سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۱۶ ب.ظ

هزینه عمل لابیاپلاستی در شیراز

هزینه عمل لابیاپلاستی در شیراز

بسیاری از افرادی که در شهرهای دیگر هستند به دنبال جراحی مطمئن برای لابیاپلاستی هستند تا بدون دردسر و باقیمت مناسب عمل لابیاپلاستی را انجام دهند. دکتر خلیلی جراح زیبایی زنان با سال ها تجربه در زمینه لابیاپلاستی خدمات متنوعی را در زمینه جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی ارائه می دهد.  لابیاپلاستی عمل جراحی است که جهت بهبود شکل ظاهری لبه داخلی و لبه بیرونی واژن صورت می پذیرد. در حال حاضر به رغم زیاد بودن هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی این جراحی زیبایی زنان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در شهرهای مختلف ایران انجام می پذیرد. آمار و ارقام نشان می‌دهد که بیشتر خانم هایی که متقاضی جراحی زیبایی واژن هستند، تمایل به کاهش اندازه و یا طول لبه داخلی واژن دارند که گاها مشاهده می‌شود خانم های ایرانی به کشورهای خارجی نیز جهت این عمل می روند.

موارد موثر بر روی هزینه عمل لابیاپلاستی در شیراز

  • انتخاب متخصص

انتخاب متخصص ماهر و توانا تاثیر مستقیمی بر روی قیمت جراحی دارد. چرا که این جراحان از تخصص بالایی برخوردار هستند و دوره های زیادی را در داخل و خارج ایران دیده اند.  البته باید قبل از انتخاب جراح به موارد دیگری نیز توجه کنید چرا که همیشه هزینه بالاتر به معنی تخصص و مهارت بالا تر نیست.

  • انتخاب کلینیک و یا مطب

عمل لابیاپلاستی با لیزر عملی است که می تواند در مطب انجام شود در نتیجه با بیهوشی انجام شده و نیاز به بستری شدن فرد نمی باشد. حال اگر این عمل زیبایی در کلینیک و با روش های جراحی انجام شود هزینه بالاتری دارد. معمولاً عمل‌های زیبایی‌ای که در کلینیک‌ صورت می‌گیرد هزینه‌بر تر از عمل زیبایی در مطب هستند، و یا هزینه‌ای که بابت جراحی در یک بیمارستان خصوصی فرد باید پرداخت کند، بیشتر است.

  • شرایط فرد

به طور کلی می توان گفت هزینه عمل لابیاپلاستی فرد به فرد متفاوت است در نتیجه بهترین راهکار برای فرد مراجعه به مطب است. درکتر خلیلی این امکان را برای افرادی که می خواهند از شهر شیراز برای لابیاپلاستی اقدام کنند فراهم کرده است تا ار مشاوره غیر حضوری استفاده کنند و اطلاعات کامل را از هزینه عمل لابیاپلاستی کسب کنند.

تجربه عمل لابیاپلاستی بیمار

مراجعه کننده بعدی پریسا نجفی از شهر آمل تشریف اوردند که تجربه عمل ایشون رو از زبون خودشون می شنویم

خانوم دکتر لیلا خلیلی : سلام عزیز دلم برام بگو که چند سالته و چرا عمل لابیاپلاستی ؟

خانوم نجفی : سلام خانوم دکتر خلیلی من پریسا هستم . 21 سالمه خب راستش من دوستم اومده بود پیشتون قبل از عید انقدر تعریف کرد از شمال و خدمات کلینیکتون و منو هم اورد باهم اومدیم آخه من میترسیدم J رو 21 تیر ماه اومدیم دیدم شبیه بیمارستان و اونجوری که همه فکر می کنن نیست خیلی فضا و کادر خوبی دارین اونجا تبریک میگم بهتون

دکتر خلیلی : عزیزم ممنونم چه عملی انجام دادی و چطور پیش رفت ؟

خانوم دکتر من معاینه شدم و گفتن که نیازی نیست جراحی کنم و با دستگاه لیزر لابیاهام خوب میشن لیزر باسم انجام دادید خودتون و اولش یکم ترسیدم اما واقعا درد نداشت خوبیش این بود

 و قیمتش هم خب بود به نظرم مرسی از پزشکای منصفی مثل شما و همچینین مهربون J

هزینه لابیاپلاستی شیراز

نظرات (۱)

سلام هزینه عمل چقدر هست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">