سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

بانک تجارت   مشتریان بانک تجارت در طرح سپرده تسهیلاتی "فردا" 2 برابر مبلغ سپرده خود از یک تا 10 میلیارد ریال بلافاصله و همزمان با افتتاح حساب از این بانک تسهیلات می گیرند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در طرح سپرده تسهیلاتی فردا هر یک از فعالان صنف طلا و جواهر، صرافی ها، پزشکان، دندان پزشکان، داروسازان، وکلای دادگستری، سردفتران اسناد رسمی ، مدیران شرکت ها و سازمان ها به عنوان مشتری ارزنده و اصناف می توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یکساله در بانک تجارت ، 2 برابر مبلغ سپرده خود را همزمان با افتتاح حساب از این بانک تسهیلات دریافت کنند.
تسهیلات این طرح در قالب عقد مرابحه عادی( خرید کالا و خدمات، تامین مسکن و ...) با نرخ سود 15 درصد سالانه و مدت بازپرداخت 12 ، 24 و 36 ماهه اعطا شده و به سپرده مشتری نیز طی مدت سپرده گذاری سالانه 5 درصد سود تعلق می گیرد.
سقف تسهیلات پرداختی بانک تجارت در قالب این طرح از 1 تا 10 میلیارد ریال تعیین شده که با اخذ سفته و ضامن معتبر هم صنف به متقاضیان پرداخت می شود.
مشتریان و متقاضیان دریافت تسهیلات طرح"فردا" می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط دریافت این تسهیلات به شعب یا سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس بگیرند.

نظرات (۲)

۱۲ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۳۷ بهداد فروزش

شما فوق العاده هستید 🌹

-

ما توسط تجارت الکترونیک ، دیجیتال مارکتینگ و طراحی اپلیکیشن برند می سازیم.

هرماه حداکثر چقدر باید قسط داد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">