سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶ ب.ظ

وام سپهر سلامت برای پزشکان و پرستاران

بانک صادرات بانک صادرات ایران با دو طرح «سپهر سلامت» و «همیان سپهر سلامت» تسهیلات جدیدی به جامعه درمانی کشور پرداخت می‌کند .

معاون شعب و بانک صادرات ایران از ارائه طرح‌های ویژه اعتباری این بانک به جامعه درمانی کشور در قالب دو طرح «سپهر سلامت» و «همیان سپهر سلامت» خبر داد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۶
سپرده گذار
جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰ ق.ظ

سایز و مدل‌های مختلف دستگاه‌های گلاب گیر.

سایز و مدل‌های مختلف دستگاه‌های گلاب گیر

امروزه دستگاه‌های گلاب گیر مناسب برای همه نوع گلاب و عرقیجات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها در ابعاد و مدل‌های متفاوتی وجود دارند.

تنوع ومدل دستگاه‌ها در میزان نوع گلاب گیری تاثیر بسزایی دارد، به عنوان مثال داخل دستگاه گلاب گیر مجهز به واشر آبندی آلمانی هستند که در دیگر دستگاه‌ها از واشر و مدل آن فرق دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۵۰
سپرده گذار

بانک گردشگری گردش با پز، تسهیلاتی فوق‌العاده برای دارندگان پایانه‌های فروشگاهی متصل به بانک گردشگری.

بانک گردشگری با هدف کمک به صاحبان کسب و کار کوچک و متوسط که نسبت به نصب پایانه‌های فروش (POS) متصل به حساب بانک گردشگری اقدام کرده‌اند؛ بسته ارزش ویژه‌ای به منظور قدردانی و اعطای امتیاز به این گروه از مشتریان فراهم کرده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۹ ، ۰۲:۰۶
سپرده گذار
چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۱ ب.ظ

طرح بخشودگی جرائم بانک مسکن تمدید شد.

بانک مسکن طرح بخشودگی جرائم بانک مسکن تمدید شد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف مساعدت مشتریان بانک مسکن، زمان اجرای طرح «میثاق» که با هدف بخشودگی جرایم بانکی اجرا می‌شود، تا پایان مردادماه تمدید شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۱
سپرده گذار

بانک مسکن اخذ مالیات از خانه های خالی اقدام مثبتی بود .

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا ؛غلامرضا مرحبا با بیان اینکه حوزه مسکن نیازمند تحول بزرگی است تا اقشار مختلف مردم بتوانند به آن دسترسی داشته باشند، گفت: یکی از دغدغه های مهم مجلس نیز تامین مسکن برای مردم است چرا که امروزه قیمت مسکن به طور سرسام آوری افزایش پیدا کرده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۴۱
سپرده گذار
سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۹ ب.ظ

وام ۲۰۰ میلیون ریالی در طرح سفید برای پرستاران

سپهطرح قلب سفید (ویژه پرستاران)

در این طرح پرستاران به عنوان مشتریان حقیقی یک فقره سپرده قرض الحسنه جاری کارت (بدون دسته چک - متمرکز) ویژه طرح قلب سفید افتتاح می‌نمایند. این حساب تا سقف 200 میلیون ریال مشمول اولویت دریافت تسهیلات می‌باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۹
سپرده گذار

بانک سیناتسهیلات بانک سینا برای کسب و کارهای فاقد بیمه آسیب دیده از کرونا.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک پیرو دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کمک به حفظ و رونق اشتغال فعالان اقتصادی و کسب و کارهای دارای مجوز فعالیت از دستگاه های اجرایی مربوطه که بر اثر شیوع کرونا آسیب بیشتری دیده اند و فاقد پرونده بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی هستند، تسهیلاتی را در نظر گرفته است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۲۶
سپرده گذار

بانک صادرات بانک صادرات ایران با دو طرح «سپهر سلامت» و «همیان سپهر سلامت» تسهیلات جدیدی به جامعه درمانی کشور پرداخت می‌کند .

معاون شعب و بانکداری جامع بانک صادرات ایران از ارائه طرح‌های ویژه اعتباری این بانک به جامعه درمانی کشور در قالب دو طرح «سپهر سلامت» و «همیان سپهر سلامت» خبر داد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۰۶
سپرده گذار
سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ق.ظ

سود صدمیلیون تومان در بانک‌های مختلف چقدر است؟

اخبار بانک‌ها سود صد میلیون تومان پول در بانک‌های مختلف چقدر است؟

درحالی که بانک‌مرکزی سقف سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری با سررسید یکساله را ۱۶درصد تعیین کرده، اما همچنان مشتریان قادرند با ۱۰۰ میلیون تومان سپرده‌گذاری سود ماهانه‌ای بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دریافت کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۲۲
سپرده گذار

اخبار بانک‌ها از روز شنبه، چهارم مرداد ماه سال ۹۹ قرار است ثبت نام تسهیلات دریافت ودیعه مسکن یا همان وام اجاره خانه آغاز شود.

طبق اطلاعات بدست آمده ، درحالی قرار است از روز شنبه، چهارم مرداد ماه ثبت نام دریافت اجاره وام مسکن آغاز شود که طبق اعلام قبلی حداکثر وام دریافتی ۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۴۵
سپرده گذار
پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۰ ق.ظ

وام اجاره مسکن چیست؟

اخبار بانک‌ها وام اجاره مسکن از اول مرداد ماه.

با رشد افسارگسیخته قیمت مسکن، خرید خانه برای بسیاری از مردم، از پیر و جوان تبدیل به آرزو شده است. این درحالی است که تلاش‌های دولت‌ در سال‌های گذشته نه‌تنها مرهمی بر زخم این بازار نابسامان نبوده بلکه همین مساله باعث شده است تا جمعیت اجاره‌نشین‌ها در کشور افزایش یابد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۴۰
سپرده گذار
چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۶ ق.ظ

سرپیچی بانک‌ها از پرداخت وام به رانندگان اتوبوس.

اخبار بانک‌ها سرپیچی بانک‌ها از پرداخت وام به رانندگان اتوبوس.

مدیرکل مسافری سازمان راهداری گفت: با وجود آنکه بانک مرکزی منابع وام کرونایی را به بانک‌ها داده، اما بانک‌های عامل از پرداخت این تسهیلات خودداری می‌کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۲۶
سپرده گذار