سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی
دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ق.ظ

تاثیر ظاهر بر افکار دیگران

تاثیر ظاهر بر دیگرانچرا مردی در نهایت احترام با زنی برخورد می کند در صورتی که چنین رفتاری را با زن دیگر ندارد؟

چرا ما به حرف های یک نفر با دقت گوش می دهیم ولی به حرفهای دیگری نه؟چرا یک فروشنده با یک مشتری به گرمی رفتار می کند ولی با مشتری دیگر نه؟چرا بعضی افراد اعتماد ،احترام و یا تحسین دیگران را بر می انگیزند؟دلیل این رفتارهای متضاد ما انسان ها چیست؟دلیل این رفتارها تفکر است. تفکر موجب چنین رفتارهای متفاوتی می شود!!اما چگونه؟

تفکر هدایت کننده اعمال ماست .اعمالی که به مرور شخصیت ما را می سازد و باعث می شود دیگران همون گونه با ما برخورد کنندکه شایسته ماست.به عبارت دیگر، دیگران همان چیزی را در ما می بینند که ما در خود می بینیم و همان رفتاری را با ما دارند که ما انتظار داریم.

پس برای کسب احترام و اعتماد دیگران ،اول باید احترام به خود را یاد گرفت .

توجه به ظاهر  (نوع لباس پوشیدن) اولین مرحله احترام به خود است، چرا که ظاهر انسان ناخواسته قبل از او حرف می زند و ملاک ومعیار سنجش او می شود.در این جمله که شعار تبلیغاتی یک شرکت پوشاک مردانه است خوب تامل کنید....خوب لباس بپوشید وگرنه برایتان گران تموم می شود .

ظاهر آراسته باعث ایجاد یک حس مثبت ،یک انرژی خارق العاده و صدالبته اعتماد به نفس می شود و همگی اینها بر ذهن تاثیر می گذارد تاثیری که نتیجه اش می شود کسب احترام و اعتماد دیگران.

ظاهر انسان به طور قطع گویای حقایقی در مورد اوست.و نکات مثبت زیادی در مورد صاحبش را به نمایش می گذارد.نکاتی همچون من آدم موفق، باهوش وقابل اعتمادی هستم.بر عکس ظاهر شلخته فرد نشان دهنده فردی بی عرضه و سر به هواست.فردی که برای خود ارزشی قائل نیست وبالطبع دیگران هم برایش احترامی قائل نیستند.

(برای هیچ کس خوشایند نیست که بر اساس ظاهرش مورد قضاوت قرار بگیرد.ولی مغز ما به طور ناخودآگاه و سریع از روی ظاهر در دیدار اول قضاوت می کند. پس بهتر است برای به دست آوردن موفقیت های بیشتر آراسته تر به نظر برسیم.)


شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید :


با راه‌اندازی این سایت میلیاردر می‌شوید.  


چگونه احساس خوشبختی کنیم؟


فروشنده‌ها دقت کنید. (نکته کلیدی در فروش)  



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">