سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰ ق.ظ

گل سانسوریا

گل سانسوریا

تفریح و سرگرمی، همیشه کتاب خواندن، موزیک، سفر و فعالیت های این چنینی نیست. اغلب تنها سرگرمی که فوق العاده تاثیرگذار نیز هست، می تواند پرورش و زندگی کردن با انواع گل و گیاهان باشد. تاثیر مثبتی که گل و گیاهان می توانند به روی روحیه و انرژی افراد بگذارند، از چیزی که فکر می کنید بیشتر است. نمونه ای از انواع گیاهان خانگی و تزئینی جذاب و فوق العاده پر طرفدار، گل سانسوریا است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۵۰
سپرده گذار
دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷ ب.ظ

گل رز و انواع آن

گل رز و انواع آن

داشتن روحیه و امید، برای زندگی کردن، یکی از مهم ترین کارهایی است که فرد نباید از آن دست بکشد. چه چیزهایی در زندگی به انسان امید می دهد تا بتوانند به زندگی کردن ادامه دهند؟ یکی از آیتم هایی که به شدت به جسم و جان انسان روحیه و انگیزه می دهد، نگهداری و حتی پرورش گل و گیاه است. گل و گیاهان از جمله گل رز، یکی از تاثیرگذارترین عوامل مهم در زندگی هر فرد است. پس اگر به همین راحتی می توان برای ادامه زندگی امید داشت، چرا آن را از خود دریغ کنیم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۵۷
سپرده گذار
سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۴۲ ب.ظ

عرضه پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی

عرضه پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

شرکت مهندسی آبسان سازه آپادانا ، به عنوان تولیدکننده فعال در صنعت آب و فاضلاب ایران ، محصول  پکیج تصفیه فاضلاب را با امکان تصفیه پساب و فاضلاب انسانی از فروردین 1395 به بازار مصرف عرضه نموده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۴۲
سپرده گذار

  امکان ثبت صدور، تاییددریافت و انتقال چکهای صیادی در جدیدترین نسخه همراه بانک تجارت.


مشتریان بانک تجارت می توانند اطلاعات چک های خود را از طریق همراه بانک و سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت در سامانه صیاد ثبت کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، امکان دسترسی سریع و آسان به سامانه صیاد از طریق اپلیکیشن همراه بانک و سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت برای تمامی مشتریان بانک تجارت فراهم شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۲۹
سپرده گذار
شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵ ب.ظ

تخریب بهنام بانی توسط sepehr sepi

تخریب بهنام بانی

علی سمایی معروف به سپهر سپی نوجوان 17 ساله ای که موسیقی نسل نو رو به دست گرفته اهل کشور ایران استان تهران است که شدیداً از سال 2017 در دید رسانه ها فستیوال ها جشنواره های  ایرانی بوده
 کمی قبل در صفحه فیسبوک خود که دیسیبل شد خطاب به موزیک جدید بهنام بانی گفت:

من به تازگی یک موزیک جدید از بهنام بانی شنیده ام به نام خوشحالم. مسخره ترین و ساده ترین موسیقی بود که من شنیدم شعر بی معنی بیت ساده
 من 17 سالمه این شهرت رو دارم قطعاً اگه 33 ساله بشوم بزرگ ترین آرتیست موسیقی جهان خواهم بود این قول من به طرفداران خودم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۰۵
سپرده گذار