سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

  بانک تجارت جشنواره همراه بانک تجارت با جایزه صد میلیون تومانی با خدمتی جدید آغاز شد.

همزمان با آغاز جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت، سامانه ثبت نام غیرحضوری خدمات نوین این بانک راه‌اندازی شد.
جشنواره جدید همراه بانک تجارت همزمان با ایام عید سعید فطر با جوایز ارزنده کمک هزینه خرید مسکن، دو کمک هزینه خرید خودرو، یکصد جایزه 10 میلیون ریالی و ده‌ها جایزه ارزنده دیگر آغاز شد.
بانک تجارت به منظور بهره مندی سایر مشتریان از این جشنواره امکان ثبت نام غیرحضوری همراه بانک و اینترنت بانک تجارت و همچنین تغییر رمزهای این دو سرویس را در بستر اینترنت فراهم کرده و به این ترتیب دیگر نیازی به حضور مشتریان در شعب این بانک برای بهره مندی از این خدمات نخواهد بود.
مشتریان می‌توانند با مراجعه به https://my.tejaratbank.ir و ثبت اطلاعات تجارت کارت خود نسبت به ثبت نام، دریافت رمز و همچنین تغییر رمز این دو خدمت اقدام کنند.
مشتریان و اعضای باشگاه مشتریان این بانک می‌توانند با کسب امتیاز از طریق نصب اپلیکیشن همراه بانک، انتقال وجه پایا، ساتنا، موبایلی و شتابی، خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته‌های اینترنتی و عضویت در باشگاه مشتریان شانس خود را برای بهره‌مندی از جوایز ارزنده جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت افزایش دهند.
دریافت اپلیکیشن همراه بانک تجارت از طریق سایت اینترنتی این بانک به نشانی mobilebank.tejaratbank.ir و کافه بازار امکان‌پذیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">