سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ب.ظ

یخچال فندکی سفری ماشین

خرید کالای خوب مثل سپرده گذاری میمونه. روز به روز ارزش کالا افزایش پیدا میکند. برای همینه افراد زرنگ همیشه پولشون رو تبدیل به کالای درست میکنند. حتی اگر قصد سرمایه گذاری هم ندارید همیشه پول تون رو برای کالای با کیفیت هزینه کنید تا اون جنس براتون بمونه. در مسافرت هم بهترین چیزی که میتونه ادمو همراهی کنه یه یخچال فندکی دو کاره اس. یخچالی که هم سرد میکنه و هم گرم. یعنی میتونید از طریق فندکی ماشین هم نوشیدنی خنک بنوشید و هم غذاتونو گرم نگه دارید. چی از این بهتر!

 

یخچال سفری با ظرفیت 6 لیتر و قیمت 300 تومان با اتصال به فندک خودرو کار میکند. همچنین اگر مبدل برق شهری به فندکی هم تهیه کنید میتونید در اتاق ، مسافرخانه ، ویلا و ... هم با استفاده از برق شهری 220 ولت استفاده کنید.

این یخچال جای 4 تا لیوان ، بطری و یا نوشابه دارد. برای حمل راحت تر مجهز به کمربند حمل و نقل هست تا جا به جاییش هم ساده باشه.

خلاصه اگر دنبال یک یخچال ، گرمکن سفری فندکی برای ماشین با قابلیت استفاده از برق شهری رو دارید بر روی لینک زیر به فروشگاه اینترنتنی لردیا مراجعه کنید.

یخچال ماشین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">