سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

کسب درآمد از اینستاگرام دقیقا یعنی چی؟


افرادی که به دنبال درآمد از اینستاگرام هستند به دو دسته تقسیم می‌شوند، دسته اول افرادی هستند که در حال حاضر کسب‌وکاری دارند(مغازه،شرکت و . . . .) و به دنبال آن هستند که کسب‌وکار خود را به اینستاگرام بیاورند و در اینجا هم فروش‌ داشته باشند.

دسته دوم افرادی هستند که در حال حاضر کسب‌وکاری ندارند و به دنبال شروع یک کسب‌وکار بر بستر اینستاگرام هستند( ساخت فروشگاه اینستاگرامی، ساخت پیج برای تبلیغات، تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر و . . . . ).

پس وقتی حرف از کسب درآمد از اینستاگرام به میان می‌‌آید ما با یکی از این دو حالت مواجه هستیم، هرچند که برای دسته اول، عبارت بازاریابی در اینستاگرام مناسب‌تر است.

در این مقاله بیشتر به دسته دوم می‌پردازم، یعنی افرادی که به دنبال شروع یک کسب‌وکار در اینستاگرام هستند و برای دسته اول مطالعه مطلب زیر را توصیه می‌کنم.

 

پیج والو در اینستاگرام

 

آیا واقعا می‌توان از اینستاگرام درآمد خوبی داشت؟

نمی‌دانم تا چه حد با دنیای کسب درآمد از اینستاگرام آشنا هستید، در اینستاگرام بسته به نوع فعالیتی که انجام می‌دهید و میزان تلاش و سرمایه گذاری که روی کار می‌کنید درآمدهای مختلفی می‌توانید داشته باشید.

به طور مثال یک فروشگاه اینستاگرامی روزانه ۲ الی ۳ سفارش دریافت می‌کند و حاشیه سود هر سفارش ۳۰ هزار تومان است، این فروشگاه ماهیانه چیزی حدود ۱٫۸ الی ۲٫۷ میلیون تومان درآمد خالص خواهد داشت.

فروشگاه دیگری که عملکرد بهتری دارد، روزانه ۵ الی ۸ سفارش دریافت می‌کند و با فرض همان حاشیه سود ۳۰ هزار تومان، ماهانه چیزی حدود ۴٫۵ الی ۷٫۲ میلیون تومان درآمد خالص خواهد داشت.

این دو فروشگاه نمونه‌هایی از درآمدهای معمول در اینستاگرام هست، چنین فروشگاهی توسط فقط و فقط یک نفر هم می‌تواند مدیریت شود.

 

https://ronaaq.com/wp-content/uploads/2018/11/why-search-console-min.jpg

از کدام روش کسب درآمد کنیم؟

اینکه به کدام روش‌ را برای کسب‌ درآمد از اینستاگرام انتخاب می‌کنید کاملا به علایق شما، توانایی‌های شما و احتمالا سرمایه شما ارتباط دارد.

اگر به دنبال فروش در اینستاگرام هستید، باید مبلغی را برای تامین جنس در نظر بگیرد و فکری برای تامین جنس و ارسال آن هم بکنید.

قطعا دردسر بیشتری نسبت به کسب درآمد از تبلیغات دارد، اما مسلما خیلی سریعتر هم می‌تواند به درآمد برسد و البته بسته به نوع کالا می‌تواند سود خوبی هم داشته باشد.

اما اگر به دنبال کسب‌ درآمد از تبلیغات و یا تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر هستید، باید بگویم که راه درازتری در پیش خواهید داشت و نیاز به صبر بیشتری هم دارید، اما قطعا درآمد راحت‌تری هم به دست می‌آورید زیرا دردسر تامین جنس، ارسال و ارتباط با مشتری را ندارید و از تبلیغاتی که انجام می‌دهید درآمد کسب می‌کنید.

پس به خودتان رجوع کنید و ببینید که کدام یک از روش‌های معرفی شده برای شما مناسب‌تر است.

