سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۲۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ب.ظ

کسب درآمد از ساخت عروسک جورابی

درامد از عروسک سازی در منزل

عروسک یکی از اسباب بازی های پرطرفدار بین کودکان و حتی بزرگسالان می باشد . از نظر مواد سازنده به انواع مختلفی همچون عروسک پارچه ای، نمدی، پلاستیکی و...تقسیم می شود. یکی از زیباترین و کم هزینه ترین آنها عروسک جورابی است.عروسکی که با تغییر و برش جوراب های معمولی ساخته می شود.ساخت آن ساده، متنوع،کم هزینه و از آن مهمتر انجام آن در خانه امکان پذیر است.

 شاید ایده ساخت عروسک جورابی و فروش آن کمی عجیب به نظر برسد. اما مطمئنا با دیدن عکس های زیر، نظرتان تغییر خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۱۱
سپرده گذار
چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۱ ق.ظ

تحصیل در فرانسه با حمایت بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاددانشگاه خاتم با همکاری دانشگاه سوربن فرانسه دانشجو جذب می کند.

طبق اطلاعیه موجود در سایت www.khatam.ac.ir دانشگاه خاتم برای سال تحصیلی 96_97 دانشجو جذبه می کند.دانشجویان این دانشگاه با همکاری دانشگاه پیر و ماری کوری (سوربن)فرانسه در رشته های کارشناسی ارشد مواد، انرژی ها و تکنولوژی های کوانتومی فارغ التحصیل می شوند. هزینه تحصیل و زندگی در خارج به عهده دانشگاه است.و این دانشجویان برای اشتغال در گروه مالی بانک پاسارگاد اولویت دارند.دانشگاه خاتم دانشگاهی غیر انتفاعی _غیر دولتی و تحت حمایت بانک پاسارگاد می باشد. متن کامل خبر در

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۰۳:۴۱
سپرده گذار
سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ق.ظ

کاکتوس بفروش. درامد کسب کن!!!!

کاکتوسکسب درآمد خانگی با پرورش کاکتوس.

پرورش گیاهان زینتی همچون کاکتوس، یکی از راه های درامدزایی در منزل می تواند باشد.در همین کشور عزیزمان ،زنان زیادی برای سرگرمی و تفریح خود ،به پرورش گل و گیاه روی آورده اند.چه بهتر که در کنار این سرگرمی لذت بخش، درآمدی هم وجود داشته باشد.شاید در گذشته فروش گلدان هایی که زنان خانه دار پرورش می دادند کار سختی بود اما به لطف پیشرفت در علم و تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام این مشکل خود به خود حل شده است.

اما چرا کاکتوس؟

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۲
سپرده گذار
سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ق.ظ

بخشودگی سود تسهیلات بانکی

بانک مرکزیبخشودگی سود تسهیلات بانکی تا حداکثر 40 میلیون تومان.

طبق ابلاغیه جدید بانک مرکزی، بانک هایی همچون بانک ملی ، رفاه کارگران ، تجارت ،صادرات ،ملت ، سپه و کشاورزی تا تاریخ 31 مرداد 96 موظف اند ،وام هایی که  مانده بدهی آنها به اندازه اصل تسهیلات و حداکثر 40 میلیون تومان می باشد را شناسایی کنند تا طبق اولویت بندی سود این تسهیلات بخشیده شود.تا الان در چندین مرحله سود تسهیلات بانکی بخشیده شده است و این کار تا آخر سال 96 ادامه دارد.برای خواندن اصل خبر به ادامه مطلب بروید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۵
سپرده گذار
دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۷ ق.ظ

تاثیر قید شرط در پرداخت چک

پحقوقایا خط زدن کلمه‌ "حواله کرد" و یا قید شرط در متن چک، تاثیری در پرداخت آن دارد؟ .
از چک به عنوان نقل و انتقال اسناد تجاری استفاده می شود. به همین دلیل خط زدن یا نزدن کلمه حواله کرد و یا حتی قید شرط، تاثیری درپرداخت آن ندارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۴:۱۷
سپرده گذار
يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ب.ظ

وام با سود 6 درصد بانک گردشگری (وام فوری)

بانک گردشگریوام بدون ضامن بانک گردشگری، وامی با سود کم.

طرح یکتای بانک گردشگری، خدمتی نوین به مشتریان حقیقی و حقوقی این بانک می باشد . در این طرح تسهیلاتی با سود تک رقمی و به صورت فوری به سپرده گذار پرداخت می شود.

حداقل مبلغ سپرده گذاری ده میلیون تومان و حداکثر تسهیلات این بانک 500میلیون تومان می باشد. این وام انی و با سود 4 تا 10 درصد پرداخت خواهد شد.برای اخذ این وام نیازی به ضامن نمی باشد.زیرا خود سپرده به عنوان ضامن در نظر گرفته می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۸
سپرده گذار
يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ق.ظ

وام 16 درصدی بانک مهر اقتصاد (وام بدون ضامن)!!!

