سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ق.ظ

کاکتوس بفروش. درامد کسب کن!!!!

کاکتوسکسب درآمد خانگی با پرورش کاکتوس.

پرورش گیاهان زینتی همچون کاکتوس، یکی از راه های درامدزایی در منزل می تواند باشد.در همین کشور عزیزمان ،زنان زیادی برای سرگرمی و تفریح خود ،به پرورش گل و گیاه روی آورده اند.چه بهتر که در کنار این سرگرمی لذت بخش، درآمدی هم وجود داشته باشد.شاید در گذشته فروش گلدان هایی که زنان خانه دار پرورش می دادند کار سختی بود اما به لطف پیشرفت در علم و تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام این مشکل خود به خود حل شده است.

اما چرا کاکتوس؟

کاکتوس گیاه مقاوم و کم توقعی می باشد. در بیشتر محیط ها رشد می کند.تنوع زیادی دارد به گونه ای که امروزه از پیوند چند کاکتوس، گیاه جدید و زیبایی به دست می آورند که طرفداران زیادی دارد.بعضی ها از کاکتوس در فنگ شویی استفاده می کنند. آنها معتقدند کاکتوس توانایی جذب انرژی منفی محیط را دارد.

وبلاگ سپرده گذار


مشاغل خانگی وبلاگ سپرده گذار


اما برای موفقیت در این راه ،اول باید از چند و چون پرورش این گیاه اطلاع کافی داشته باشید.موفقیت بیشتر، با زیاد شدن تجربه و آگاهی بدست می آید. داشتن اطلاعات کافی در مورد پرورش کاکتوس اولین و مهمترین قدم در این راه می باشد. پس این قدم مهم را با آگاهی طی کنید.

دومین بخش موفقیت، فروش گیاهان می باشد . فروش، قسمت مهم و نهایی یک کسب و کار موفق می باشد . خوشبختانه با وجود شبکه های اجتماعی این کار برای شما راحت تر شده است . کافی است عکس های زیبایی از گیاهان خود به همراه اطلاعاتی همچون قطر ، ارتفاع ، سن و..در شبکه های مجازی پخش کنید.به مرور زمان شاهد فروش محصولات خود خواهید بود.

وبلاگ سپرده گذار


میلیاردر شدن با سودمرکب


کسب درآمد از سنگریزه های خیابان



نظرات (۱)

۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۵ مهندس رضا عباسی
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">