سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۰۱ ب.ظ

بازگشت سقف تراکنش های بانکی به حالت عادی

بانک مرکزی بانک مرکزی در بخشنامه ای سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت، تمدید کارت‌های بانکی و سقف برداشت نقدی از خودپردازها از اول خرداد ماه سال جاری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، بر این اساس و با توجه به عبور کشور از دوران اوج بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی لازم توسط شعب بانک‌ها، موارد ذیل بایستی از تاریخ 1‏‏.3‏‏.1399 بر اساس بخشنامه‌های شرایط عادی اجرا شود:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۰۱
سپرده گذار

بانک کشاورزیفروش اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری( عام) در بانک کشاورزی

بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پاسخگویی به نیازهای مشتریان، گواهی سپرده سرمایه گذاری( عام)، از روز پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه تا پایان روز کاری دوشنبه 31 شهریور ماه سال جاری در شعب بانک کشاورزی عرضه و به فروش می رسد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۴۱
سپرده گذار
پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۲۳ ق.ظ

تصویب تبدیل ریال به تومان در مجلس شورای اسلامی

 بانک مرکزی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی از تصویب لایحه پیشنهادی دولت، مبنی بر حذف چهار صفر از پول ملی و تعیین «تومان» به عنوان واحد پول ملی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی طی یادداشتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: ۱۵ اردیبهشت ماه 1399، در‌جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لایحه پیشنهادی دولت، مبنی بر حذف چهار صفر از پول ملی و تعیین «تومان» به عنوان واحد پول ملی، که توسط بانک مرکزی ارائه شده بود، به تصویب رسید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۳
سپرده گذار
چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۶ ب.ظ

از بانک صادرات وام بدون سود دریافت کنید.

بانک صادرات بانک صادرات ایران با طرح «تبسم» تا دو میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد با رونمایی از طرح «تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) بانک صادرات ایران خبر داد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۶
سپرده گذار
چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۰ ب.ظ

فهرست رسته های شغلی آسیب دیده از ویروس کرونا به روز شد

بانک مرکزی بانک مرکزی به منظور حمایت از کسب وکارهایی که به طور مستقیم از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، در بخشنامه ای، عناوین بخش‌ها و رسته‌های مرتبط را اصلاح و به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو بخشنامه شماره 98.441875 مورخ 21 اسفند ماه 1398، موضوع ابلاغ مصوبه جلسه مورخ 19 اسفند 1398 «کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا»‏‏ در خصوص عناوین بخش‌ها و رسته‌های کسب وکارهایی که به طور مستقیم از بیماری کرونا دچار بیشترین آسیب شده‌اند، بدین وسیله به استناد تصویب‌نامه هیأت وزیران و همچنین ابلاغیه معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، فهرست جدید رسته‌های آسیب‌دیده به همراه دستگاه‌های اجرایی تشخیص‌دهنده مصادیق رسته‌ها به شرح زیر اعلام می شود:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۰
سپرده گذار
يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۳۳ ب.ظ

جشنواره گنج نیم میلیارد تومنی همراه کارت برگزار شد

اخبار بانک‌ها جشنواره گنج‌های همراه کارت.

امسال همراه کارت 1 گنج نیم‌میلیارد تومانی رو به عنوان جایزه بین کاربرای خودش تقسیم می‌کنه یک قرعه‌کشی در وسط هر فصل با 5 جایزه 5 میلیون تومانی و یک قرعه کشی در پایان هر فصل با یک جایزه 100 میلیون تومانی.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۳۳
سپرده گذار
پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۵۹ ب.ظ

نمایندگی کولر گازی گری

نمایندگی کولر گازی گری

گری یک برند محبوب و پرفروش تهویه مطبوع است که کار خود را از کشور چین شروع کرده و در حال حاضر محصولات خود را به بیش از 200 کشور جهان صادر می کند، در واقع اگر قصد خرید یک کولر گازی با کیفیت را با امکانات کامل و البته قیمت به مراتب بهتر از مدل ها و برند های اروپایی و... دارید، ما به صورت ویژه ای این شرکت را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۵۹
سپرده گذار
چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲ ق.ظ

مدیریت استراتژیک و هوش مالی را بیشتر بشناسید

برنامه مدیریت استراتژیک چیست؟

وقتی صحبت از تعریف مدیریت استراتژیک و یا هوش مالی می شود معمولا به عنوان مجموعه ای از اهداف، استراتژی ها و تاکتیک هایی که سازمان های مختلف برای حفظ هماهنگی میان منابع و اقدامات و در راستای وظایف، ارزش ها و چشم اندازهای سازمان به کار می برند تعریف می شود.

