سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۷ ب.ظ

فوت کوزه گری قانون جذب

 قانون جذب قانون جذب چیست و چگونه کار می کند؟به راستی چرا با مثبت اندیشی و تجسم رویاهای خود به خواسته مان نمی رسیم؟ مگر غیر از این است که قانون جذب مانند قانون جاذبه برای همه مردم کار می کند؟رمز موفقیت در استفاده از قانون جذب جیست؟

قانون جذب یکی از مباحث جنجال بر انگیز در طی سالهای گذشته بوده.قانونی که توسط نویسندگان به نام دنیا بارها و بارها معرفی شد. کتاب هایی همچون راز، قدرت، بخواهید تا به شما داده شود و هزاران هزار کتاب دیگر از اساتید موفق ایرانی و خارجی به رشته تحریردرامد تا یک واقعیت مهم را به مردم گوشزد کند و آن قدرت فکر انسان است.

در تمام کتاب های مربوط به قانون جذب نمونه های واقعی از زندگی افراد موفق آورده شده است، مثالهایی از سخنان انیشتن، بودا،حضرت مسیح حتی سخنان حضرت علی (ع) و دیگر بزرگان اسلام، بارها تکرار شده تا مردم با خواندن این کتاب ها به همگانی بودن قانون جذب پی ببرن.

قانون جذب چیست؟

به طورخلاصه قانون جذب یعنی، به هر چه فکر کنید و بتوانید آن را ،در ذهن خود تصور کنید در جهان مادی نمود پیدا می کند و به واقعیت تبدیل می شود.

هر فکری که بیشتر روی آن متمرکز می شوید و زمان زیادی به آن می پردازید قدرت بیشتری برای ظاهر شدن پیدا می کند.و همین امر سرآغاز مباحثی همچون مثبت اندیشی و تجسم خلاق شد.

اساتید موفقیت ،بارها در سمینار ها و مقالات و کتاب های خود تاکید بر مثبت اندیشی و تجسم خلاق می کنند. آن ها مردم را تشویق به تجسم رویاهای خود می کنند. اما با این حال خیلی از افراد از قانون جذب نتیجه ای نمی گیرند.

به راستی چرا با مثبت اندیشی و تجسم رویاهای خود به خواسته مان نمی رسیم؟ مگر غیر از این است که قانون جذب مانند قانون جاذبه برای همه مردم کار می کند؟رمز موفقیت در استفاده از قانون جذب جیست؟

رمز موفقیت در استفاده از قانون جذب احساسات است.

خیلی از افراد فکر می کنند با مثبت اندیشی و جملات تاکیدی می توانند قانون جذب را تحت سلطه خود در آورند اما اینطور نیست.مثبت اندیشی و جملات تاکیدی راهی است برای داشتن احساس خوب.هر گاه با صدای بلند به خود می گوییم من عالی هستم، من احساس خوبی دارم، من موفق هستم و هزاران جمله مثبت دیگر،در واقع داریم حال روحی خود را بهتر می کنیم .

وقتی احساس شادی و سرزندگی می کنیم درهای شادی و موفقیت را به سوی خود باز می کنیم.همان گفته معروف که برای موفق شدن باید اول شاد بود.

پس از جملات تاکیدی و تجسم رویاهای زیبا استفاده کنید تا احساس شاد بودن بکنید.احساس قدرتمندترین نیروی جهان است.این احساس است که دارای فرکانس می باشد و هر آنچه که هم فرکانس با خود است را جذب می کند.

زمانی که با تمام وجود به شکست های گذشته خود فکر می کنید دچار احساس بدی می شوید گاهی تا گریه کردن هم پیش می روید.این احساس بد آن قدر قوی است که اشک شما را هم در می آورد در اینجاست که اتقاق های بد بیشتری را جذب خود می کنید. حال هر چه قدر هم از جملات تاکیدی استفاده کنید فایده ندارد زیرا این جملات قدرت آن احساس بد را که باعث به گریه افتادن شما شده را ندارد.

پس فوت کوزه گری در قانون جذب ،احساسات شماست. سعی کنید با مثبت اندیشی، سپاسگزاری،تجسم اتفاق های خوب،لبخند زدن،موسیقی گوش دادن،به دیگران کمک کردن و...استفاده کنید تا احساس خوبی به شما دست بدهد.هر گاه احساس رضایت از زندگی داشته باشید اتفاق های خوب مثل معجزه برایتان رخ می دهد.

به امید موفقیت های روز افزون برای شما.


شاید مطالب زیر را دوست داشته باشید:


چگونه شاد باشیم؟


نکات جالب از کتاب راز، پرفروش ترین کتاب موفقیت


چگونه بر ذهن دیگران تاثیر بگذاریم؟



وبلاگ سپرده گذار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">