سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

تعیین تکلیف سپرده گذاران بالای صد میلیون تومان موسسه مالی فرشتگان از 12 مرداد

طبق ابلاغیه 18 موسه اعتباری کاسپین از 12 مرداد به مدت ده روز کاری تکلیف سپرده گذاران از صد میلیون تومان تا دویست میلیون تومان موسسه مالی فرشتگان مشخص می شود.متن کامل ابلاغیه برگرفته شده از سایت موسسه اعتباری کاسپین به شرح زیر می باشد.

آغاز مرحله چهارم پرداختها بالاتر از یک میلیارد ریال تا سقف دو میلیارد ریال

به استحضار عموم سپرده گذاران و مشتریان ارجمند می رساند؛ پیرو فرآیند اجرایی پاسخگویی به مطالبات سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان از سوی موسسه اعتباری کاسپین، چهارمین مرحله از طرح تعیین تکلیف سپرده های سپرده گذاران این تعاونی ( با مبالغ بالاتر از یک میلیارد ریال تا سقف دو میلیارد ریال) از تاریخ 1396/5/12 آغاز و به مدت 10 روز کاری در شعب 80گانه مؤسسه ادامه خواهد داشت.
لذا از عموم مشمولین طرح خواهشمند است مطابق برنامه زمانبندی جدول ذیل به شعب منتخب مراجعه و نسبت به افتتاح حساب و تعیین تکلیف سپرده خویش اقدام نمایند.
جدول زمان بندی کاسپین


*لازم به ذکر است، مشمولین طرح ( اطلاعیه شماره 4 و 7 و 8 و 10 ) نیز می توانند همچنان جهت تعیین تکلیف سپرده های خویش بر اساس اولویت های یاد شده در جدول فوق، به شعب 80 گانه طی روال سابق مراجعه نمایند.

اخبار موسسه فرشتگان در وبلاگ سپرده گذار


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۸
سپرده گذار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">