سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بانک اینده  خرید اعتباری از فروشگاه‌های ایران‌مال با طرح «آینده‌داران» بانک آینده.

بانک آینده با هدف حمایت از مشتریان خود، از طرح «آینده‌داران» رونمایی کرد.
همه مشتریان بانک آینده که دارای یکی از انواع سپرده‌های قرض‌الحسنه (جاری و پس‌انداز)، سپرده‌های بلندمدت شتاب و آینده‌ساز باشند، می‌توانند از اول خردادماه امسال، با ثبت‌نام در سامانه پیشخوان مجازی (abplus.ir) یا مراجعه به شعب بانک آینده، بر اساس موجودی حساب انتخابی، اعتباری بین ۱۰ (ده) میلیون ریال تا ۵۰ (پنجاه) میلیون ریال، دریافت کرده و با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های ایران‌مال که دارای نشان«آینده‌داران» هستند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۵
سپرده گذار

اخبار بانک‌ها مزایا و معایب مدیریت مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت را بشناسید.

اکبر حیدری سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت درباره مزایا و معایب مدیریت مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت گفت: هر دو روش مزایا و معایبی دارد، اما در مورد روش غیر‌مستقیم کمتر صحبت شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۰
سپرده گذار
پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۱۵ ب.ظ

مهلت آزادسازی سهام عدالت ادامه دارد.

اخبار بانک‌ها مهلت آزادسازی سهام عدالت فعلا ادامه دارد.

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه فرصت انتخاب روش مستقیم برای مدیریت این سهام فعلا ادامه دارد، اظهار کرد: حدود یک میلیون نفر تاکنون سهام عدالت خود را فروختند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۱۵
سپرده گذار

اخبار بانک‌ها   ادغام دو بانک حکمت و مهراقتصاد در بانک سپه نهایی شد .  

به گزارش سپرده‌گذار، ‌عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به تأکید رئیس جمهور بر تقویت نظارت بانک مرکزی افزود: ما اقدامات مهمی را برای کنترل و اصلاح نظام بانکی آغاز کرده ایم و بخش قابل توجهی از تصمیم گیری‌ها درباره نرخ‌های سود بانکی و بین بانکی نتیجه انضباطی بود که در بانک‌های مختلف ایجاد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۳۰
سپرده گذار
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۶ ب.ظ

کسر اقساط وام یک میلیونی کرونا از تیرماه.

اخبار بانک‌ها   کسر اقساط وام یک میلیونی کرونا از تیرماه .

-سخنگوی طرح حمایت معیشتی، زمان کسر اقساط وام یک میلیون تومانی کرونایی که به بیش از ۲۱ میلیون خانوار ایرانی پرداخت شده بود را اعلام کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۱۶
سپرده گذار
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۴ ب.ظ

صدور کارت خرید اعتباری برای دارندگان سهام عدالت.

اخبار بانک‌ها   صدور کارت خرید اعتباری برای دارندگان سهام عدالت .

سخنگوی سهام عدالت اعلام کرد : مشمولین سهام عدالت می‌توانند از طریق نظام بانکی به میزان ۶۰ درصد از ارزش سهام عدالت خود، کارت اعتباری دریافت کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۲۴
سپرده گذار
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۱۵ ب.ظ

افتتاح حساب و صدور دسته چک، الکترونیکی می‌شود.

اخبار بانک‌ها افتتاح حساب و صدور دسته چک، الکترونیکی می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افتتاح حساب، صدور و تمدید دسته چک، پرداخت اقساط و دریافت وام الکترونیکی می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۱۵
سپرده گذار
دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۹ ق.ظ

ادغام موسسه کوثر با بانک سپه تا آخر خرداد.

بانک مرکزیهم‌زمان با ادغام بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان در بانک سپه، رئیس کل بانک مرکزی از نهایی شدن ادغام موسسه کوثر در این بانک تا پایان خرداد خبر داد.‌

 به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی ، با برگزاری مجمع نهایی ادغام بانک‌های مهر اقتصاد و ‌حکمت ایرانیان در بانک سپه، این دو بانک وابسته به نیروهای مسلح دیگر شخصیت حقوقی مستقل نداشته و بخشی از مجموعه بانک سپه تلقی می شوند.‌‌ عبدالناصر همتی ضمن تایید این مطلب از نهایی شدن ادغام موسسه کوثر در بانک سپه تا پایان خرداد به عنوان اقدام بعدی نام برد و ابراز امیدواری کرد کار ادغام دو بانک دیگر باقیمانده وابسته به نیروهای مسلح ‌هرچه سریع‌تر نهایی شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۰۹
سپرده گذار

اخبار بانک‌ها اعطای تسهیلات طرح جهش تولید در شعب بانک کارآفرین .

