سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

اخبار بانک‌ها از روز شنبه، چهارم مرداد ماه سال ۹۹ قرار است ثبت نام تسهیلات دریافت ودیعه مسکن یا همان وام اجاره خانه آغاز شود.

طبق اطلاعات بدست آمده ، درحالی قرار است از روز شنبه، چهارم مرداد ماه ثبت نام دریافت اجاره وام مسکن آغاز شود که طبق اعلام قبلی حداکثر وام دریافتی ۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.
سوم مرداد ماه نیز محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، درباره زمان ثبت نام وام اجاره مسکن، از آغاز ثبت‌نام این تسهیلات از روز شنبه هفته آینده به مستاجران خبر داد و گفت: این تسهیلات با اولویت خانواده‌های پنج نفره، زوج‌های تازه ازدواج کرده و مستاجران تحت پوشش نهادهای حمایتی در کنار تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار و یا با کارمزد ۱۳ درصد پرداخت می‌شود.
نکته مهم در این خصوص این است که اگر بخشی از منابع بیست هزار میلیارد تومانی طرح پس از این اولویت‌ها باقی بماند، سایر مستاجران نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.
پیش از این، رئیس جمهور گفته بود: مستاجران در شهر تهران برای تامین ودیعه مسکن خود می توانند ۵۰ میلیون وام با کارمزد ۱۳ درصد دریافت کنند که این رقم در شهرهای بزرگ ۳۰ میلیون تومان و در شهرهای کوچک نیز ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">