سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

بانک اقتصادنوین خدمات و تسهیلات بانک اقتصادنوین به فعالان بازار بورس.

بانک اقتصادنوین به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل بورس کالای ایران به عرضه ‌کنندگان و خریداران فعال در این حوزه، خدمات ویژه ارائه می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل بورس کالای ایران، در راستای توسعه ظرفیت‌های خود برای ارائه خدمات مرتبط با بازار سرمایه به فعالان اقتصادی، در تمام فرآیندهای مربوط به تسویه معاملات و خرید و فروش بورس کالا فعال بوده و خدمات مورد نیاز عرضه‌ کنندگان و خریداران این حوزه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد.
بر این اساس فعالان این عرصه می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از خدماتی چون انتقال "وجه پیش ‌پرداخت" و "وجه تسویه خرید"، برای دریافت وجوه حاصل از فروش کالاهای‌شان در بورس کالا با معرفی سپرده خود نزد بانک اقتصادنوین به شرکت بورس کالای ایران؛ از انواع خدمات و تسهیلات این بانک برخوردار شوند.
مشتریان ارجمند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان به شماره 48031000-021 تماس حاصل فرمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">