سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ق.ظ

کلماتی که معجزه می کنند.

موفقیت   تاثیر کلمات در موفقیت فردی ،قدرت اعجاب انگیز کلمات.

هر جمله از تعدادی کلمه و هر کلمه از تعدادی حرف تشکیل شده است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود .کلمات راه ارتباطی بین افراد مختلف می باشد و ارتباط یکی از عوامل موفقیت فردی است .

اما متاسفانه اکثر ما انسان ها در برقرار کردن ارتباط بسیار ضعیف هستیم و این عدم موفقیت ما ناشی از استفاده غلط از کلمات می باشد.

افرادی همچون اف کندی ریس جمهور آمریکا از قدرت کلمات، برای پیشبرد اهداف خود، آگاه بودند و به نحوی عالی از کلمات استفاده می کردند.

پس استفاده صحیح و به جا از کلمات، راه پیشرفت را برای شما باز می کند اما در این بین کلماتی با تاثیر معجزه آسا وجود دارند.این کلمات جادویی شامل موارد زیر می باشد:

1_ لطفا

2 _ متشکرم

3 _ معذرت می خوام

گفتن این کلمات در مواقع ضروری همچون یک معجزه شگفت انگیز عمل می کند، پس از این کلمات درست و به جا استفاده کنید تا تاثیر آن را در موفقیت خود ببینید.

به غیر از کلمات معجزه گر استفاده از جمله های نوید بخش و امید دهنده توصیه می شود.جمله های مثبت همیشه سازنده بوده و تاثیر بیشتری روی مخاطب به جا می گذارد . جمله های مثبت توانایی تغییر شرایط بحرانی زندگی را دارد . مثال زیر خاطره ای از انتونی رابینز می باشد:

موقعی که پسر من ( جاشوا) شش ساله بود یکی از دوستانش مرد، و او با چشمان گریان به خانه آمد . به او گفتم( عزیزم می دانم چه احساسی داری. اما علتش این است که تو هنوز یک کرم ابریشم هستی.) با این گفته فکر او منحرف شد.
بعد شرح دادم که کرم ابریشم ابتدا بصورت کرم است و موقعی که به دور خود پیله ای می تند، ظاهراٌ مرده به نظر می رسد. اما در واقع چنین نیست. جاشوآگفت( بله او در حال تبدیل شدن به پروانه است) گفتم ( درست است و این آغاز زندگی تازه اوست. تو نمی توانی دوست خود را ببینی زیرا او هم اکنون زیباتر و نیرومندتر از همیشه بر بالای سر ما پرواز می کند.

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :

راه معنوی افزایش ثروت

چرا به رویاهام نمی رسم؟  

چرا مشکلاتم حل نمیشه؟  

چگونه شاد باشم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">