سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۷ ب.ظ

درسهایی از ثروتمندترین زن خانه دار جهان

کسب و کار خانگیمارتا هلن کستیرا ثروتمندترین زن خانه دار آمریکا

زنی که با استفاده از مهارت و توانایی های خود توانست مقام ثروتمندترین زن خانه دار جهان را از آن خود کند.مهارت او در امور خانه داری بی نظیر است و همین امر، از او یک ستاره ساخته است . وی پختن غذا، نان،کیک، کارهایی همچون دوخت و دوز را از مادر خود فرا گرفت و اموری همچون تهیه کنسرو میوه و مربا را از پدربزرگ و مادربزرگش آموخت. بعد از ازدواج و بچه دار شدن برای بهبود شرایط مالی خانواده، شروع به پخت غذای خانگی کرد. کم کم شهرت او در امور تهیه غذا برای جشن ها و تدارک پذیرایی از مهمانان در شهر پیچید و همین امر توجه ناشران را به خود جلب کرد. در نتیجه ناشران نوشتن اولین کتاب تهیه غذا و تدارکات مهمانی را به او سپردند.مارتا توسط انتشار این کتاب به ثروت زیادی دست پیدا کرد.که این آغازی بود برای موفقیت های آتی وی.

مارتا هلن کستیرا با استفاده از مهارت و اعتماد به توانایی های خود توانست به چنین ثروتی برسد.حال که او توانست خود را به بالاترین سطح زندگی برساند چرا ما نتوانیم!!!

مطمئنا در وجود هر یک از ما توانایی های مختلفی وجود دارد،کارهایی که از اطرافیان و یا از طریق کلاسهای آموزشی فرا گرفتیم.پس چرا دست روی دست می گذاریم و هیچ قدمی برای بهبود شرایط زندگی خود بر نمی داریم؟چرا منتظر یک دست ناجی گر در اطرافمان هستیم.

همه چی در وجود ماست. ولی برای اثبات توانایی های خود باید از یک جایی شروع کرد. در ابتدا باید مهارت خود را به اطرافیان درجه یک خود نشان دهیم.از پدر و مادر و دوست و اقوام گرفته تا همسایه و آشنایان.

دوست عزیز:مارتا با تدارک غذا در یک مهمانی نظر ناشران را به خود جلب کرد. تو چگونه نظر اطرافیانت را جلب می کنی؟



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">