 

ترفند های توسعه کسب درآمد اینستاگرامی

 

  • موضوع و هدف خود را کاملا و دقیق مشخص کنید
  • فقط راجب موضوع خود فعالیت کنید
  • چالش برگذار کنید، فالوور ها را غافل گیر کنید
  • زیادی تبلیغ نزارید و اول به فکر رضایت دنبال کننده باشید
  • یک اسم خوب و عالی برای برند یا پیج خودتون انتخاب کنید
  • پیج خودتون رو توی شبکه های مجازی دیگه بسازید و تبلیغ کنید (مثل تلگرام و یوتیوب)
  • حتما برای پیج و موضوع خودتون یک سایت تشکیل بدهید (اصولش رو خوب یادبگیرید)
  • حرفه ای و خلاق باشید، فقط کار های دیگران را تکرار نکیند
  • زیر پست هایتان هشتگ مناسب قرار بدید و روی عکس هایتان واترمارکت(اسم برند) را قرار دهید
  • با کانال هایی دیگران تبادل تبلیغات انجام دهید
  • از استوری و لایو اینستاگرام حتما و حتما استفاده کنید

 

نکاتی از کسب درآمد اینستاگرامی به گفته آکادمی سبز:

۱- از امکانات جدید اینستاگرام غافل نشوید

یکی از از دلایلی که باعث شده اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران شناخته می‌شود امکانات جدیدش است. همین امکاناتی که به خوبی ارائه می‌دهد باعث شده است نسبت به رقیبان خود جلو بزند. شما با استفاده از امکانات جدید اینستاگرام مثل استوری اینستاگرام و لایو اینستاگرام می توانید فالوور هایتان را به صورت کاملاً طبیعی افزایش بدهید و کسب و کارتان را رونق دهید، که همین کار باعث افزایش درآمد زایی شما خواهد شد. در ادامه بیشتر شما را با استوری و لایو اینستاگرام آشنا خواهم کرد.

 

استوری اینستاگرام:

از استوری اینستاگرام برای پیشنهاد های لحظه ای استفاده می شود. شما با استفاده از استوری اینستاگرام می‌توانید پیج دیگران را تبلیغ کنید. البته استوری اینستاگرام ویژگی بسیار خوب دیگری هم دارد که می توانید پروفایل دیگران را هم تگ کنید. خیلی از افراد از این ویژگی و مزیت برای هدایت مستقیم کاربران پروفایل و پیج مورد نظر استفاده می کنند. شما تا ۲۴ ساعت می توانید یک پست را داخل استوری بگذارید و بعد از ۲۴ ساعت استوری که قرار داده اید به صورت کاملا اتوماتیک حذف خواهد شد. البته استوری اینستاگرام امکانات متنوعی را به شما میدهد که می توانید از آنها برای جذاب کردن استوری تان استفاده کنید.

کسب درآمد از طریق اینستاگرام کسب درآمد از طریق اینستاگرام

البته نرم افزار های زیادی برای زیبا کردن استوری وجود دارد مثل Drool و inshot که می توانید از این نرم افزارها هم استفاده کنید.

 

لایو اینستاگرام:

یکی دیگر از امکانات و ویژگی های مهم اینستاگرام لایو اینستاگرام است. بسیاری از افراد از لایو اینستاگرام برای معرفی کسب و کارشان استفاده می کنند. لایو اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که به صورت زنده با مخاطبان و کاربران تان در ارتباط باشید و با آنها صحبت کنید.

البته یکی از بهترین روش ها برای اعتماد سازی و برند سازی از طریق اینستاگرام استفاده از لایو اینستاگرام است. شما با استفاده از لایو اینستاگرام می توانید به صورت نامحدود با مخاطبان و کاربران ارتباط زنده داشته باشید. اگر لایو اینستاگرام تا جذاب باشد مطمئن باشید مخاطبان و کاربران زیادی جزئی از دنبال کنندگان شما می شوند.

 

از لایو اینستاگرام باید با توجه به نوع کسب و کارتان استفاده کنید. به عنوان مثال اگر در هر زمینه ای فعالیت می کنید می توانید هر چند وقت یکبار نکات مهم در حوزه کاری تان را به صورت لایو داخل اینستاگرام برگزار کنید و کلاس های پرسش و پاسخ ایجاد کنید.

