سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۳۲ ب.ظ

کمک هزینه 50 میلیونی خرید خودرو بانک سپه.

 سپه کمک هزینه تسهیلات و خرید خودرو طرح همگان سپه 2:

پایانه‌های فروش (pos) بانک سپه برای انجام تراکنش‌های مالی مختلف خود استفاده می‌کنید، می‌توانید شانس خود را برای استفاده از امتیازهایی چون تسهیلات و کمک‌هزینه خرید خودرو امتحان کنید.

طرح همگامان سپه 2 چیست؟

در این طرح که در قالب جشنواره‌های باشگاه مشتریان بانک سپه برگزار می‌شود و از ابتدای آبان ماه آغازشده است، دارندگان پایانه‌های فروش (pos) بانک سپه می‌توانند به پشتوانه گردش حساب متصل به دستگاه کارت‌خوان خود از تسهیلات و کمک‌هزینه خرید خودرو که طبق قرعه به مشتریان تعلق می‌گیرد، برخوردار شوند.

چطور در طرح همگامان سپه 2 شرکت کنیم؟

این طرح برای افراد حقیقی که دارای پایانه فروش بانک سپه هستند در نظر گرفته‌شده است. شرط اصلی که شما بتوانید در این طرح شرکت کنید و شانس برنده شدن در قرعه‌کشی جشنواره همگامان 2 را داشته باشید این است که دستگاه کارت‌خوان شما به یکی از حساب‌های حقیقی انفرادی بانک سپه متصل باشید.
محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه‌کشی، میانگین سه‌ماهه حساب متصل به POS شما در بازه‌ زمانی سه‌ماهه یکم آبان تا یکم بهمن‌ماه 97 خواهد بود. ضمن اینکه عضویت در باشگاه مشتریان بانک سپه هم از الزامات شرکت در این طرح است.
شیوه توزیع جوایز و تسهیلات در این طرح بر اساس میزان امتیاز کسب‌شده مشتری از گردش حساب متصل به دستگاه کارت‌خوان، کمک‌هزینه خرید خودرو و تسهیلاتی که در قالب کارت اعتباری پرداخت خواهد شد، به‌صورت قرعه‌کشی به مشتریان تعلق خواهد گرد.
البته با این توضیح که مشتریان بر اساس میانگین گردش حساب در شش سطح دسته‌بندی خواهند شد و شانس برنده شدن جوایز در نظر گرفته‌شده برای دسته‌بندی‌های مختلف را پیدا خواهند کرد. جوایز طرح همگامان سپه 2
در طرح همگامان سپه 2، 24 کمک‌هزینه خرید خودرو و با ارقام 100 و 20 میلیون تومانی در نظر گرفته‌شده که در قالب قرعه‌کشی به افراد حائز امتیاز لازم در طرح تعلق خواهد گرفت.
تسهیلات در نظر گرفته‌شده با نرخ سود 18 درصد پرداخت خواهد شد و ارائه تضامینی چون بلوکه کردن سپرده، نامه رسمی کسر از حقوق یا وثیقه ملکی الزامی است.
منبع :وبسایت رده.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۸
سپرده گذار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">