سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶ ق.ظ

قالیشویی

قالی:

قالی ایرانی یکی از با ارزشترین محصولات صادراتی آن محسوب می‌شود و بافت آن در ایران قدمتی هزاران ساله دارد.بسیاری از پژوهشگران براین عقیده‌اند که هنر فرش بافی قبل از میلاد مسیح در شرق رواج داشته است.قدیمی‌ترین قالی یافته شده فرش پازیریک ایرانی است که در ناحیه آلتای سیبری جنوبی کشف شده‌است.مشهورترین برندهای بافت قالی که معمولا با نام شهر نامیده می‌شود، قالی‌های کاشان، مشهد، تبریز، زنجان، اصفهان و ترکمن هستند.هرکدام از این برندها خود دارای مشخصات و نوع بافت و مواد اولیه متفاوت می‌باشند.امروزه علاوه بر قالی‌های دست باف قالی‌های کارخانه ایی یا بازاری هم به مردم عرضه می‌شود که گاهی از لحاظ قیمت و نقش و نگار با قالی‌های دست باف برابری می کنند.

شست‌وشوی قالی:

قالی‌های ایرانی رنگ‌های متنوع و بسیار زیبایی دارند و باید هنگام استفاده بسیار از آن‌ها مراقبت نمایید.علاوه برنگهداری در هنگام استفاده، هنگام شس‌وشو هم باید مواظب فرش‌های زیبای خود باشید. قالی‌شویی در قدیم بیشتر با دست انجام می‌گرفت و زنان و مردان درحالی‌که قالی را در یک فضای نسبتا باز پهن کرده بودند با پارو بجان قالی می‌افتادند و با شستن آن به گمان خود جلایش می‌دادند، درحالی که با این نوع شستن درحقیقت پرزهای قالی از بین میرفت و هرسال تاروپود قالی نمایان‌تر می‌شد.
امروزه اما نه اپارتمان‌ها آنقدر فضا دارند که بتوانند در آن قالی‌شویی کنند و نه مردم وقت کافی، امروزه اغلب مردم قالی را در قبال دریافت فاکتوری که مشخصات قالی را به طور دقیق ثبت کرده‌است، به قالی‌شویی‌ مورد اعتماد خود می‌سپارند. در این کارگاه‌ها قالی‌ها شسته شده و بعد از خشک کردن تحویل مردم داده‌می‌شود. شما اگر از آن دسته مردم هستید که دغدغه استفاده از جنس شوینده در قالی‌شویی یا نحوه شستن آن را دارید می‌توانید با شرکت قالی‌شویی‌اقدسیه تماس بگیرید.

قالی‌شویی‌اقدسیه:

قالیشویی‌اقدسیه یک قالیشویی با دستگاه‌های تمام اتومات و مدرن است که قالی‌های شما را درب منزل در قبال رسید تحویل می‌گیرد. سپس در کارگاه ابتدا قالی گردوخاک تکانی شده و توسط دستگاه با روشی کاملا اسلامی شست‌وشو می‌شود.
کافیست با قالی‌شویی‌اقدسیه تماس بگیرید و کار قالی‌شویی را به کاردان بسپارید. به شما اطمینان می‌دهیم از نتیجه کار راضی خواهید بود چرا که همه‌ی کارکنان قالی‌شویی‌اقدسیه امانت‌دارند و کار شما را مانند کار خود می‌دانند.

 

 

https://carpetaghdasieh.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">