سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۱ ب.ظ

قابل توجه کلیه سپرده گذاران تعاونی های منحله

موسسه کاسپین   اطلاعیه جدید موسسه کاسپین به سپرده گذاران تعاونی های هشت گانه منحله .

به دنبال پخش تصویری به عنوان خلاصه وضعیت سپرده ها در فضای مجازی ،موسسه کاسپین اطلاعیه ای به شرح زیر در وب سایت خود منتشر نموده و مدعی جعلی بودن این تصویر می باشد . کاسپین از سپرده گذاران تقاضا دارد هر نوع سوال، ابهام و یا مشکلی را فقط با کارشناسان موسسه کاسپین مطرح نمایند.متن کامل خبر برگرفته از وب سایت موسسه اعتباری کاسپین به شرح زیر می باشد.

به دنبال انتشار یک تصویر با عنوان «خلاصه وضعیت سپرده ها در فضای مجازی»، لازم می‌داند مواردی را به شرح ذیل جهت اطلاع و هوشیاری سپرده گذاران عزیز به استحضار برساند. به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، تصویر مورد نظر به هیچ وجه به مجموعه کاسپین تعلق نداشته و تنها یک فایل ایجاد شده جعلی است .

 بر اساس این گزراش،این برگه جعلی در هیچ یک از شعب موسسه نه وجود دارد و نه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در شرایط خاص فعلی و به دلایل مشخص، عده ای سوء استفاده‌گر با هدف بر هم زدن نظم و اخلال در روند بررسی و تعیین تکلیف حساب‌های سپرده گذاران محترم اقدام به انتشار اخبار دروغ و اسناد جعلی می‌کنند که هوشیاری و دقت سپرده گذاران را می‌طلبد و به منظور جلوگیری از فریب و دروغ‌های منتشر شده باید مستندات لازم را فقط از شعب مجاز این موسسه استعلام و دریافت کنند.
هر گونه اطلاع رسانی در زمینه وضعیت موجود، روند تغییرات و هر رویدادی مستقیم از سوی روابط عمومی موسسه به صورت لحظه ای اطلاع رسانی خواهد شد.
از این رو سپرده گذاران می‌توانند هر گونه ابهام، پرسش و یا مشکل را از طریق تلفن پاسخگویی ۴۲۷۵۹ -۰۲۱ داخلی ۴۰۵ و یا ایمیل info@caspianci.ir مطرح و پاسخ‌های خود را از کارشناسان مربوطه دریافت کنند.

اخبار موسسات منحله در وبلاگ سپرده گذار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">