ظ

تسهیلات فرصت بانک تجارت.

بانک تجارت معرفی طرح فرصت بانک تجارت.

بسیاری از افراد شاغل و بازنشسته سازمان‌ها و موسسات هستند که حقوق و درآمدهای خود را برای مدت کوتاهی می‌توانند حفظ کنند ولی از گردش حساب خوبی برخوردارند و توانایی بازپرداخت اقساط را به صورت ماهانه دارند.
بانک تجارت به منظور برخورداری این افراد از تسهیلات بانکی، طرح سپرده – تسهیلاتی فرصت را در قالب عقد مرابحه عادی و بر مبنای سپرده‌ گذاری در حساب‌های جاری کارت فراهم آورده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۰۱
سپرده گذار
دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ق.ظ

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۰۰
سپرده گذار
يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ق.ظ

سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام

بانک پاسارگاد  سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام بانک پاسارگاد.

مشتریان گرامی می توانند با افتتاح سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام علاوه بر برخورداری از سود روزشمار این سپرده، از طریق این سپرده، بدون مراجعه حضوری و به صورت کاملاً اینترنتی در سیستم معاملات آنلاین کارگزاری بانک پاسارگاد نیز ثبت نام نمایند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۴۰
سپرده گذار

بانک پارسیان  معرفی10 برنده کمک هزینه خرید خودرو داخلی طرح کیان پارسیان.

مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم طرح کیان بانک پارسیان (ویژه دارندگان دستگاه‌های کارتخوان)، سوم شهریورماه ۹8 برگزار و10 برنده جایزه 500 میلیون ریالی کمک‌هزینه خرید خودرو معرفی شدند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۴۵
سپرده گذار

سپه  بانک‌های وابسته به بانک سپه.

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: با توجه به انتقال بخش عمده ای از مالکیت سهام بانک های وابسته به نیروهای مسلح به بانک سپه در تابلوهای بانک های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی اعتباری کوثر، عنوان «بانک وابسته» درج شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۳۶
سپرده گذار

بانک اقتصادنوین   استقبال چشمگیر از هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین.

هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین با استقبال چشمگیر مشتریان نیک اندیش همراه شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره که با هدف ترویج سنت پسندیده "قرض‌الحسنه" از 18 خرداد تا 18 مهرماه 1398 برگزار می‌شود به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین، جوایز ممتاز جشنواره 18 ماه متوالی به برندگان خوش‌اقبال تعلق خواهد گرفت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۴۲
سپرده گذار
شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۵۶ ب.ظ

کتاب شیوه های رهبری برای نسل جدید (استیو جابز)

شکی نیست که استیو جابز در نوآوری ، برندسازی ، بازاریابی ، ارائه و رهبری صاحب سبک بود. استیو جابز چیزی را درک کرد که بسیاری از شرکت ها سعی در انجام آن داشتند ، اما بندرت در آن موفق بودند.

هرچه او بیشتر پیشرفت می کرد ، محصولات وی ساده تر می شدند. در برخی موارد کمتر به محصول و بیشتر به استفاده کننده آن محصول فکر می کرد. در صورتیکه مشتری احساس خوبی از محصول داشته باشد مسلما میزان فروش آن محصول بیشتر خواهد شد.

چرا باید این کتاب را بخوانم؟

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۵۶
سپرده گذار