سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
اعتبار کارت های نقدی بانک پاسارگاد با تاریخ انقضای خرداد 1401 تمدید شد.
در راستای رفاه حال مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعبه‌ها، کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد که تاریخ انقضای آن‌ها از ابتدا تا انتهای خرداد ماه سال 1401 است، به‌مدت یک سال تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، از این پس مشتریان هنگام استفاده از درگاه‌های پرداخت، باید در بخش سالِ تاریخ انقضای کارت، به جای عدد 01، عدد 02 را وارد کنند. همچنین مشتریانی که از سامانه‌های بانکداری مجازی یا همراه‌بانک استفاده می‌کنند باید نسبت به ویرایش اطلاعات کارت‌های خود بر این اساس اقدام فرمایند.

لازم به ذکر است هم‌میهنان عزیز می‌توانند اکثر امور بانکی خود را با بهره‌مندی از انواع خدمات بانکداری الکترونیک بانک‌پاسارگاد انجام داده و از مراجعه غیرضروری به شعبه‌ها خودداری کنند. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره‌ تماس82890 و سامانۀ CRM در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir/crm آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۲
سپرده گذار

اخبار بانکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">