سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

مهمترین نکات مربوط به سایزبندی هنگام خرید لباس عمده زنانه

مروزه اکثر خریدهای لباس عمده زنانه اینترنتی شده است و زنان ترجیح می دهند، به صورت آنلاین به ثبت سفارش های خود بپردازند. یکی از این خریدها لباس است، از این رو دانستن سایز بندی لباس عمده زنانه بسیار مهم می باشد. سایز لباس زنانه برای خرید اینترنتی پوشاک زنانه عمده موضوع مهمی است زیرا در خرید اینترنتی امکان مشاهده به صورت حضوری و بر تن کردن لباس وجود ندارد و تنها از روی سایز، باید برای خرید اقدام کنید. خانم ها نیز باید سایز لباس زنانه را برای خریدهای خود به خاطر بسپارند و یا در جایی به ذخیره آن بپردازند تا در خرید آنلاین که امکان پرو کردن لباس نیست، به مشکل برنخورند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی در رابطه با سایز بندی لباس خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید و لباسی اندازه خود خریداری نمایید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۰۰ ، ۱۵:۱۲
سپرده گذار

معرفی سدید ماشین افلاک 
سدید ماشین افلاک با بیش از 30 سال سابقه طراحی و تولید انواع تجهیزات انتقال مواد از جمله
رولیک و نوار نقاله و ویفیدر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۰۰ ، ۰۹:۳۸
سپرده گذار
شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۷ ق.ظ

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه تهران

"پشتیبانی شبکه را جدی بگیرید ! "انتخاب نادرست = نابودی کسب وکار

پشتیبانی شبکه (network support) از الزامی ترین واساسی ترین نیازهای هر سازمان وکسب و کاری می باشد. ما در پارمونت این دغدغه مهم را درک کرده و به بررسی الزام راه اندازی و پشتیبانی شبکه خواهیم پرداخت. در این نوشتار به اختصار چیستی پشتیبانی شبکه نیز بررسی خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۰۰ ، ۱۰:۱۷
سپرده گذار
پنجشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶ ق.ظ

حفاظ نرده فلزی برای ورودی ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری به صورت پیچی و هلالی شکل نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر حفاظ شاخ گوزنی بسیار تیز می باشد که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده میشوند و به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون کوره ای استاتیک توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود . حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۰۰ ، ۱۱:۲۶
سپرده گذار