سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

بانک مرکزی  چرا گواهی سپرده مبتنی بر ارز بانک مرکزی ابزار مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

 ۱. برخلاف گواهی سپرده ریالی، این ابزار توسط بانک مرکزی دریافت شده و اصل و سود آن توسط خود بانک مرکزی پرداخت می شود و بانک ها فقط عاملیت این اوراق را دارند.
 ۲. نرخ سنا، نرخ میانگین آزادی است که توسط صرافی ها ثبت می شود و روند قیمتی ان همانند روند قیمتی بازار است. اگر بازار در این مدت ۳۰ درصد رسد داشته نرخ سنا هم به همین شکل بوده است. ۳. اگر فردی امروز بخواهد یک دلار بخرد در بازار باید قیمت بیشتری دهد تا بخواهد گواهی را خریداری کند، زیرا نرخ گواهی میانگین نرخ ۳۰ روز قبل سناست. اما در زمان سر رسید و وقتی بازار آرام باشد، نرخ سنا کاملا نزدیک نرخ بازار خواهد بود. یعنی امروز فرد قیمت پایین تری را می دهد اما سال آینده نزدیک قیمت بازار ،گواهی خود را می فروشد.
 ۴. وقتی شما ارزی را می خرید باید به قیمت فروش صرافی بخرید و به قیمت خرید صرافی به فروش برسانید. اما این گواهی تنها مبتنی بر قیمت فروش سناست یعنی خریدار گواهی کمیسیون صرافی را پرداخت نمی کند.
 ۵. در نهایت اگر ارز بخرید سودی بدان تعلق نمی گیرد اما در گواهی یکساله، ۴ درصد بر روی ارز خریداری شده سود در یافت می کنید.
نویینده:علی کریمی، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی.

به منظور حفظ تعادل در بازار ارز از شنبه 28 بهمن فروش گواهی ارز در تمامی بانک ها صورت می گیرد برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله زیر را بخوانید.

خبر فوری،سود 20 درصد سپرده بانکی و فروش ارز و سکه  


شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

تسهیلات زنان خانه  دار 

چگونه سند ملک را از گرو بانک دراوریم؟ 

کسب درآمد از ساخت اسباب بازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">