سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳ ب.ظ

من برنده قرعه‌کشی بانک مسکن هستم.

بانک مسکن   جوایز ارزنده بانک مسکن.

چند ماه پیش وقتی در مورد جوایز قرعه‌کشی بانک مسکن مطلب نوشتم.عده ای از دوستان عزیز سپرده گذار شاکی بودند که چرا مبلغ جوایز انقدر کمه.

امشب که اس ام اس قرعه‌کشی بانک برام اومد خیلی تعجب کردم.عکس پایین و ببینید تا پی به تعجب من ببینید. 



چیزی که باعث تعجب من شده اینه که قرعه‌کشی بیست هزار تومنی هم مگه داریم؟

از همسرم پرسیدم مگه قرعه‌کشی بیست هزار تومنی هم هست؟؟میگه آره اون همون هزاران جوایز نقدی بانکه تازه تو بیست تومن برنده شدی بقیه شارژ دوهزار تومنی برنده شدند😂😂😂


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۷
سپرده گذار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">