 به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت حمایت از بخش تولید به عنوان بخش پیشران اقتصاد در سال جهش تولید و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی فعال بخش تولید در شرایط کنونی کشور، و همچنین افزایش تعامل با مشتریان ارزنده بانکداری شرکتی و تجاری و جذب مشتریان جدید در این حوزه و نیز ارتقا و بهبود مزیت رقابتی و افزایش سهم درصد بانک در حوزه اعتباری، از بسته اعتباری جهش تولید رونمایی کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۲
سپرده گذار

بانک مرکزینرخ سود سپرده‌گذاری و اعتبارگیری بانک‌ها از بانک مرکزی اعلام شد.

براساس دستورالعمل عملیات بازار باز و اعطای اعتبار در قبال وثیقه توسط بانک مرکزی و مصوبه هیات عامل بانک مرکزی، نرخ سود سپرده‌گذاری بانک‌ها نزد بانک مرکزی 10 درصد و نرخ سود اعتبارگیری از بانک مرکزی در قبال وثیقه کافی 22 درصد خواهد بود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۰۰
سپرده گذار

بانک مسکن آغاز جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن.

بانک مسکن در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی ،ارتقای فرهنگ نیکوکاری،فداکاری و ایجاد همبستگی بین عموم مردم با سپرده های قرض الحسنه افتتاحی شما عزیزان اقدام به احداث مدارس در مناطق محروم کشور وآزادی زندانیان جرایم غیرعمد نموده است.امید است مانند همیشه ما را در رسیدن به این هدف والا همراهی نمایید.
حداقل مبلغ واریزی و نحوه شرکت در قرعه کشی
۴۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۳۱
سپرده گذار

بانک اقتصادنوین اعلام فرآیند ثبت درخواست فروش بخشی از سهام عدالت در بانک اقتصادنوین.

مشتریان بانک اقتصادنوین ،از امروز ششم خرداد ماه 1399 می‌توانند در صورت تمایل از دو‌ روش نسبت به ثبت درخواست فروش 30 درصد از سهام عدالت خود اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، آن دسته از مشتریانی که پیش از این شماره شبای این بانک را برای واریز سود سهام عدالت خود معرفی و تا قبل از 31 اردیبهشت 1399 با مراجعه به سامانه سهام عدالت روش مستقیم را برای آزادسازی سهام خود انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sahamedalat.enbank.ir و یا یکی از شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور، نسبت به ثبت درخواست فروش 30 درصد سهام عدالت خود اقدام کنند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۰۶
سپرده گذار

بانک کشاورزیفروش اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری( عام) در بانک کشاورزی

بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پاسخگویی به نیازهای مشتریان، گواهی سپرده سرمایه گذاری( عام)، از روز پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه تا پایان روز کاری دوشنبه 31 شهریور ماه سال جاری در شعب بانک کشاورزی عرضه و به فروش می رسد.
۱۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۰۷
سپرده گذار

بانک مرکزیبانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مکلفند به نمایندگی از شرکت‌های کارگزاری با انعقاد قرارداد نسبت به دریافت سفارش فروش سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، با توجه به نقش و جایگاه پراهمیت و برجسته نظام بانکی کشور در تسهیل اجرا و پیشبرد سیاست‌های کلان کشور درخصوص سهام عدالت، در جلسه 30 اردیبهشت ماه 1399 شورای عالی بورس و اوراق بهادار با نظر مثبت و حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تصویب شد:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۵۹
سپرده گذار

بانک سینا صادرکنندگان چک های برگشتی بانک سینا مشمول محرومیت های بانکی نمی شوند .

مدیرعامل بانک سینا گفت: پیرو مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، صادرکنندگان چک هایی که سررسید آنها در بازه زمانی اول اسفند 98 تا 31 اردیبهشت 99 بوده و به علت شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا دچار برگشتی شده اند به مدت 3 ماه، مشمول محرومیت های بانکی نمی شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۴۶
سپرده گذار