سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

قیمت بلیط هواپیما شاید اولین چیزی که بعد از انتشار جهانی ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفت بود. و میزان این تأثیر به حدی بود که شرکت های هواپیمایی به شدت ضربه خوردند. قیمت بلیط هواپیما به خصوص در دوران عید که اوج سفرها شکل می گیرند در دوران انتشار جهانی کرونا به شدت افت داشت . عموم مسافران هواپیما از کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای تازه گزارش دارند! هرچند که عاشقان سفر نمی توانند این روزها سفر کنند ولی اخبار مربوط به صنعت گردشگری را دنبال می کنند.

از بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی بعضی از کشورها به روی ایران تا اجازه ندادن ورود مردمان بومی شهرها به خودروهای غیر بومی اخبار سوزنده سکوی پرتاب موشک محل استقرار رادار کارگاه ساختمانی کارخانه مرکز مجازی در ها و شبکه های اجتماعی است. شتاب انتشار کرونا، بر روی پته هواپیما و صنعت هوایی در سرتاسر جهان، بیشترین تاثیر را در عمر وقایع خدای نامه سفرهای هوایی گذاشته است. لغو عموم پروازهای داخلی و خارجی، محدودیت های ایجاد شده توسط ایرلاین ها باعث کاهش قیمت بلیط چارتر و یا سیستمی شده است. شاید کمتر کسی داخل ماه های گذشته به این فکر می کرد که ویروسی در سال 2020 همه دنیا را درگیر خود کند به طوریکه دنیا را در قرنطینه فرو برد. اما متاسفانه این اتفاق افتاد و جمان روزهای اولیه اعلام شیوع کرونا، طی اطلاعیه ای از سوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، شرکت های گردشگری، موظف به استرداد بلیط هواپیما بدون اخذ جریمه تا تاریخ 5 اسفند شدند ذکر اولین شک تشویق شدن صنعت گردشگری کشور وارد شد. اما با توجه به عدم شناخت از زمان ماندگاری و نقاهت این بیماری، بسیاری امید داشتند که تا نوروز 99 امکان از سر گیری مسافرت ها و زندگی عادی مردم ایجاد شود. اما متاسفانه به دلیل عدم رعایت قوانین قرنطینه نصیحت پذیر تردد تعداد ای از هم میهنان در جاده ها، این ویروس به سرعت پیشرفت کرد تا جایی که نوروز 99 خوب کابوسی برای صنعت گردشگری و ورشکستگی بسیاری پالودن این شرکت ها تبدیل شد. در هم روزهای اولیه، کشورهایی که جزو مقاصد نوروزی ایرانیان محسوب می شدند، بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی خود را با ایران اعلام کردند. رفته رفته روان نژند کاهش سفرها و بلند نشدن هواپیماها قیمت بلیط چارتر و سیستمی نیز کاهش چشمگیری داشت. هرچند که سفرهای هوایی با احترام نکات بهداشتی و تست بیماری انجام می پذیرد، اما کاهش سفرهای هوایی چشمگیر است. سخنگوی سازمان هوایی کشور اعلام کرده است که امکان دریافت گواهی بهداشت برای مسافران از طریق دفاتر وزارت بهداشت مستقر در فرودگاهها فراهم است. برای مشاهده منبع این مقاله اینجا را بازدید کنید. قیمت بلیت هواپیما

میزان خسارات وارد شده به شرکت های گردشگری

با توجه به نوع کار فن روش گردشگری در ایران، نوروز و تابستان پیک فروش بلیط هواپیما و سوددهی این صنعت در ایران محسوب می شود. به طوریکه ضرر سایر فصول سال را جبران می کند و باعث سرپا ماندن شرکت های فعال در این حوزه می شود. سال 98 با تمام فراز و نشیب هایی که مخصوصا در نیمه دوم داشت، شاهد کاهش فروش بی سابقه ای در روزهای کم تردد نسبت به سالهای پیش همان بود که بسیار قابل تامل است، به طوریکه بسیاری از فروشندگان بلیط چارتر شاهد و تهی ماندن صندلی های هواپیما بودند. عواملی مانند گرانی بنزین، اتفاقات آبان 98، شهادت سردار سلیمانی و سقوط هواپیما از عواملی بود که دروازه فصل های کم تردد، کاهش فروش بلیط هواپیما را به دست کم رساند. ویروس کرونا هم ضربه آخر را به این صنعت زد به طوریکه بسیاری از شرکت ها اقدام به تعدیل نیرو در روزهای پایانی سال کردند. البته در این بین شرکت های گردشگری و فروش بلیط هواپیما https://www.safarme.com/ نیز هستند که با وجود مشکلاتی مانند سایرین، سعی در حفظ کارمندان خود کرده اند اما با ادامه این وضعیت و عدم همکاری دولت بابت کاهش ضرر، امکان تعدیل در این شرکت ها نیز هستی چگونگی دارد.

محدودیت های پروازی ایران به سایر کشورها

همانگونه که پیش تر گفته شد با اعلام ایران به عنوان یکی از کشورهای آلوده به ویروس کرونا، امکان خرید بلیط هواپیما و سفر به بعضی از کشورها لغو شد که در ادامه به ابلاغیه برخی از آنها می پردازیم.

 قیمت بلیط هواپیما

آمریکا

هرچند که سختگیری ورود ایرانیان به آمریکا و مشکلات مسافران آریایی در این کشور موضوعی جدید نیست اما شیوع ویروس کرونا باز محدودیت های دیگری ایجاد کرد. آمریکا اعلام کرده است از ورود تمام ایرانیان به کشورش به دلیل کرونا به بغیر افرادی که دارای گیرین کارت و یا پاسپورت هستند جلوگیری می کند.

تایلند

تایلند طی بیانیه هلا تمامی ویزاهای کشورهایی که جزو قلمرو پادشاهی تایلند محسوب نمی شدند و شیوع کرونا داشتند را ملغا کرد. جمع ویزاها از تاریخ 1 فوریه تا 11 مارس باطل اعلام شد. همچنین سفرت تایلند در تهران نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد. مسافران عرق توانند با بازگشت شرایط عادی، نسبت به خرید بلیط هواپیما و دریافت ویزای این کشور دوباره اقدام کنند.

ارمنستان

ارمنستان جزو کشورهایی بود که ایرانیان می توانستند بدون اخذ پاسپورت و تنها با خرید بلیط هواپیما سیستمی و یا بلیط چارتر به این کشور سفر کنند. اما با شیوع کرونا نیز اینگونه سفرها به حالت تعلیق درآمد. البته سفر به این کشور از طریق اخذ ویزا امکان پذیر است. مسافران باید روشن کردن کنسولگری ارمنستان برای اخذ ویزا بازآیی کنند و در صورت تایید سربه زیر اجازه آن، امکان سفر مهیا می گردد.

مالزی

مالزی نیز اعلام کرد که به جز افرادی که اقامت دایم در مالزی دارند و یا بچه مدرسه ای قلمداد می شوند، اجازه سفر به این کشور را برای مسافرانی که در شهرهای آلوده بوده اند را نخواهد داد.  

 

       

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۷
سپرده گذار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">