سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۳ ب.ظ

چگونه میلیاردر شویم؟

میلیاردر شدن چیزی بیش از یک حساب بانکی با چندین صفر است. شاید برای بعضی از مردم سرمایه گذاری کردن بحث جدیدی باشد؛ اما  عامل بازدارنده در برابر میلیاردر شدن نیست. برای این که ثروتمند شوید، باید فرصت ها را به وجود آورید، آگاهانه سرمایه گذاری و از ثروت خود محافظت کنید. در این مقاله قصد داریم تا به سوال ” چگونه میلیاردر شویم ؟ جواب بدهیم، با ما همراه باشید.

چگونه میلیاردر شویم ؟

ایجاد موقعیت

1. مطالعه داشته باشید

شاید راحت ترین جواب، سوال ” چگونه میلیاردر شویم ” را در مطالعه بیابید! به طور طبیعی افراد متمول، تصادفی به این ثروت زیاد دست پیدا نکردند. با مطالعه نرخ سود، دسته های مالیاتی و سود سهام به یک میلیاردر تبدیل شوید.

در زمینه امور مالی و کار آفرینی مطالعه کنید. نیازهای مشتری را بشناسید؛ امروزه مهارت های علوم و کامپیوتر در صدر هستند.

آیا تا کنون شنیده اید که کارهای مربوط به علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی پیشرفت زیادی دارد؟  پس بهتر است که در کلاس های آموزشی که این علوم را تدریس می کنند، شرکت کنید تا در آینده فرصت های شغلی بهتری نصیب تان شود.

زندگی نامه افراد متمول موفق مثل: وارن بافت، بیل گیتس یا جان هانتسمن را بخوانید.

2. پس انداز کنید

برای پولدار شدن به پول نیاز است. مقدار مشخصی از درآمدتان را در حساب های پس انداز بگذارید تا سود آن را دریافت کرده و برای سرمایه گذاری های آینده از آن استفاده کنید.

درباره مقدار پس انداز ماهانه تان تصمیم بگیرید. کنار گذاشتن ماهانه 500.000 تومان، پس از سه یا چهار سال، تغییر چشمگیری ایجاد خواهد کرد. هر اندازه پول را برای سرمایه گذاری با ریسک بالا کنار بگذارید.

3. حساب بازنشستگی افتتاح کنید

این نوع حساب را موسسه های مالی ارائه می دهند و در واقع برنامه های امور مالی هستند که با هدف پس انداز کردن برای آینده ایجاد شده اند. برای داشتن پس انداز چند میلیاردی، از همین الان شروع کنید و سود آن را بگیرید.

میزان پول اولیه مورد نیاز برای افتتاح این حساب ها در موسسه های مالی متفاوت است.

4. وام هایتان را پرداخت کنید

کنترل کردن و پرداخت قرض ها کار سختی است. باید هر چه زودتر وام های خود را پرداخت و تمام کنید.

5. برنامه پنج ساله طراحی کنید

مقدار پولی را که در طول 5 سال، پس انداز خواهید کرد، همین الان تخمین بزنید. بهترین راه را برای استفاده از پول تعیین کنید: سرمایه گذاری، تاسیس شرکت یا گرفتن سود پول.

اولویت های مالی خود را مشخص کنید. اهداف مالی خود را نوشته و به طور مرتب آن ها را بررسی کنید. برای این که با اشتیاق به پروژه های مالی خود ادامه دهید، برگه های یادآوری را جایی قرار دهید که بتوانید آن ها را روزانه ببینید. به طور مثال: روی آینه حمام یا داشبورد ماشین.

سرمایه گذاری

1. ملک بخرید

رایج ترین راه برای پول درآوردن، سرمایه گذاری بر روی املاک است. با گذشت چندین سال، ارزش ملک زیاد می شود و ممکن است که سود خوبی به همراه داشته باشد.

 

ادامه مطلب

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۹/۰۷/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">