سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

بانک سینا طرح آذین بانک سینا، وام با سود ۵ درصد.

بانک سینا به منظور توانمندسازی و کمک به اقتصاد خانواده، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به بانوان درقالب طرح آذین را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، بر اساس این طرح، بانوان در سراسر کشور می‌توانند از مزایای در نظرگرفته شده شامل اعطای تسهیلات با نرخ سود ۵ درصد استفاده کنند.
  بنابراین گزارش بانوان با افتتاح حساب سپرده بلندمدت ۶ درصد در بانک سینا که به‌عنوان ضمانت وام نیز محسوب می‌شود، می‌توانند متناسب با شرایط تا سقف ۲ میلیارد ریال از تسهیلات این طرح بهره‌مند شوند.

شرط پرداخت وام به بانوان در بانک سینا.

شرط اصلی پرداخت تسهیلات طرح آذین بانک سینا که ویژه بانوان است، افتتاح حساب بلندمدت در این بانک خواهد بود.
درواقع بانوانی که متقاضی دریافت تسهیلات طرح آذین هستند، بعد از سپرده‌گذاری در بانک سینا و به پشتوانه حساب افتتاح‌شده، می‌توانند برای دریافت تسهیلات موردنیاز خود اقدام کنند. 

میزان تسهیلات طرح آذین چقدر است؟ 

میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان، با توجه به میزان سرمایه‌گذاری بانوان در حساب مربوطه به طرح آذین تعیین می‌شود. درواقع بانوان بعد از سرمایه‌گذاری در بانک سینا می‌توانند تا 80 درصد میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کنند.
همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم سقف تسهیلات پرداختی به بانوان در طرح آذین 200 میلیون تومان خواهد بود که در صورت سرمایه‌گذاری 250 میلیون تومانی، قابل پرداخت خواهد بود.

نظرات (۳)

سلام این چه کمکی به اقتصاد خانواده است؟طرف 250 میلیون بذاره200 میلون بگیره؟اونی که250 میلیون داره مطمن باش دنبال وام نیست

خودتونو مسخره کردین یامارو؟

۰۲ تیر ۰۰ ، ۱۵:۳۵ آسیه نیازمند

سلام .بنده خاته دار هستم باردار م میخواستم ببینم چقدر زمان میبره تا وام بتونم بگیرم ؟

اصلا به بنده  تعلق میگیره ؟

پاسخ:
برای وام بدون ضامن باید یه پولی تو بانک قرار بدین به عنوان ضامن.به همه تعلق می گیره و اصولا دو روزه یا یه روزه است. من قبل عید از قرض الحسنه مهر ایران وام گرفتم امروز حساب باز کردم فردا وام به حسابم ریخته شد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">