دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۳ ق.ظ
فروشنده ها دقت کنید(نکته کلیدی در فروش)
نکته ظریف و کلیدی در فروش بیشتر.
یکی از معضلات بزرگ بازاریابان و فروشندگان عدم دسترسی آنها به افراد مهم و کلیدی است.مطمئنا در فرایند فروش، صحبت با مدیر فروشگاه یا سازمان فرصت نابی است که به ندرت نصیب فروشندگان زحمت کش می شود . راه حل کلیدی این مشکل از زبان برایان تریسی :
قرار ملاقات خود را صبح اول وقت بگذارید.
اگر در کار فروش هستید اولین قرار ملاقات خود را صبح زود بگذارید. اغلب اشخاص مهمی که علاقه مند به دیدن آنها هستید،ساعت 7 تا 7:30 دقیقه به محل کارشان می رسند. طوری برنامه ریزی کنید که آنها را در ان زمان ملاقات کنید.بهترین زمان ملاقات با مدیران و کارمندان رده بالا صبح ها ساعت 7 تا 7:30 دقیقه و عصرها ساعت 6 تا 7 می باشد.زیرا در این زمان ها یا کارمند های دیگر سرکار حاضر نشدن یا محل کار را ترک کرده اند.
در این صورت مدیران خود مجبور به جوابگویی هستند.و این بهترین زمان ملاقات با آنهاست. مسلما صحبت حضوری با مدیران و کارمندان رده بالا منفعت بیشتری را نصیب بازاریابان و فروشندگان می کند.
شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :
آموزه هایی از بیل گیتس، بنیانگذار ماکروسافت
چگونه بر ذهن دیگران تاثیر بگذاریم؟
طاهره جوان، زنی با درآمد بیش از بیست میلیون تومان.
تاثیر ظاهر بر افکار دیگران