سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۱۹ ب.ظ

20 فاکتور اصلی برای خرید تشک

20 فاکتور اصلی برای خرید تشک

 

با توجه به این که تمامی افراد نیاز به داشتن خوابی آرام و راحت در طول شبانه ‌روز را دارند و این که تقریباً نیمی از زندگی خود را در حال استراحت و خواب به سر خواهند برد می ‎توان نتیجه گرفت که خوابیدن و ابزارهایی که برای داشتن یک خواب راحت در جهان وجود دارد، بسیار با اهمیت هستند.

 

به گزارش رکنا، بنابر اعلام کالای خواب رویان، یکی از این ابزارها که امروزه بسیار به آن توجه شده و در اندازه ‎ها و انواع مختلف در دسترس افراد قرار داده شده است، تشک می‎ باشد.

 

خرید تشک خوب و با کیفیت به شما این امکان را می‎ دهد که در طول شب به خوابی آرام و عمیق دست پیدا کنید. در بازار ایران و جهان تشک‎ های مختلفی ارائه می ‎شود که ما به شما برند خوشخواب را توصیه می‌ کنیم.

 

در ادامه به ارائه اطلاعاتی در رابطه با انواع مختلف تشک خواهیم پرداخت که با استفاده از آنها و با خرید تشک خوشخواب می ‎توانید لذت یک خواب راحت را برای خودتان به ارمغان بیاورید. در صورتی که قصد خرید تشک دارید و یا تمایل دارید اطلاعاتی را در مورد آنها بدست آورید ما را در ادامه همراهی کنید.

 

چه ویژگی هایی باید تشک خوب داشته باشد؟

 

۱- راحتی و فضای کافی (نرمی و سفتی تشک)

۲- دوام مناسب و خوب

۳- دمای تشک (خنک، گرم، متوسط)

۴- جنس مرغوب اسفنج

۵- دیواره قوی و مستحکم (اسکلت بندی درست)

۶- نوع فنر(متصل، منفصل پاکتی یا بدون فنر)

۷- ارتفاع مناسب (استاندارد بالای 20 سانتی متر)

۸-  جنس پارچه و رویه (ضد آب، ضد عرق و ضد نفوذ حشرات)

۹- دوخت و مواد داخلی با کیفیت

۱۰- الیاف مناسب

۱۱- ضد آلرژی و حساسیت

۱۲- چند لایه و آستردار

۱۳- مناسب سایز و اندازه تخت

۱۴- استفاده از مموری فوم، ویسکوز مموری ژل و یا لاتکس

۱۵- قیمت مناسب تشک نسبت به کیفیت

۱۶- مدل خوابیدن (خواب به بغل، خواب به پشت، خواب روی شکم)  

۱۷- وزن و قد شخص مورد نظر

۱۸- نوع تشک (طبی – فنری – فوم در فنر – اسفنجی و...)

۱۹- وضعیت جسمانی (شانه و بازو درد، شکم درد، کمر درد، گردن درد)

۲۰- حفظ حالت طبیعی بدن (تقسیم صحیح وزن بدن)

 

در این صورت است که شما با خرید تشک خوب و استفاده از آن می ‎توانید به یک خواب لذت بخش دسترسی داشته باشید. تشک را می ‎توان یکی از ابزارهای مهم خواب دانست که تاثیر چشم گیری در کیفیت خواب خواهد داشت.

 

راحتی تشک

یکی از ویژگی ‎هایی که باید در یک تشک وجود داشته باشد راحتی آن خواهد بود که این ویژگی را می ‎توان در خرید تشک خوشخواب که به عنوان قدیمی ترین کارخانه در زمینه تشک فعالیت می کند تجربه کرد. یک تشک مناسب و خوب باید تکیه ‎گاه مناسبی برای بدن باشد و به نحوه‎ ای عمل کند که ستون فقرات در همان وضعیتی که در حال ایستادن خواهند داشت را حفظ کنند.

 

توجه به این نکات در هنگام خرید تشک خوشخواب می‎ توانید شما با توجه به 13 مدلی که در خوشخواب وجود دارد، در انتخاب تشکی مناسب یاری کند تا در هنگام استراحت دچار مشکلاتی چون کمر درد و یا درد ستون فقرات نشوید.

 

زمانی که قصد تهیه یک تشک را دارید باید به نکاتی چون وضعیت قرارگیری شانه، باسن و کمر روی آن توجه کنید زیرا در هنگام استراحت بیشتر وزن بدن روی این قسمت‎ ها خواهد بود. تشکی مناسب به شمار خواهد آمد که بتواند راحتی فرد در زمان استراحت را فراهم سازد و از آسیب دیدن نقاط مختلف بدن جلوگیری به عمل آورد.

 

داشتن خوابی آرام و راحت به فرد کمک می ‎کند تا در کارهای روزانه خود بهترین عملکرد را داشته باشد و همچنین به ارتقاء سلامت وی نیز کمک خواهد کرد. برای رسیدن به خوابی راحت و لذت ‎بخش می ‎توانید از برند خوشخواب استفاده کنید که جزء برندهای به نام و مشهور در کشورمان می ‎باشند و با رعایت استانداردهای جهانی در زمینه تولید انواع تشک در حال فعالیت است.

 

دوام تشک

یکی دیگر از ویژگی ‎هایی که باید در خرید تشک دیده شود، داشتن دوام مناسب است که این ویژگی با بکار بردن مواد خوب و با کیفیت در ساخت تشک قابل دسترس خواهد بود. در زمان تهیه یک تشک مرغوب شاید مجبور باشید تا هزینه بیشتری را پرداخت نمایید ولی در عوض به این موضوع توجه داشته باشید که داشتن تشکی مرغوب و راحت می ‎تواند شما را در داشتن خوابی آرام و راحت کمک کند و همچنین به دلیل دوام بالای مواد، زمان بیشتری می ‎توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

فضا مناسب در یک تشک

در هنگام خرید تشک باید میزان فضایی که آن تشک در اختیار شما قرار می‎ دهد، توجه داشته باشید. تشک باید به شکلی طراحی و ساخته شده باشد که در زمان خواب فضایی مناسب را در اختیار شما قرار دهد و به افزایش آزادی و آرامش شما در زمان استراحت کمک کند. یک فرد سالم در طول شب و در زمان استراحت تقریباً حدود ۴۰ الی ۶۰ بار غلت خواهد خورد.

 

همین موضوع سبب می ‎شود که توجه به فضای تشک بسیار اهمیت پیدا کند. تشک خوشخواب به شکلی طراحی و ساخته شده‎ است که در زمان خواب فضای مناسب را در اختیارتان قرار خواهند داد تا بتوانید با استفاده از آن به خوابی راحت و آرام دست پیدا کنید.

 

از تشک‎ های کوچک عموماً در کمپ‎ ها و سفرها استفاده می‎ شود و دلیل آن حجم اشغالی پایین آنها بوده و استفاده از آنها به عنوان تشک‎ هایی که همه روزه مورد استفاده قرار خواهند گرفت، اصلا توصیه نمی‎ شود.

 

نمایندگی تشک خوشخواب

کالای خواب رویان، نمایندگی رسمی برای خرید تشک خوشخواب در مدل های تشک فنرمنفصل پاکتی، تشک فنرمتصل، تشک طبی و تشک نوجوان می باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">