سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

بانک مسکن مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن،روز چهارشنبه مورخ 1399/07/30 برگزار می گردد.


👈هر 100 هزار ریال در هر روز یک امتیاز
👈 حفظ حداقل موجودی به مدت 90 روز متوالی
👈 مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل 500 هزار ریال در روز قرعه کشی 🔶براساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مشارکت حساب های قرض الحسنه پس انداز فاقد اطلاعات هویتی لازم از جمله شماره ملی در قرعه کشی جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز میسر نمی باشد.

نظرات (۹)

۲۹ مهر ۹۹ ، ۲۰:۱۷ الناز نوبخت

عالیه مرسی

پاسخ:
ممنون از حضور گرمتون
۲۹ مهر ۹۹ ، ۲۱:۴۷ سامان رضوانی

با تشکر

پاسخ:
خواهش میکنم

اسامی برندگان کی منتشر میشود 

پاسخ:
اسامی برندگان دو سه روز بعد ،تو وبسایت بانک‌مسکن  اعلام میشه. اگه اس ام اس بانک مسکن برای شما فعال باشه با پیامک بهتون اطلتع میدن .همچنین مبلغی که برنده شدین اتوماتیک به حسابتون واریز میشه .

اسامی برندگان رو چه زمانی اعلام می کنید با تشکر 

پاسخ:
اسامی برندگان دو سه روز بعد ،تو وبسایت بانک‌مسکن  اعلام میشه. اگه اس ام اس بانک مسکن برای شما فعال باشه با پیامک بهتون اطلتع میدن .همچنین مبلغی که برنده شدین اتوماتیک به حسابتون واریز میشه .
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز

سلام وقت بخیر چند سال حساب دارم امسال امیدوارم لطف عنایت ورضایت حضرت حق شامل من شه جایزه نفر اول رو من ببرم دعاکنید دوستان 

سلام وقت بخیر چند سال حساب دارم امسال امیدوارم لطف عنایت ورضایت حضرت حق شامل من شه جایزه نفر اول رو من ببرم دعاکنید دوستان بسیار به این جایزه نیاز دارم  

پاسخ:
انشالله

سلام وقت بخیر

کمک هزینه خرید مسکن برای 10 نفر میباشد ، این 10 نفر از شهر های بزرگ انتخاب میشوند ؟ معیار انتخاب به چه صورت است ؟

پاسخ:
سلام.
این ده نفر  کاملا تصادفی و با استفاده از گردونه قرعه کشی انتخاب میشن. فرقی نمی کنه مال چه شهر و مکانی باشند فقط خواست خدا مهمه

سلام وقت بخیر

کمک هزینه خرید مسکن برای 10 نفر میباشد ، این 10 نفر از شهر های بزرگ انتخاب میشوند ؟ معیار انتخاب به چه صورت است ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">