سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۱۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بازنشستگان بانک تجارت، نخستین دریافت‌کنندگان تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی
تفاهم‌نامه مشترک صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها و بانک تجارت در خصوص پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به منظور تأمین و رفع نیازهای ضروری بازنشستگان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکتر محمد ابراهیم آقابابائی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها ضمن ابراز خرسندی از اجرایی شدن این طرح، خاطر نشان کرد حفظ کرامت بازنشستگان و توجه به معیشت آنان مهم‌ترین دغدغه صندوق بازنشستگی بانک‌هاست. وی ضمن سپاس از مدیریت و مجموعه بانک تجارت برای پیشگامی در ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی، اظهار امیدواری کرد که سایر بانک‌های عضو نیز برای ارائه این خدمت، اعلام آمادگی نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۰۰ ، ۰۰:۴۶
سپرده گذار
يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱ ب.ظ

سهیلات 50 میلیون تومانی طرح نیکان بانک تجارت

سهیلات 50 میلیون تومانی طرح نیکان بانک تجارت
طرح تسهیلاتی نیکان بانک تجارت بر اساس میانگین سپرده مشتریان با مقاطع 3، 4، 6 و 12 ماهه با بازپرداخت 12 و 24 ماهه تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد 4 درصد پرداخت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، با توجه به اهمیت اعطای تسهیلات خرد و ارزان قیمت و امکان بهره‌مندی عموم مردم و مشتریان از طریق مدیریت بهینه منابع آنها، بانک تجارت از «طرح تسهیلاتی نیکان» رونمایی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۰۰ ، ۱۲:۴۱
سپرده گذار
تبدیل شماره شبای قدیم قوامین سابق به شماره شبای جدید بانک سپه
برای تبدیل شماره شبای قدیم قوامین سابق به شماره شبای جدید بانک سپه اینجا کلیک کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۰۰ ، ۰۴:۳۴
سپرده گذار
شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸ ب.ظ

گواهی سپرده سکه طلا

گواهی سپرده سکه طلا
گواهی سپرده سکه طلا، برگه ای مشتمل بر دارایی فیزیکی سکه طلا است با این تفاوت که مالک به جای نگهداری سکه به صورت فیزیکی، برگه ای را که به نام او منتشر شده و قابلیت نقل و انتقال در بورس را دارا ست، نگهداری می کند و سکه خود را به خزانه سکه بانک تحویل می دهد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۰۰ ، ۲۳:۲۸
سپرده گذار
شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۴۴ ب.ظ

طرح اعتباری پژواک پارسیان

در طرح اعتباری "پژواک پارسیان"، مبلغ تسهیلات، نرخ، مدت بازپرداخت و نرخ سود سپرده ی آن را خودتان انتخاب کنید!
"اعطای تسهیلات ارزان قیمت پژواک بدون محدودیت"
بانک پارسیان به منظور دریافت تسهیلات سریع، آسان، بدون سقف، بدون ضامن و بدون نیاز به سپری شدن دوره انتظار طرح اعتباری پژواک پارسیان را به شما معرفی می کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۰۰ ، ۲۰:۴۴
سپرده گذار
سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷ ب.ظ

طرح اوج بانک رفاه

اعطای تسهیلات و جایزه به مشتریان بانک رفاه

طرح اوج بانک رفاه کارگران: اعطای تسهیلات (وام بانکی) و جایزه به پذیرندگان بهره‌بردار از پایانه‌های فروشگاهی در بانک رفاه

بانک رفاه کارگران با هدف حمایت و تامین مالی کسب و کارهای بهره‌بردار از پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و تنوع‌بخشی بیشتر به خدمات اعتباری، نسبت به پرداخت تسهیلات و جایزه به پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی این بانک در قالب طرح اوج اقدام می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۲:۵۷
سپرده گذار
سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲ ب.ظ

بسته اعتباری نوید پارسیان

بسته اعتباری نوید پارسیان.
مژده به تمامی دارندگان کسب و کارهای کوچک و متوسط، مشاغل حرفه ای و اشخاص حقیقی (موجران، کارمندان، بانوان خانه دار سپرده گذار، مستمری بگیران ...) که اندوخته مالی و درآمد ناشی از فعالیت تجاری ایشان در بانک پارسیان متمرکز است.
دریافت تسهیلات با نرخ های 4%، 8%، 12%، 15%، 18%، مبتنی بر میانگین موجودی هر مشتری و مدت بازپرداخت قابل انتخاب با اقساط ماهیانه یک تا شصت ماه و یا یکجا در سررسید تا شش ماهه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۲:۲۲
سپرده گذار
دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۱۷ ب.ظ

قانون جدید چک

قانون جدید چک.
چک به‌عنوان اصلی‌ترین ابزار معامله‌ در مبادلات تجاری، امکان خرید به‌صورت نسیه و مدت‏دار را برای فعالان اقتصادی فراهم می‏‌کند. در کشور ما حجم زیادی از تراکنش‌های مالی از طریق چک انجام می‌شود که نشان‌دهنده اهمیت چک به‌عنوان سهل‌الوصول‌ترین و ارزان‌ترین ابزار معامله مدت‌دار در نظام اقتصادی است. ضرورت کارآمدسازی چک و بهره‏‌مندی از مزایای منحصربه‌فرد آن در مبادلات اقتصادی، موجب به روزرسانی مستمر قوانین مرتبط با چک شده است.

در قانون جدید چک، بر استفاده از سیستم‌ها و سامانه‌هایی نظیر صیاد برای ثبت اطلاعات چک تأکید شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۰۰ ، ۱۳:۱۷
سپرده گذار
ارز خود را به ما بسپارید  و وام بگیرید.
بانک آینده امکان دریافت تسهیلات ریالی با بازپرداخت اقساطی یا یک‌جا با شرایط آسان را برای دارندگان حساب پس‌انداز ارزی خود، فراهم کرده است.
از این پس، مشتریان بانک آینده می‌توانند با افتتاح حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه ارزی (دلار و یورو) نزد این بانک، تا پنجاه درصد ارزش روز موجودی پس‌انداز ارزی خود و تا سقف 10 میلیارد ریال (یک‌میلیارد تومان)، تسهیلات ریالی با نرخ 18 درصد، دریافت کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۰۰ ، ۱۲:۱۲
سپرده گذار
شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶ ق.ظ

آیا ممنوعیت مصرف مازوت محقق می شود

آیا ممنوعیت مصرف مازوت محقق می شود؟

به گزارش بخش فارسی خبرگزاری cnn ، آریان ابوطالبی فعال محیط‌ زیست در این‌ باره گفت: دکتر سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور و معاون رئیس‌جمهور در تاریخ جمعه پنجم آذر ماه ۱۴۰۰ مصرف سوخت مازوت توسط نیروگاه ها و مراکز صنعتی را ممنوع اعلام کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۰۰ ، ۱۱:۳۶
سپرده گذار
دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵ ب.ظ

تاثیر رنگ ها در دکوراسیون داخلی

تاثیر رنگ ها در دکوراسیون داخلی

رنگ را می توان برای بیان روحیه شما در میان چیزهای زیادی استفاده کرد، این چیزی است که برای همه قابل درک است و می تواند حس و حال را به هر اتاق منتقل کند، به خصوص زمانی که در کنار آخرین روند طراحی داخلی استفاده شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۰۰ ، ۲۲:۲۵
سپرده گذار