سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶ ق.ظ

طرح آماده و لایه باز کارت ویزیت

همیشه یک کارت ویزیت می تواند برای هر شغل و کسب و کاری مناسب باشد، در واقع اگر دارای سمتی هستید و ترجیح می دهید اطلاعات خود را همیشه بدون نیاز به نوشتن در دسترس کسی قرار دهید، قطعا طراحی یک کارت ویزیت حرفه ای می تواند ایده آل ترین باشد.

 دانلود طرح آماده کارت ویزیت

خصوص این که این روز ها شما نیازی به طراحی یک کارت ویزیت از ابتدا ندارید، طرح های لایه باز را می توانید دانلود کرده و با استفاده از نرم افزار فتوشاپ به هر شکلی که می خواهید شخصی سازی کنید، اطلاعات تماس خود را وارد کنید و در نهایت با ذخیره، خروجی لازم را در هر سایز و اندازه ای که می خواهید بگیرید.

https://backority.ir/images/395881.jpg

در واقع تمامی لایه باز های کارت ویزیت در fileboom.ir مطابق استاندارد های چاپ در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

فتوشاپ حالا تبدیل شده به یکی از محبوب ترین و صنعتی ترین نرم افزار ها و طراحان گرافیکی با ابزار های آماده آن می توانند هر هنری را در اندک زمانی خلق کنند.

  https://backority.ir/images/717712.jpg

دریافت طرح لایه باز بنر و پوستر در fileboom.ir

طرح های لایه باز امروزه کار طراحان گرافیک را بسیار آسان کرده است، در وب سایت های خارجی و ایرانی، طرح های آماده بی نظیری از پوسترها و لایه باز ها وجود دارد. اما بسیاری از آن ها تکراری هستند، کیفیت خروجی کافی را ندارند. وقتی این طرح ها را چاپ می کنید، به کیفیت دلخواه نمی رسید.

این بار فایل بوم، در این زمینه تحولی ایجاد کرده است، طرح های لایه باز بنر، پوستر های همایش، مراسمات، ترحیم و هر موضوعی را می توانید در اسرع وقت با لینک مستقیم دانلود کنید. تمامی این طرح ها بدون کپی رایت می تواند شما را به پوستر دلخواهتان برساند.

ضمن این که لایه باز بودن این طرح ها به صورت کامل بوده و هر کدام از قسمت های تصویر را می توانید ویرایش کنید.

این اصلی ترین ویژگی طرح های پوستر و بنر لایه باز می باشد.

  https://backority.ir/images/385903.jpg

طرح های بنر کاور کارت ویزیت پرمیوم لایه باز

طرح های پریمیوم نیز عموما در وب سایت های ایرانی دیده نمی شوند، در آن ها از خلاقیت های بیشتر و همین طور فونت های خاص و لوگو های جذاب استفاده می شود، ضمن این که شما می توانید هر کدام از فایل های لایه باز را به عنوان پیش نمایش دریافت و مشاهده کرده و سپس اقدام به دانلود نمائید.

هر کدام از کارت ویزیت ها البته با رنگ بندی نیز عموما قابل دانلود خواهد بود.

رزولوشن و عمق تصویر کارت ویزیت ها، بنر ها و همین طور پوستر ها بالا بوده و به هیچ عنوان پس از ویرایش تصویرکیفیت خود را از دست نمی دهد.

بعلاوه این که می توانید فونت های دیگری نیز به فایل لایه باز اضافه کرده و در نهایت برای دسترسی آسان تر و ویرایش نهایی راهنما نیز روی لایه ها قرار دارد.

پوستر های ترحیم نیز در حال حاضر به صورت آماده در اینترنت موجود هستند، اما کامل ترین آن ها را می توانید از fileboom دانلود فرمائید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">