سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸ ب.ظ

سود ۲۲ درصد بانکی برای سپرده‌های کلان.

بانک پارسیان  در طرح طلایی بانک پارسیان سود ۲۲ درصد دریافت کنید.

هم‌زمان با افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله با نرخ سود بیش از ۱۵ درصد، بانک پارسیان نیز در قالب طرحی جدید پیمان طلایی، اقدام به افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله با نرخ سود حداکثر ۲۲ درصدی کرده است.

اگر به دنبال دریافت بالاترین نرخ سود بانکی هستید، جزئیات این طرح را مرور کنید.

طرح پیمان طلایی ۱ با سود ۱۹ درصد:

اگر موجودی نقدی شما حداقل ۳۰ میلیون تومان است می‌توانید با افتتاح حساب در طرح پیمان طلایی ۱ بانک پارسیان، سود سالیانه ۱۹ درصدی را به‌صورت ماهیانه دریافت کنید.
درصورتی‌که شما قبل از پایان دوره یک‌ساله قصد انصراف و بستن حساب سپرده یک‌ساله‌تان را داشته باشید سود شما در بازه یک تا سه‌ماهه با نرخ ۹٫۵ درصد، انصراف در بازه زمانی ۳ تا ۶ ماه با نرخ ۱۶ درصد و انصراف در بازه ۶ تا ۱۲ ماه با نرخ ۱۷ درصد محاسبه و پرداخت خواهد شد.

طرح پیمان طلایی ۲ با سود ۲۰ درصد :

این طرح برای مشتریانی در نظر گرفته‌شده که حداقل موجودی آن‌ها برای افتتاح حساب ۵۰ میلیون تومان است.
 درصورتی‌که شما تمایل به افتتاح حساب سپرده پیمان طلایی ۲ بانک پارسیان داشته باشید، سود سالیانه ۲۰ درصدی به شما تعلق خواهد گرفت که به‌صورت ماهیانه قابل‌برداشت است.
در این طرح نرخ شکست (بستن حساب) حساب سپرده قبل از موعد سررسید یک‌ساله به ترتیب ۹٫۵ درصد برای بازه زمانی یک تا سه‌ماهه، ۱۳ درصد برای بازه زمانی ۳ تا ۶ ماهه و ۱۶ درصد برای بازه زمانی ۶ تا ۱۲ ماه تعیین‌شده است.

طرح پیمان طلایی ۳ با سود ۲۱ درصد:

مشتریانی که قصد سرمایه‌گذاری حداقل ۳۰۰ میلیون تومانی دارند، می‌توانند با افتتاح حساب سپرده پیمان طلایی ۳ بانک پارسیان، سود سالیانه ۲۱ درصدی دریافت کنند که به‌صورت ماهیانه به‌حساب آن‌ها واریز خواهد شد.
در این طرح نرخ شکست (بستن حساب) حساب سپرده قبل از موعد سررسید یک‌ساله در بازه زمانی ۱ تا ۳ ماهه ۹٫۵ درصد، در بازه زمانی ۳ تا ۶ ماه ۹٫۵ درصد و در بازه زمانی ۶ تا ۱۲ ماه ۱۵ درصد محاسبه خواهد شد.

طرح پیمان طلایی ۴ با سود ۲۲ درصد :

در این طرح حداقل مبلغ برای افتتاح حساب بلندمدت یک‌ساله، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان تعیین‌شده که مشتری در صورت افتتاح، سود سالیانه ۲۲ درصدی دریافت خواهد کرد که به‌صورت ماهیانه پرداخت خواهد شد.
 در این طرح نیز درصورتی‌که قبل از موعد سررسید یک‌ساله قصد بستن حساب خود را داشته باشید به ترتیب در بازه زمانی ۱ تا ۳ ماه سود ۹٫۵ درصد، در بازه زمانی ۳ تا ۶ ماهه سود ۹٫۵ درصد و در بازه زمانی ۶ تا ۱۲ ماه سود ۱۴ درصد محاسبه و پرداخت خواهد شد.

دوست عزیز، شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

جوایز حساب های قرض‌الحسنه بانک ملی در سال ۹۷.

خرید خانه های دارای وام.

تسهیلات با سود ۱۲ درصد بانک رفاه. 

تسهیلات استثنایی بانک مسکن با سود ۹درصد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">