سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

چگونه برای همیشه موهای بینی و گوش را از بین ببریم؟

جهت از بین بردن همیشگی موهای بینی و گوش باید از لیزر نقطه ای استفاده گردد.

چگونه برای همیشه موهای بینی و گوش را از بین ببریم؟

پاسخ پزشک 1 : شما می توانید برای درمان این نواحی از لیزر استفاده کنید، اما باید در انتخاب اپراتور دستگاه لیزر دقت کافی به خرج دهید. اپراتور باید شخصی بسیار با مهارت و با تجربه باشد. توصیه من به شما مراجعه به یک متخصص پوست و یا کلینیک جراحی پلاستیک است.

لیزرهای مورد استفاده، برای اکثر نقاط، نوعی از لیزر هستند که ما آن را لیزر نقطه ای می نامیم، اندازه آن نیز دربردارنده اندازه محل تحت درمان است که بزرگتر از مناطق تحت لیزر بوده بنابراین تکنسین باید به میزان کافی حرفه ای و خلاق بوده تا تمام مناطق را پوشش دهد. در سال 2014 ما یک دستگاه داریم، SOPRANO ICE. دستگاهی که در واقع دارای یک دسته کوچک منحنی است که می توانید به کمک آن به این مناطق دسترسی پیدا کرده و به شکل صحیح مناطق  را تحت درمان قرار دهد. اما دیگر دستگاه ها می توانند با روش ها و تکنیک های خلاقانه مورد استفاده قرار گیرند.

مطلب مرتبط : نکات قبل از لیزر موهای زائد

پاسخ پزشک 2 : از بین بردن موهای بینی و گوش با لیزر

از سوال شما سپاسگزارم. بله، از بین بردن موهای بینی و گوش به کمک لیزر ممکن است. این درمان در اندازه نقطه ای کوچک تری و با ملاحظات بیشتری برای پیشگیری از آسیب انجام می شود. من توصیه می کنم برای دستیابی به بهترین برنامه درمانی حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. موفق باشید.

 

پاسخ پزشک 3 : از بین بردن دائمی موهای بینی و گوش با لیزر

موهای بینی شرایط را با هدف فیلتر کردن هوای اطراف ما فراهم می کنند. در نتیجه از بین بردن این موها می تواند به شکل بالقوه ای منجر به کاهش مکانیزم فیزیولوژی بینی گردد. از سوی دیگر، موهای بینی می توانند ناخوشایند باشند و چیدن آن ها نیز ممکن است سبب بروز عفونت های مرگبار بالقوه گردد. در واقع موی بیش از حد در بینی نیز می تواند منجر به عملکرد ضعیف تر و بدتر بینی گردد.

موهای گوش شرایط محیطی کمتری را به نسبت موهای بینی ایجاد می کنند و می توانند توسط وکس چیده شوند اما چیده شدن نیز سبب بروز عفونت می شود.

از بین بردن مو با لیزر یک راه برای انتخاب افراد بوده که در برداشت و از بین بردن موهای بینی و گوش موثر است. عموما 2 تا 4 جلسه برای از بین بردن و کاهش دائمی آن ها مورد نیاز می باشد.

مطلب مرتبط : لیزر موهای کرکی صورت

پاسخ پزشک 4 : لیزر از بین مو برای موهای بینی و گوش

مگر اینکه در کف دست ها و پاهای خود مو داشته باشید، در این صورت باز هم شما تنها نیستید. برخی از زنان احساس ناخوشایندی در مورد موهای روی سینه، گردن، صورت، پاها، پیشانی، دست ها، شکم، باسن یا مناطق دیگر دارند. مو در این قسمت ها از بدن زنان منحصر به فرد نیست. همه ما می دانیم که مردان موی صورت خود را اصلاح می کنند. آن ها هم چنین موهای بینی، گوش ها، ابروها، دست ها، شانه ها، بازوان و بسیاری از نقاط صورت یا بدن خود را اصلاح (شیو) می کنند.

مطلب مرتبط : اصلاح صورت ، شیو ، تیغ زدن بعد از لیزر

از بین بردن موهای قسمت های پشت کمر، گردن و شانه ها در مردان از بیشترین درمان های مورد درخواست مراجعین ما بوده است. ورزشکاران مرد نیز باید موهای بدن خود را به نحوی برای انجام ورزش از بین ببرند.

همه ما در مورد وکس برزیلی بیکینی شنیده ایم. با این حساب، در مورد لیزر برزیلی بیکینی چطور؟ ما این روش را نیز انجام می دهیم. اما لیزر برزیلی بیکینی دقیقا چیست؟ خب، این قسمت مربوط به شماست. در طی فرآیند مشاوره، شما این اجازه را به اپراتور می دهید که بداند کدام قسمت ها برای لیزر مورد نظر شماست و کدام قسمت مورد نظر تان نیست.

یک مرکز پزشکی با سال ها تجربه فعالیت در زمینه لیزر موهای زائد از شنیدن اینکه یک آقا بخواهد موهای بینی و گوش خود را با روش لیزر از بین ببرد، شگفت زده نخواهد شد. به همین ترتیب یک مرکز با تجربه در زمینه لیزر در هر قسمتی از صورت یا بدن یک زن نیز دارای تجربیات فراوان در انجام درمان لیزر نیز می باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۵
سپرده گذار

نظرات (۱)

۰۵ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۴ مهندس رضا عباسی
خدا قوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">