با استفاده از لایو اینستاگرام می توانید کارهای جالبی را انجام بدهید. به عنوان مثال می‌توانید در مورد کسب و کارتان به صورت مستقیم با مخاطبان تان صحبت کنید. کتاب و مقالاتی را معرفی کنید و…

اگر بتوانید لایو خود را جذاب کنید مطمئن باشید دنبال‌کنندگان و فالوور های شما افزایش پیدا خواهد کرد. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب اینستاگرام این است که می توانید آن را ذخیره کنید و در استوری تا به صورت ضبط شده قرار بدهید تا کسانی که در لایو اینستاگرام شما شرکت نکرده اند بتوانند لایو شما را ببیند.

۲- برای پست های اینستاگرام تان وقت بگذارید

اگر میخواهید پستی را داخل اینستاگرام منتشر کنید برایش زمان بگذارید و سعی کنید بهترین پست را با بهترین تصاویر داخل پیج تان قرار بدهید. استفاده از پست های جذاب و خوب در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث اعتماد سازی و جلب توجه می شود. این کار بسیار مهمی است که باید انجام بدهید.

حتی با استفاده از پست های اینستاگرام تان می توانید مخاطبان و کاربران تان را به مشتری دائم به همیشگی تبدیل کنید. به هیچ عنوان سعی نکنید عکس و تصویری را از جایی کپی کنید. برای جذاب کردن پست اینستاگرام تان حتماً از فونت مناسب استفاده کنید. سعی کنید تصاویر مرتبط با کسب و کارتان باشد. در تصاویر حتماً از لوگو و نام برند کسب و کارتان استفاده کنید.

یکی از ساده ترین و بهترین روش ها برای اعتمادسازی بین مخاطبین و فالوور های تان این است که حتماً از کپشن های طولانی و جذاب در پستان استفاده کنید. شاید تصور کنید کپشن های طولانی خوانده نشود. شاید درست باشد! ولی این کار باعث می شود یک حس اعتماد بین مخاطبان و فالوور های تان نسبت به شما ایجاد شود و فکر کنند که چقدر برایشان مهم بود که این قدر وقت گذاشتید.

 

۳- از پست های متنوع استفاده کنید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است که در همان ابتدا امکان اشتراک گذاری تصاویر و عکس ها وجود داشته است. ولی الان با توجه به امکانات زیادی که اینستاگرام قرار داده است میتوانید ویدیو هم برای کاربرانتان قرار بدهید.

سعی کنید به هیچ عنوان از یک فرمت خاص در پست هایتان استفاده نکنید به عنوان مثال به هیچ عنوان فقط از تصاویر استفاده نکنید. داخل پست هایتان از ویدیو و فیلم هم استفاده کنید.

حتماً هر چند وقت یکبار داخل پیج اینستاگرام تان استوری بگذاریم. گاهی وقتا داخل پست های تان ویدیو و فیلم قرار بدهید و…

برای جذاب کردن ویدیو هایی که می خواهید در پیج اینستاگرام تان بگذارید نرم افزارها و اپلیکیشن های متنوعی وجود دارد. به عنوان مثال می توانید از اپلیکیشن photo voice برای اضافه کردن صوت به تصویر و از viva video فیلم ها و ویدیو های تان را جذاب کنید و به تصاویر و عکس هایتان اسلایدشو بدهید.

 

۴- از هشتگ ها استفاده کنید

استفاده از هشتگ ها به صورت درست بسیار مهم است. هشتگ ها در اینستاگرام مانند کلمات کلیدی در بهینه سازی و سئو هستند. سعی کنید اصلی‌ترین و پرطرفدارترین هشتگ های مربوط به حوزه کاری تان را پیدا کنید. برای این کار بهتر است پیج رقیبانتان سر بزنید و هشتگ های پرطرفدار آنها را شناسایی کنید.

با استفاده از هشتگ های مناسب برای پست های تان می توانید کاری کنید که پست هایتان در معرض دید علاقه مندان به حوزه کسب و کارتان قرار بگیرد. و از این طریق بازدید پست های تان در اینستاگرام افزایش پیدا خواهد کرد. استفاده درست از تگ ها به صورت اصولی بسیار مهم است و اگر هشتگ های تان را به درستی انتخاب کنید می توانید کاری کنید که افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا بشود.

منبع:

https://ronaaq.com/1798/instagram-money-making/

https://blog.hootsuite.com/how-to-make-money-on-instagram/

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">