سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ب.ظ

کسب درآمد از قرعه کشی های خانگی!

قرعه کشی خانگی  درامد از از صندوق پس انداز خانگی.

امروزه در بعضی از خانواده ها صندوق پس انداز خانگی یا صندوق های قرعه کشی جایگزین وام ها و حساب های قرض الحسنه بانک ها شده است.یکی از دلایل اصلی رو آوردن مردم به این صندوق ها، وام آسان و بدون سود این صندوق هاست.اما آیا می دانستید از طریق این صندوق ها می توان به درامد رسید؟

صندوق های خانگی به دو دسته تقسیم می شوند:

1 _ صندوق پس انداز .

2 _ صندوق قرعه کشی.

در صندوق پس انداز، افراد مبلغ مشخصی را هر ماه به مدیر صندوق می دهند و مدیر طبق قرارداد از پیش تعیین شده بین اعضا، شروع به دادن وام می کند. در بعضی از صندوق ها وام مشخصی را به اعضا می دهند و مبلغ مشخصی از پول را نگه می دارن تا هر گاه فردی دچار مشکل مالی شد بتواند وام بدون نوبت بگیرد.

در صندوق قرعه کشی، اعضا مبلغ مشخصی را هر هفته یا هر ماه به مدیر صندوق می دهند و بعد از جمع آوری پول ،قرعه کشی انجام می شود.

قرعه کشی خانگی

اما چگونه از صندوق خانگی پول در اوریم؟

مسئولیت برقراری جلسات خانوادگی،حسابرسی پول ها،برقرار کردن نظم، ایجاد امنیت مالی برای اعضا به عهده مدیر صندوق می باشد . مدیر صندوق موظف است افراد قابل اعتمادی را انتخاب کند، چنانچه فردی پس از گرفتن وام، از پرداخت قسط ممانعت کند،مدیر باید جور او را بکشد.

در نتیجه کارمزد مشخصی برای مدیر، به خاطر قبول مسئولیتش تعیین می شود.

کارمزد مدیر مبلغ یک قسط می باشد. به طور مثال 51 نفر عضو، ماهی 200 هزارتومان پرداخت می کنند .مبلغ قرعه کشی ده میلیون و دویست هزار تومان می باشد . ده میلیون به فرد برنده می دهند و دویست هزار تومان کارمزد مدیر می شود . چنانچه مدیر چندین صندوق خانگی در ماه داشته باشد به مبلغ قابل توجهی دست پیدا می کند.

این شیوه امروزه در شمال کشور و در بین زنان خانه دار رواج پیدا کرده است.افراد زیادی را می شناسم که هر هفته چندین قرعه کشی خانوادگی را اداره می کنند. و به راحتی ماهی بیش از یک میلیون در آمد دارند.البته ناگفته نماند قبول چنین مسئولیتی هم کار راحتی نیست و برای جلب اعتماد اعضا باید فردی حسابگر و دقیقی بود.

به امید موفقیت های بیشتر برای شما


شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :


کاکتوس بفروش، درامد کسب کن  


کسب درآمد از کاشت صنوبر (زراعت چوب)  


کسب درآمد از ساخت عروسک حورابی


سپرده گذار




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">