اما قرار نیست حتما به همین تعریف بسنده کرد. در فرهنگ لغات و دیکشنری های تجاری مدیریت استراتژیک یه شکل زیر تعریف می شود: “تجزیه و تحلیل سیستماتیک عوامل مرتبط با مشتریان و رقبا (به عنوان محیط خارجی) و خود سازمان (به عنوان محیط داخلی) برای ایجاد و حفظ شیوه های مدیریت بهینه را مدیریت استراتژیک می گویند. هدف از مدیریت استراتژیک دستیابی بهتر و سریعتر به سیاست های زمان و الویت های استراتژیک است.”

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۰۲
سپرده گذار

قیمت بلیط هواپیما شاید اولین چیزی که بعد از انتشار جهانی ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفت بود. و میزان این تأثیر به حدی بود که شرکت های هواپیمایی به شدت ضربه خوردند. قیمت بلیط هواپیما به خصوص در دوران عید که اوج سفرها شکل می گیرند در دوران انتشار جهانی کرونا به شدت افت داشت . عموم مسافران هواپیما از کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای تازه گزارش دارند! هرچند که عاشقان سفر نمی توانند این روزها سفر کنند ولی اخبار مربوط به صنعت گردشگری را دنبال می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۳۹
سپرده گذار
پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶ ق.ظ

تداوم رکود مسکن در بهار ۹۹

بانک مسکن یک تحلیلگر بازار مسکن معتقد است احتمال آنکه «رکود تورمی» در بخش مسکن دست کم تا پایان فصل بهار ۹۹ ادامه داشته باشد، وجود دارد.

پایگاه خبری بانک مسکن علی قائدی کارشناس و تحلیلگر بازار مسکن با بیان اینکه حجم تقاضای مصرفی در بازار معاملات مسکن به شدت کاهش پیدا کرده است، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: در بررسی وضعیت کنونی و مسیر حرکت آتی بازار مسکن، توجه به چند متغیر اصلی ضروری است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۰۶
سپرده گذار

 بانک سینا صادرکنندگان چک های برگشتی بانک سینا مشمول محرومیت های بانکی نمی شوند.

مدیرعامل بانک سینا گفت: پیرو مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، صادرکنندگان چک هایی که سررسید آنها در بازه زمانی اول اسفند 98 تا 31 اردیبهشت 99 بوده و به علت شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا دچار برگشتی شده اند به مدت 3 ماه، مشمول محرومیت های بانکی نمی شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۵۴
سپرده گذار
چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ

تمدید یکساله کارت های نقدی بانک سینا در فروردین ماه 99

بانک سیناتمدید یکساله کارت های نقدی بانک سینا در فروردین ماه 99

به منظور کاهش مراجعات به شعب بانک با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و حسب اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تاریخ انقضای کارت نقدی منقضی شده مشتریان بانک سینا در فروردین ماه تا پایان سال جاری تمدید شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۰۰
سپرده گذار

بانک مرکزی واریز وام یک میلیون تومانی، ۲۴ ساعت بعد از اعلام لیست به بانک مرکزی.

پیرو انتشار اخباری مبنی بر واریز وام یک میلیون تومانی، روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع هموطنان عزیز می رساند در حال حاضر لیست سرپرستان خانوار متقاضی از طرف وزارت کار در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار گرفته است. لازم به ذکر است طبق توافق انجام شده چنانچه لیست مذکور تا ظهر چهارشنبه به بانک مرکزی ارسال شود، این بانک با هماهنگی بانک های عامل طی حداقل ۲۴ ساعت نسبت به واریز تسهیلات اقدام می کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۹:۵۲
سپرده گذار

بانک پارسیان تمدید خودکار کارت‌های منقضی‌شده بانک پارسیان

در راستای کاهش مراجعه حضوری مشتریان گرانقدر به شعب بانک_پارسیان، تمامی کارت‌های نقدی بانک پارسیان با تاریخ انقضای اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، به طور خودکار تا اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شدند.
توجه فرمایید که در تراکنش‌های غیر حضوری تاریخ انقضای کارت را ۰۰/۰۲ وارد نمایید.
کارت بانکی
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۵۱
سپرده گذار

اخبار بانک‌ها توافق بانک‌ها بر رعایت سقف سود سپرده 15 درصد .

براساس توافق مدیران عامل بانک‌ها در چارچوب اجرای مصوبه قدیمی شورای پول و اعتبار، نرخ سود سپرده یکساله همه بانک‌ها از فردا در سطح 15 درصد قرار می‌گیرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۳۶
سپرده گذار