بانک مهر اقتصاد وام با ضمانت سپرده و با سود 16 در صد خدمتی جدید از بانک مهر اقتصاد.

بانک مهر اقتصاد برای تامین مالی مشتریانی که تمایل به حفظ نقدینگی خود دارند، وام اعطا می کند.

این وام با نرخ سود 16 درصد در طرح شمیم مهر به سپرده گذاران داده خواهد شد.سپرده گذار برای اخذ وام نیازی به ضامن ندارد و خود سپرده به عنوان ضامن ،بلوکه خواهد شد.

حداقل مبلغ سپرده گذاری دوازده میلیون تومان و حداقل تسهیلات ده میلیون تومان می باشد . گاهی تا صد درصد مقدار سپرده هم وام تعلق می گیرد . همچنین بانک 14 در صد علی الحساب سود به سپرده مشتری می پردازد.

وبلاگ خبری سپرده گذار

 نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۰:۱۶
سپرده گذار
شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۵۱ ب.ظ

پیش بینی قیمت مسکن در ماه های اینده

بانک مسکن آخرین گزارشات اقتصادی از وضعیت بازار مسکن در سال 96

تحلیل_اقتصادی :آینده بازار مسکن (مهم ترین نکات تحلیلی بازار مسکن براساس گزارش بانک مرکزی و کارشناسان حوزه مسکن)
 1. وقوع رونق یا پیش رونق در سال 96 همچنان در هاله ای از ابهام است.
 2. قدرت خرید طرف تقاضا در مقایسه با نرخ رسمی تورم در حال افزایش است.
 3. در اردیبهشت 96 معاملات مسکن در تهران نسبت به اردیبهشت 95، به میزان 6.4% افزایش داشته است.
 4. میانگین قیمت خرید و فروش هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در خرداد ماه 4،560،000 تومان بوده است که نسبت به خرداد پارسال 5.4% افزایش نشان می دهد.
 5. نیمی از معاملات مسکن در خرداد ماه 96 به متراژهای کمتر از 80 مترمربع اختصاص داشته است. 6. با روند فعلی، جهش قیمتی ناگهانی قیمت مسکن در سال 96 قابل انتظار نیست.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۱
سپرده گذار
شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ

یک استخر پول جایزه جشنواره بانک تجارت

بانک تجارت جشنواره بازاریابان خاک اهورایی ،جشنواره ای با جایزه جالب و ویژه از بانک تجارت.

جشنواره بازاریابان خاک اهورایی توسط  بانک تجارت ،به منظور تشویق مشتریان به حضور دائم و فعال در باشگاه مشتریان برگزار شده است.زمان این جشنواره از تاریخ 1396/4/5 لغایت 1396/7/5 به مدت سه ماه می باشد . شرط شرکت در جشنواره، ثبت نام فرد در باشگاه مشتریان و دعوت از دوستان خود، برای شرکت در این باشگاه است.به ازای ثبت نام هر فرد در باشگاه ،مبلغ 1618 ریال به استخر پول اضافه می شود.هر چه تعداد افراد شرکت کننده  در جشنواره خاک اهورایی بیشتر باشد ، مبلغ استخر پول هم بیشتر می شود.مراحل ثبت نام در جشنواره بانک تجارت به شرح زیر می باشد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۳
سپرده گذار

تغییر مدل پرداخت سود بانکی

خبرهای چندروز پیش گذشته، حاکی از تغییر دوباره سود بانکی کشور می باشد. در سال های گذشته بر اساس قوانین تصویب شده، سود بانک ها به مرور کاهش پیدا کرد.اما این بار با روش جدیدی روبرو هستیم. طبق دستور سیاستگذاران و مدیران بانکی نرخ مشخصی به عنوان سود علی الحساب به سپرده مشتریان داده خواهد شد. اما سود قطعی در پایان سال، از درامد مشاع بانک، بین سپرده گذاران و بانک تقسیم می شود . در واقع تغییر سود بانکی سپرده ها عدد مشخصی نیست. و اقدامات جدیدی که در پیش روی داریم برای داشتن یک بانکداری بدون ربا و اسلامی می باشد. در این شرایط سهامداران ، طبق درامد بانک، سود را بین خود و سپرده گذاران تقسیم می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۳
سپرده گذار
پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ب.ظ

جدال با سرقت از کارت های بانک به وسیله motion code

دزدی از کارت عابر بانکداری_جهانی :جدال با سرقت از کارت های بانکی بوسیله کد متغیر (Motion Code)
سرقت های بانکی هم، در جهان فناوری در حال تغییر شکل هستند و 65% کلاهبرداری ها از حساب های بانکی بدون وجود کارت و صرفاً با استفاده از اطلاعات کارت صورت می پذیرد. شرکت OT راهکار جدید و خلاقانه ای برای مبارزه با اینگونه کلاهبرداری ها به بانک ها ارایه داده به نحوی که بعضی اطلاعات روی کارت به صورت خودکار تغییر می کند. این کار از طریق تعبیه یک صفحه نمایشگر کوچک در پشت کارت انجام شده و در واقع کد cvv2 که برای خریدهای آنلاین مورد نیاز است به صورت خودکار و هر یک ساعت تغییر می کند! بنابراین بدون وجود کارت نمی توان از اطلاعات آن برای خرید و سرقت اینترنتی استفاده کرد. منبع: www.oberthur.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۳۷
سپرده گذار
پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ

