سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ق.ظ

دریافت بیشترین سود ترکیبی در حساب آتیه پلاس.

بانک سامان  حساب آتیه پلاس بانک سامان.

با افتتاح حساب سپرده آتیه پلاس بانک سامان، می توانید برای خود یا فرزندان‌تان سرمایه‌گذاری بلندمدت انجام دهید. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری و سودآوری بلند مدت هستید، در جریان جزئیات حساب سپرده آتیه پلاس قرار بگیرید.

حساب آتیه پلاس بانک سامان چیست؟

حساب سپرده آتیه پلاس، ترکیبی از سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار است که مشتری با سپرده‌گذاری مکرر در انواع سپرده‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت، بیشترین سود را دریافت می‌کند.
شما با افتتاح حساب بلندمدت آتیه پلاس که حداقل 5 و حداکثر 25 سال است، مبلغی را به‌عنوان اقساط انتخاب می‌کنید که به‌صورت ماهیانه به‌حساب سپرده آتیه پلاس شما واریز می‌شود.

سود حساب سپرده آتیه پلاس :

سود حساب سپرده آتیه پلاس، در پایان دوره قرارداد (5 تا 25 سال) به مشتری پرداخت می‌شود و به‌صورت ماهیانه قابل‌برداشت نیست. سود حساب سپرده بلندمدت شما با نرخ 15 درصد سالیانه محاسبه می‌شود. با توجه به مدت‌زمان سپرده‌گذاری و مبلغ اقساط ماهیانه نیز در هر دوره 6 ماهه، سودی با نرخ متغیر 2 تا 7 درصد به‌حساب سپرده آتیه پلاس شما تعلق می‌گیرد که به‌حساب شما واریز و در پایان دوره قابل‌برداشت است.

شرایط افتتاح حساب آتیه پلاس:

 متقاضیان حساب سپرده بلندمدت آتیه پلاس بانک سامان می‌توانند برای خود و یا اعضای خانواده در مدت‌های 5 تا 25 ساله اقدام به افتتاح حساب کنند.
حداقل مبلغ افتتاح حساب سپرده آتیه پلاس 50 هزار تومان تعیین‌شده و انتخاب رقم اقساط ماهیانه بر عهده مشتری است و محدودیتی وجود ندارد.
بر اساس توافقی که بین بانک و مشتری صورت می‌گیرد، ماهیانه و به‌صورت خودکار مبلغ اقساط تعیین‌شده از حساب مشتری کسر و به‌حساب آتیه پلاس واریز می‌شود.
بستن قبل از موعد حساب آتیه پلاس:
 مشتری می‌تواند قبل از موعد سررسید حساب سپرده آتیه پلاس (5 تا 25 سال)، اقدام به بستن حساب خود کند.

طبق قوانین و مقررات اعلام‌شده از سوی بانک سامان

 در صورت شکست حساب سپرده آتیه پلاس (بستن زودتر از موعد)، نرخ سود حساب سپرده بر اساس مدت زمانی که از افتتاح حساب گذشته و مبالغی که به‌عنوان اقساط ماهیانه به‌حساب واریزشده، محاسبه و به فرد صاحب حساب پرداخت می‌شود.
 این سپرده حداقل حداقل 5ساله و حداکثر 25ساله افتتاح می‌شود و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، تعلق بالاترین میزان نرخ سود سپرده‌های بلندمدت به این سپرده است.

 سود مربوط به سپرده «آتیه‌پلاس»،

در پایان دوره قرارداد به مشتری پرداخت می شود.
 این گزارش می‌افزاید، مبلغ پرداختی مشتریان برای افتتاح حساب و اقساط ماهانه محدودیتی ندارد. اما سود متعلقه در پایان قرارداد بر اساس این ارقام متفاوت خواهد بود. 
گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و افتتاح این سپرده، می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

منبع وبسایت بانک سامان و رده.

نظرات (۴)

۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۹:۰۵ سجّاد رحیمی مدیسه
سوال:
برتری سپرده 5ساله سامان نسبت به بیمه عمر ایران چیست؟
پاسخ:
بیمه های عمر سود بیشتری به مشتری میدن، همچنین از مزایای درمانی آن هم میشه استفاده کرد.
عالی بود 
سپاس از شما دوست عزیز 
ممنون بابت وب زیبایی که داری
لایک دارید
پاسخ:
ممنون بابت حضور گرمتون
۲۰ آذر ۹۹ ، ۱۳:۳۵ سعید ذوالفقار

سلام ارادت قربان من خودم دارای چک برگشتی رفع سو نشده هستم برا فرزندم میتونم بنامش حساب اتیه را باز کنم 

پاسخ:
اگه به سن قانونی نرسیده باشه بله حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">