سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
ویژگی ها و راهنمای خرید بهترین انواع گاوصندوق‌ از ایران سیف شاپ

خرید گاوصندوق به منظور نگهداری کالاها و مدارک مهم و با ارزش در منزل یا محل کار انجام می شود. اما آیا هر گاوصندوقی این قابلیت را دارد؟ واقعیت این است که تنوع گاوصندوق های موجود در بازار به قدری زیاد است که انتخاب یک گزینه ایمن و ایده آل به یک چالش تبدیل شده است. به همین منظور تصمیم داریم در این مقاله نکات طلایی خرید  گاوصندوق برای منزل و محل کار را بیان  می کنیم. همچنین به بررسی بهترین برندها و مدل های گاوصندوق اداری و خانگی موجود در بازار ایران می پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.


نکات طلایی خرید گاوصندوق

گاهی می بینیم که عده ای به دنبال خرید یک گاوصندوق معمولی هستند. اگر کمی دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که فدا کردن عملکردهای امنیتی گاوصندوق برای خرید یک گاوصندوق با قیمت کمتر، چندان هوشمندانه نیست. زیرا تقریباً هیچ تفاوتی بین داشتن یا نداشتن گاوصندوق معمولی خانه یا محل کار وجود ندارد. گاوصندوقی که فاکتورهای امنیتی کافی را نداشته باشد نمی تواند مکان مناسبی برای نگهداری وسایل و مدارک شما باشد. این یک طعمه ایده آل برای سارقان خواهد بود. با این تفاسیر گاوصندوق ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟ چند نکته مهم در این زمینه وجود دارد که در اینجا به بررسی آنها می پردازیم.

1. انتخاب گاوصندوق با ابعاد مناسب

اول از همه، قبل از خرید گاوصندوق خانگی یا اداری، باید مشخص کنید که قصد دارید چه چیزی را در آن ذخیره کنید. اگر به دلایلی نیاز به نگهداری وسایل بزرگ در گاوصندوق دارید، این را در نظر داشته باشید. توصیه می‌کنیم هر چیزی را که می‌خواهید در گاوصندوق اداری یا منزل نگهداری کنید، روی هم قرار دهید. در مرحله بعد، طول، عرض و افزایش آنها را با هم تخمین بزنید. به این ترتیب می توانید ابعاد گاوصندوق مورد نظر را به دقت تشخیص دهید.

ضمناً گاهی لازم است اشیاء داخل گاوصندوق را جدا کرد. در این شرایط باید توجه داشته باشید که طاق دارای چندین بخش مجزا برای این منظور است. نکته مهم دیگری که در رابطه با ابعاد گاوصندوق باید به آن توجه کرد، محل قرارگیری آن در منزل یا محل کار است. ابتدا به این موضوع فکر کنید و مکانی امن برای قرار دادن گاوصندوق در ساختمان در نظر بگیرید.

2. رابطه وزن گاوصندوق و امنیت آن

به طور کلی ثابت شده است که هر چه گاوصندوق سنگین تر باشد، امنیت آن بالاتر است. صدق این عبارت را نمی توان انکار کرد; اما پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر منجر به تولید گاوصندوق های فندکی با امنیت کافی شده است. گاوصندوق های سبک وزن در محدوده وزنی زیر 80 کیلوگرم قرار می گیرند. از طرفی گاوصندوق های سنگین نیز وجود دارد که تا وزن 500 کیلوگرم در بازار به فروش می رسد.

هنگام خرید گاوصندوق، صرفاً به دلیل امنیت بالاتر نمی توانید یک محصول سنگین را انتخاب کنید. به عنوان مثال خانواده های مستاجر که هر ساله مجبور به جابجایی هستند در صورت خرید گاوصندوق های سنگین در حین جابجایی با مشکلات زیادی مواجه می شوند. علاوه بر این معمولاً برای نصب این نوع گاوصندوق ها باید زیرساختی ایجاد کرد. ساخت زیرساخت در خانه اجاره ای عملا امکان پذیر نیست.

3. الویت با نسوز و ضدحریق بودن

یک گاوصندوق خانگی یا اداری باید از وسایل و مدارک شما در برابر هر احتمالی مراقبت کند. برای مثال آتش سوزی یکی از حوادثی است که در هر ساختمانی ممکن است رخ دهد. آتش نباید اجناس و اسناد داخل گاوصندوق را از بین ببرد. این تنها در صورتی محقق می شود که بخواهید یک گاوصندوق نسوز بخرید. البته باید توجه داشته باشید که گاوصندوق های نسوز در کیفیت های مختلفی تولید می شوند. این بدان معناست که آستانه تحمل همه افراد تا یک محدوده دمایی مشخص است. با توجه به اهمیت اقلام نگهداری شده در گاوصندوق، باید محصول مورد نظر انتخاب شود. گاوصندوق های نسوز عمدتا از مواد فلزی با کیفیت بالا مانند فولاد آلیاژی ساخته می شوند.

4. دارای استانداردهای ضد سرقت

در بسیاری از فیلم های قدیمی دیده ایم که سارقان با استفاده از دیلم یا وسایل مشابه خیلی راحت درب گاوصندوق ها را باز می کنند. اما در حال حاضر گاوصندوق های ضدسرقت به طور کلی در برابر چنین ابزارهایی کاملاً مقاوم هستند. برای بحث در مورد امنیت گاوصندوق ها، استاندارد خاصی به نام RCS در سراسر جهان تنظیم شده است. بر این اساس گاوصندوق ها از نظر امنیت به 3 سطح تقسیم می شوند که عبارتند از:

گاوصندوق خانگی: استاندارد RCS1

گاوصندوق اداری: استاندارد RCS2

ایمن فوق العاده ایمن: استاندارد RCS3

بهترین برندهای گاوصندوق

برندهای ایرانی و خارجی زیادی در زمینه تولید گاوصندوق خانگی و اداری در ایران فعالیت دارند. برخی از بهترین برندهای ایرانی تولید کننده گاوصندوق عبارتند از:

کاوه: گروه تولیدی گاوصندوق کاوه یکی از بهترین تولیدکنندگان گاوصندوق در ایران است که فعالیت خود را از سال 1300 آغاز کرد، محصولات این گروه تولیدی دارای استانداردهای بین المللی از جمله CE می باشد. عمدتا در زمینه تولید گاوصندوق اداری و بانکی فعالیت می کند.

ایران کاوه: گروه صنعتی گاوصندوق ایران کاوه فعالیت اولیه خود را با ساخت تجهیزات اداری آغاز کرد و سپس به عنوان برترین تولید کننده گاوصندوق نسوز و سایر تجهیزات امنیتی در ایران و خاورمیانه و اولین دارنده گواهینامه استاندارد استاندارد ایران آغاز به کار کرد. و موسسه تحقیقات صنعتی با قدمتی طولانی تقریباً یک قرن پیش.

گنجینه سازه: گروه صنعتی گنجینه سازه به عنوان یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برندها در زمینه تولید گاوصندوق نسوز و ضد سرقت، درب های امنیتی، سیستم های ضد سرقت، گاوصندوق های اثر انگشتی و ... شناخته می شود.

راستی اگه هنوز سوالی برای خرید گاوصندوق تو ذهنتون هست و یا برای استعلام قیمت گاوصندوق می توانید با کارشناسان ایران سیف شاپ تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">