سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ق.ظ

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .

قیمت حفاظ شاخ گوزنی یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب حفاظ روی دیوار بوده که در مقاله ای تحت عنوان فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی به صورت مفصل تشریح شده است، اما بصورت کلی بازه قیمت حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای در تهران از 44 هزار تا ۱۳۲ هزار تومان می باشد.

  • کالا ارتفاع (سانتیمر) تراکم شاخه قیمت متر طول وزن هر دو متر
    حفاظ شاخ گوزنی (بوته خار) 50 8 72000 15
    حفاظ شاخ گوزنی (بوته خار) 50 10 79000 17
    حفاظ شاخ گوزنی (بوته خار) 50 12 88000 16
    حفاظ شاخ گوزنی (بوته خار) 50 14 94000 21
    حفاظ شاخ گوزنی (بوته خار) 60 8 79000 17
    حفاظ شاخ گوزنی (بوته خار) 60 10 86000 19
    حفاظ شاخ گوزنی (بوته خار) 60 12 94000 21
    حفاظ شاخ گوزنی (بوته خار) 60 14 120000 23

    مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟
    در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


    1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:
    در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.




    2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:
    افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

    تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت

    حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
    قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.




    حفاظ شاخ گوزنی در اندازه های متفاوت

    ارتفاع: 50
    ارتفاع: 70
    ارتفاع: 90
    ارتفاع:1متر
    ارتفاع:1/20
    ارتفاع:1/50
    تراکم معمولی و تراکم بالا
    با مناسب ترین قیمت و کیفیت




مدل های متنوعی امروزه در بازار وجود داشته که همگی به نوعی زیر مجموعه ای از حفاظ شاخ گوزنی می باشند مانند حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری، حفاظ اف، حفاظ سرنیزه ای مدرن، حفاظ شعله ای، حفاظ ستاره ای و غیره. البته می توان گفت تمام مدل های موجود در بازار از نظر امنیتی تقریبا در یک سطح می باشند و دلیل به وجود آ مدن مدل های مختلف بیشتر مربوط به بحث سلیقه و زیبایی بوده تا بتوان سلیقه های مختلف را پوشش داد.


روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای مختلف بوده که در همین وب سایت تحت عنوان روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای در اختیار تمام مخاطبان قرار داده شده است.


صنایع فلزی همواره در تلاش است تا با خلاقیت و تکنیک های ساخت پیشرفته و طرح های مختلف احساس خوب امنیت را برای مردمان این مرز و بوم فراهم کرده تا اولین گام برای پیشرفت سرزمین را برداشته باشیم.
 

Power Climber (کلایمر) ، بخشی از SafeWorks ، LLC ، PowerMod را راه اندازی کرده است - یک سکوی معلق مدولار مدولار.
با ظرفیت بار 2000 تن میباشد واین نوع کلایمر داری انواع مختلف تنظیمات ممکن میباشد .

PowerMod برای ساخت و سازهای مختلف در فضاهای کاری با دسترس و سخت قرار می گیرد ،این نوع کلایمر میتواند برای کارهایی نظیر
برنامه های تعمیر و نگهداری ، ترمیم ، نقاشی و بازرسی برج ها و ساختمان های بلند بالا استفاده میشود

Power Climber در بیانیه ای گفت: صندلی های تخته ، محافظ های قابل تنظیم ، پین های قفل شونده یک مرحله ای و وزن سبک کلی آن باعث می شود تا PowerMod حمل و نقل و مونتاژ آسان شود.
قطعات جمع و جور هزینه های موجودی را کاهش می دهند و اجزای اکستروژن آلومینیوم با مقاومت در برابر خوردگی ناشی از محیط های سخت ، عمر محصول را تمدید می کنند.