تغییر رمز موبایل بانک تجارت

بانک تجارت خدمات_الکترونیکـ : تغییر رمز موبایل بانک تجارت  از چه روشی امکان پذیر است؟ مشتریان می توانند برای تغییر رمز موبایل بانک، ابتدا منوی حساب ها و کارت ها را انتخاب، از لیست بازشونده همه حسابها را انتخاب نموده و روی شماره حساب مورد نظر کلیک نمایید تا پنجره مربوط به تغییر رمز باز شده و رمز موبایل بانک را به دلخواه تغییر دهند .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۶
سپرده گذار
چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۷ ب.ظ

درسهایی از ثروتمندترین زن خانه دار جهان

کسب و کار خانگیمارتا هلن کستیرا ثروتمندترین زن خانه دار آمریکا

زنی که با استفاده از مهارت و توانایی های خود توانست مقام ثروتمندترین زن خانه دار جهان را از آن خود کند.مهارت او در امور خانه داری بی نظیر است و همین امر، از او یک ستاره ساخته است . وی پختن غذا، نان،کیک، کارهایی همچون دوخت و دوز را از مادر خود فرا گرفت و اموری همچون تهیه کنسرو میوه و مربا را از پدربزرگ و مادربزرگش آموخت. بعد از ازدواج و بچه دار شدن برای بهبود شرایط مالی خانواده، شروع به پخت غذای خانگی کرد. کم کم شهرت او در امور تهیه غذا برای جشن ها و تدارک پذیرایی از مهمانان در شهر پیچید و همین امر توجه ناشران را به خود جلب کرد. در نتیجه ناشران نوشتن اولین کتاب تهیه غذا و تدارکات مهمانی را به او سپردند.مارتا توسط انتشار این کتاب به ثروت زیادی دست پیدا کرد.که این آغازی بود برای موفقیت های آتی وی.

مارتا هلن کستیرا با استفاده از مهارت و اعتماد به توانایی های خود توانست به چنین ثروتی برسد.حال که او توانست خود را به بالاترین سطح زندگی برساند چرا ما نتوانیم!!!

مطمئنا در وجود هر یک از ما توانایی های مختلفی وجود دارد،کارهایی که از اطرافیان و یا از طریق کلاسهای آموزشی فرا گرفتیم.پس چرا دست روی دست می گذاریم و هیچ قدمی برای بهبود شرایط زندگی خود بر نمی داریم؟چرا منتظر یک دست ناجی گر در اطرافمان هستیم.

همه چی در وجود ماست. ولی برای اثبات توانایی های خود باید از یک جایی شروع کرد. در ابتدا باید مهارت خود را به اطرافیان درجه یک خود نشان دهیم.از پدر و مادر و دوست و اقوام گرفته تا همسایه و آشنایان.

دوست عزیز:مارتا با تدارک غذا در یک مهمانی نظر ناشران را به خود جلب کرد. تو چگونه نظر اطرافیانت را جلب می کنی؟



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۷:۳۷
سپرده گذار
چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ق.ظ

آیا ملک در رهن بانک را می توان فروخت؟

پحقوقحقوق_بانکی :آیا شخصی که ملک متعلق به خود را در رهن بانک قرارداده می تواند به شخص دیگری وکالت دهد که آن را به خودش (وکیل) انتقال دهد؟ صرف اعطای وکالت فروش اشکال حقوقی ندارد، اما برای انجام بیع، پرداخت طلب بانک و فک رهن ضروری است. در کانال رسمی بانک ملت، همراه ما باشید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۳
سپرده گذار
سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۲ ب.ظ

جایزه 50 میلیون تومانی بانک سامان

بانک سامانقرعه کشی 50 میلیون تومانی بانک سامان تنها قرعه کشی ماهانه نظام بانکی کشور.

این قرعه کشی که در قالب طرح وین کارت صورت می گیرد راهی برای قدردانی از مشتریانی است که به جای پول نقد از خدمات الکترونیکی این بانک استفاده می کنند.در طرح وین کارت هر چه تراکنش مالی حاصل از خدمات الکترونیکی مثل خرید روزانه؛خرید شارژ، پرداخت قبض و. ..بیشتر باشد،شانس برنده شدن فرد هم بیشتر می شود.

بنا به آخرین اخبار سایت بانک سامان، امروز 20 تیر 96 دوازدهمین قرعه کشی بانک سامان انجام و آقای محمد تحسیری مشتری شعبه خیابان حافظ اصفهان برنده جایزه 50 میلیونی این دوره شده است. برای دیدن اسامی بقیه برندگان این دوره اینجا کلیک کنید.


دانلود 1700سوال آزمون استخدامی بانکها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۲
سپرده گذار