سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ب.ظ

تسهیلات ارزینو بدون نیاز به معرفی ضامن

بانک اقتصادنوین طرح تسهیلاتی ارزینو ویژه تمام مشتریان بانک اقتصادنوین.


بانک اقتصادنوین با ارائه طرح ارزینو، امکان دریافت تسهیلات اقساطی با شرایط آسان و در کمترین زمان ممکن را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.
مشتریان گرامی می‌توانند با سپرده‌گذاری و توثیق حداقل 400 دلار یا یورو در قالب اسکناس، از شرایط ویژه این طرح بهره‌مند شوند.
تسهیلات ارزینو بدون نیاز به معرفی ضامن و با بازپرداخت اقساطی در تعداد و مبالغ متنوع و شرایط ویژه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند.
ارزینو برای شما عزیزانی که اسکناس دلار یا یورو در اختیار داشته و احتیاج به نقدینگی دارید، فرصتی فراهم می‌آورد که بدون نیاز به فروش ارز، با وثیقه قرار دادن اسکناس‌های خود نزد بانک، در سریع‌ترین زمان ممکن تسهیلات مورد نظرتان را با شرایط ویژه دریافت کنید.
گفتنی است پس از تسویه تسهیلات، اسکناس‌ها به همان ارز توثیقی (دلار/یورو) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
از آنجا که یکی از اولویت‌های همیشگی بانک اقتصادنوین، کمک به رشد بخش حقیقی اقتصاد بوده است، امید داریم در این طرح نیز بتوانیم در شرایط اقتصادی کنونی، بیش‌ازپیش در کنار هم‌میهنان بوده و گامی موثر در بهبود قدرت خرید خانوارهای ایرانی برداریم.

چگونه می‌توان از طرح ارزینو استفاده کرد؟


مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصادنوین با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر
ارائه درخواست تسهیلات با شرایط دلخواه مانند مبلغ، نرخ سود و تعداد اقساط

آیا مشتری برای دریافت تسهیلات ارزینو نیاز به معرفی ضامن دارد؟


خیر! از آنجا که در این طرح، اسکناس دلار یا یورو، نزد بانک به‌عنوان وثیقه در قالب سپرده نگهداری و مسدود می‌شود، نیازی به ارائه وثایق مرسوم بانکی نخواهید داشت؛ بنابراین، درخواست‌ شما تنها از منظر برخورداری از اهلیت اعتباری و در مواردی مانند محدودیت سنی، وضعیت چک برگشتی و نداشتن تسهیلات معوق، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

طرح ارزینو برای چه افرادی مناسب است؟



افرادی که در حال حاضر اسکناس دلار/یورو داشته و تمایل ندارند ارز خود را برای خرید کالا و سرمایه‌گذاری، هزینه کنند. این افراد می‌توانند با سپرده‌گذاری و توثیق اسکناس دلار/یورو خود نزد بانک، نقدینگی مورد نیازشان را بدون فروش ارز تامین کرده و در زمان مورد نظر، مجددا ارز توثیقی را به همان اسکناس دلار/یورو از بانک مسترد کنند.



افرادی که خود نیازی به دریافت تسهیلات ندارند، می‌توانند اسکناس دلار/یورو خود را نزد بانک سپرده‌گذاری و توثیق کرده و با معرفی نزدیکان و عزیزان خود به بانک برای دریافت تسهیلات، گره از مشکل آن‌ها بگشایند.



شرکت‌هایی که اسکناس دلار/یورو بلااستفاده دارند، می‌توانند ارزشان را نزد بانک سپرده‌گذاری و توثیق کرده و با معرفی کارمندان منتخب خود برای دریافت تسهیلات از بانک، بدون آن‌که هزینه‌ای متحمل شوند از یک‌سو موجب تقویت آرامش‌خاطر، بهبود انگیزه و وفاداری نیروی انسانی خود شده و از سوی دیگر، گره از مشکلات آن‌ها بگشایند.


ویژگی‌های تسهیلات دریافتی در طرح ارزینو چگونه است؟


  • شما می‌توانید با سپرده‌گذاری و توثیق اسکناس دلار/یورو خود نزد شعبه، بسته به ترجیح و نیازتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با شرایط آسان، از انواع تسهیلات تعریف‌شده در طرح ارزینو به شرح زیر استفاده کنید:
    • تسهیلات مرابحه 10 درصدی با اقساط 12، 24 و 36 ماهه
    • تسهیلات مرابحه 18 درصدی با اقساط 12، 24 و 36 ماهه
    • کارت اعتباری با بازپرداخت یک تا سه سال در مبالغ 100، 200، 300، 400 و 500 میلیون ریال
    • تسهیلات قرض‌الحسنه در اقساط 12 و 24 ماهه
  • شما می‌توانید با سپرده‌گذاری و توثیق حداقل 400 دلار/یورو در قالب اسکناس، از شرایط ویژه طرح ارزینو بهره‌مند شوید.
  • حداقل مبلغ تسهیلات اعطایی در طرح ارزینو، 50 میلیون ریال و حداکثر 2 میلیارد ریال است.

برای دریافت اطلاع بیشتر از شرایط ویژه این طرح به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">