سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱ ب.ظ

آخرین اخبار در مورد سود سپرده‌های بانکی

بانک مرکزیبانک مرکزی مصوبه شورای پول و اعتبار (جلسه مورخ 1399.4.24) در خصوص سقف نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، بدین ترتیب، سقف نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری که به پیشنهاد بانک مرکزی و با هدف حفظ ارزش پول ملی و حصول به نرخ تورم هدفگذاری شده و ایجاد ‌ثبات در نظام پولی و مالی کشور در یکهزار و دویست و نود و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار (مورخ 1399.4.24) به تصویب رسیده است ، به شرح زیر است:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۲:۲۱
سپرده گذار

بانک مرکزیبانک مرکزی در بخشنامه‌ای رسته‌های جدید شغلی آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا را به منظور بهره‌مندی از تمهیدات مرتبط در این زمینه را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو بخشنامه های پیشین این بانک، موضوع اعلام فهرست رسته‌های کسب و کارهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا و باتوجه به تصمیمات متخذه در جلسات مورخ 20 فروردین و 12 خرداد ماه سال جاری در «کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا» که طی نامه‌هایی از سوی معاون اقتصادی رئیس جمهوری ابلاغ شده، موارد زیر مقرر و مصوب شده است:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۹ ، ۰۰:۱۸
سپرده گذار

 پرداخت مجدد وام یک میلیون تومانی به یارانه‌بگیران

به گزارش بانک مرکزی، وام یک میلیون تومانی مجدد برای یارانه‌بگیران ۵ نفر و بالاتر و نیز سرپرستان خانواری که تلفن همراه به نام خود نداشته‌اند، پایان شهریور واریز می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۹ ، ۲۰:۱۷
سپرده گذار

 بانک مرکزیبلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، در قالب انواع سپرده‌ها ممنوع است.

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای خطاب به شبکه بانکی با اعلام اینکه بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، در قالب انواع سپرده‌ها ممنوع است، یادآور ‌شد در صورتی که بانک ها قصد دارند معادل بخشی از مبلغ تسهیلات اعطایی را به صورت وثیقه نقدی و در قالب سپرده بپذیرند، باید سود علی‌الحساب به آن سپرده تعلق گیرد. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۹ ، ۱۵:۰۸
سپرده گذار

 اخبار بانک‌ها رئیس کمیته امداد از آغاز مراحل پرداخت وام قرض‌الحسنه رهن مسکن به مددجویان خبر داد و گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به تامین هزینه‌های رهن و اجاره مسکن مددجویان پیش‌بینی شده است.

سیدمرتضی بختیاری با اشاره به افزایش هزینه‌های رهن و اجاره مسکن به ویژه برای اقشار محروم جامعه افزود: یکی از نگرانی‌های کمیته امداد در ماه‌های اخیر موضوع رهن و اجاره مسکن مددجویان بوده که بار سنگینی بر دوش این خانواده‌هاست که در همین خصوص مکاتباتی با رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه داشته‌ایم و کمیته‌ای هم به همین منظور تعیین شده و پیگیری‌ها ادامه دارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۹ ، ۲۰:۲۴
سپرده گذار
پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱ ق.ظ

آغاز جشنواره کرامت بانک ایران زمین.

اخبار بانک‌ها آغاز جشنواره کرامت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین.

باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، دومین جشنواره خود را با عنوان جشنواره کرامت از تاریخ 3 تیر 1399 لغایت 13 تیر1399 برگزار می کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۹ ، ۰۰:۵۱
سپرده گذار
چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ب.ظ

کسانی که سهام عدالت خود را فروختند، ضرر کردند.

اخبار بانک‌ها ارزش سهام عدالت مشمولان 22 برابر شد.

ارزش روز 49 شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت در پی رشد شاخص و نمادهای معاملاتی در بازار سهام در حال حاضر به بیش از ۵۸۸۷هزار میلیارد ریال رسیده است و این موضوع نشان از بیش از ۲۲برابر شدن ارزش سهام عدالت مشمولان دارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۹ ، ۲۲:۵۰
سپرده گذار
يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۷ ب.ظ

نحوه محاسبه مالیات از خانه‌های خالی.

اخبار بانک‌ها کدام خانه‌های خالی مشمول مالیات می‌شوند؟

معاون سازمان امور مالیاتی گفت: اگر هر واحد مسکونی بیش از یک سال خالی از سکنه و بلا استفاده بماند، به عنوان خانه خالی، مشمول مالیات می‌شود و تفاوتی بین آپارتمان‌های کوچکتر یا بزرگتر از ۱۵۰ متر و سنددار یا قولنامه‌ای وجود ندارد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۸:۴۷
سپرده گذار
يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۶ ب.ظ

صاحبان دارا یکم چه کنند؟

اخبار بانک‌ها نحوه فروش ETF خریداری شده از بانک‌ها.

 کسانی که در عرضه اولین صندوق دولتی ETF مشارکت کردند و سهم دارا یکم را از بانک‌ها خریدند، اکنون برای فروش چه می‌توانند کنند؟
 از صبح امروز، صندوق‌ ETF دولتی با نماد «دارا یکم» در سبد سهام متقاضیان این صندوق درج شده است. اما آنها که از بانک‌ها خریداری کرده بودند چه باید کنند؟
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۳:۴۶
سپرده گذار