PowerMod کلایمر در تسهیلات دارای مجوز ISO 9001: 2008 و OHSAS 18001: 2007 ساخته شده است و در Power Climber ، با استانداردهای صنعت مطابقت یا فراتر رفته است و به راحتی با سایر محصولات و لوازم جانبی پیشرو در بازار قابل تعویض است.
مایک راسل ، مدیر فروش ملی
Power Climber گفت: "Power Climber متعهد است محصولاتی را ارائه دهد که ایمن ، هوشمند و کاربردی آسان باشند." PowerMod دقیقاً همین است. با طراحی ساده خود ، PowerMod را می توان تنها در 10 دقیقه توسط یک نفر مونتاژ کرد و ضمن حفظ بالاترین استانداردهای ایمنی ، کارایی را در فضای کار افزایش می دهد. "

تکنولوژی کلایمر جایگزین داربست فلزی
پیشرفت علم و گسترش تکنولوژی در دنیای امروزی عامل اصلی پیدایش فناوری های نوظهور در بسیاری از امور زندگی شده است . به دلیل دشد تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان در سال های اخیر با رویکرد مهندسی ارزش ، سه اصل مهم امنیت ، توجیه اقتصادی و سرعت پیشرفت کار یکی از ملزومات استفاده از تکنولوژی های نوین دار این صنایع میباشد .
در این مقاله به بررسی تفادوت های استفاده از داربست های فلزی با رویکرد مهندسی ارزش می پردازیم
با توسعه علوم و تکنولوژی های نوظهور در صنعت ساختمان لزوم کاهش هزینه های ساختمانی با اهداف متفاوت از قبیل نماکاری سیمان کاری و رنگ امیزی و ... محققان را بر ان داشت که تکنولوژی ایمن تر و اقتصادی تری را جایگزین سیستم های امروزی ( داربست ) کنند . انها از سال 1389 تحقیقات خود را در قالب طراحی سیستم های جایگزین داربست اغاز کرده و تاکنون توانسته چندین محصول نواورانه ای در این زمینه به بازار ارائه دهند که یکی از پرکاربردترین این محصول بالارونده مکانیکی است.

در این تکنولوژی نوظهور ضمن توانایی انجام کلیه کارهای ساختمانی از قبیل نماکاری ، سیمان کاری رنگ امیزی در سریع ترین زمان ممکن سیستم می تواند ایمنی کاربران را تا 100 درصد تامین کند . امنیت کاربران یکی از فاکتورهای مهم در طراحی این تکنولوژی است که برای رسیدن بالاترین درجه ایمنی از سیستم های ایمنی پیشرفته استفاده شده که میتوان به چند مورد ان اشاره کرد
سیستم افزایش ضریب اطمینان با افزایش بار روی سازه
سیستم ترمز گریز از مرکز یا سیستم ترمز پاراشوت
سیستم ترمز کمانی یا
v شکل
سیستم ترمز لنتی یا اصطکاکی
در کنار سیستم های امنیتی به کار رفته فوق یک سیم بکسل تحت عنوان سیم بکسل امنیتی برای مواقع بحرانی استفاده شده است . سیم بکسل امنیتی سیم بکسلی است که وزن دستگاه بر روی آن وارد نمیشودو در مواقعی که هیچ یک از سیستم های امنیتی کار نکند پلت فرم (سبد) را در محل خود ثابت نگه می دارد .
استفاده از این تکنولوژی علاوه بر افزایش ایمنی کاربران و سرعت افزایش پیشرفت پروژه ، هزینه اجراحی پروژه را کاهش می دهد که به عنوان بهترین جایگزین برای داربست های فلزی در دنیا شناخته شده است و در کشورهای پیشرفه دارای جایگاه بسیار خوبی میباشد
تولید محصول کلایمر در داخل کشور از اهمیت بالایی برخوردار میباشد . زیرا کلایمر ها عمدتا نیاز به تعویض قطعات مصرفی سرویس های دوره ای دارند در نتیجه تولید صفر تا 100 قطعات این کلایمر ها در داخل کشور علاوه بر ارزش افزوده بالایی که ایجاد می کنند باعث تامین و پشتیبانی های فنی لازم توسط شرکت سازنده خواهد بود که این اصل از اهمیت بالایی برخوردار میباشد

منبع : سایت نام آوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">