سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۵۶ ب.ظ

کتاب شیوه های رهبری برای نسل جدید (استیو جابز)

شکی نیست که استیو جابز در نوآوری ، برندسازی ، بازاریابی ، ارائه و رهبری صاحب سبک بود. استیو جابز چیزی را درک کرد که بسیاری از شرکت ها سعی در انجام آن داشتند ، اما بندرت در آن موفق بودند.

هرچه او بیشتر پیشرفت می کرد ، محصولات وی ساده تر می شدند. در برخی موارد کمتر به محصول و بیشتر به استفاده کننده آن محصول فکر می کرد. در صورتیکه مشتری احساس خوبی از محصول داشته باشد مسلما میزان فروش آن محصول بیشتر خواهد شد.

چرا باید این کتاب را بخوانم؟

تمرکز کافی بر مشتری و همچنین خلاقیت و ایجاد فرهنگ نوآوری باعث شد که سبک مدیریت استیو جابز ، روحیه کارآفرینی و شیوه منحصر به فرد او در بازار امروز کارایی مناسبی داشته باشد.

این کتاب یک روش ساده تر برای تفکر ارائه می دهد .

اگر از علاقه مندان به زندگی نامه های آموزشی هستید ، این کتاب برای شما مفید خواهد بود و می توانید با استیو جابز از زمانی که در سال 1985 از رستوران اخراج شد همراه شوید و سبک استیو جابز را در کتاب شیوه های رهبری برای نسل جدید تجربه کنید.

نظرات (۱)

سلام ایا تبادل لینک انجام می دید بنده وبلاگ موزیک دارم با نام جاز موزیک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">