سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

بانک مسکن آغاز جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن.

بانک مسکن در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی ،ارتقای فرهنگ نیکوکاری،فداکاری و ایجاد همبستگی بین عموم مردم با سپرده های قرض الحسنه افتتاحی شما عزیزان اقدام به احداث مدارس در مناطق محروم کشور وآزادی زندانیان جرایم غیرعمد نموده است.امید است مانند همیشه ما را در رسیدن به این هدف والا همراهی نمایید.
حداقل مبلغ واریزی و نحوه شرکت در قرعه کشی
حداقل مبلغ لازم جهت افتتاح حساب ۱۰.۰۰۰ ریال و
حداقل موجودی لازم جهت شرکت در قرعه کشی 5۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.
برای مبالغ 5۰۰.۰۰۰ ریال و به بالا به صورت روزانه و به ازای هر ۱۰۰.۰۰۰ ریال در هر روز یک امتیاز در نظر گرفته می شود.
شرط اعطای جایزه
مفتوح بودن حساب( با حداقل موجودی 500،000ریال) در تاریخ قرعه کشی و داشتن حداقل مانده 5۰۰.۰۰۰ ریال برای مدت ۳ ماه متوالی یا ۹۰ روز کامل می باشد.
مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی پایان تیرماه99 می باشد.

جوایز مربوط به قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

سال99
۱۰ کمک هزینه خرید واحد مسکونی به مبلغ  ۱۰۰میلیون تومان.
۲۴۰ کمک هزینه خرید خودرو داخلی به مبلغ  ۴۰ممیلیون تومان. 
۵۴۰کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل به مبلغ ۲۰ میلیون تومان.
۱۰۴۰ کمک هزینه خرید صنایع دستی به مبلغ ۳ میلیون تومان.
 ۵۰۷۱۴ جایزه نقدی ۵۰۰زهزار تومانی.
  براساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مشارکت حساب های قرض الحسنه پس انداز فاقد اطلاعات هویتی لازم از جمله شماره ملی در قرعه کشی جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز میسر نمی باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۰
سپرده گذار

نظرات (۴۶)

۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۲۲ فرانک کابلی

سلام آیا واقعاً قرعه کشی انجام میشه من از زمانیکه هنوز به سن قانونی نرسیده بودم پدرم برام افتتاح حساب کردن. الآنم ده سالی میشه مشهد خودم افتتاح حساب کردم اما حتی یک هزار تومان هم تو قرعه کشی پس انداز برنده نشدم یعنی با این همه تعداد جوایزی که در نظر گرفتن من با این سن 34سال حتی یکبارم قرعه بنامم نیفتاده . کاش قرعه کشی و جوری انجام میدادم که کانی که حسابهای کلان دارن شامل حالشون نمیشد تا نوبت به ما هم برسه

پاسخ:
سلام.
بله دوست عزیز.قرعه کشی انجام میشه. من تو زندگیم سه بار برنده قرعه‌کشی بانک بودم.دو سال گذشته تو قرعه‌کشی بانک مسکن برنده شدم .
چند سال پیش یکی از همسایه‌ها برنده جایزه ویژه بانک مسکن شده، بود.
ایشالله شما امسال یکی از برنده.ها باشید

موفق باشید

چرا تاریخ دقیق قرعه کشی رو اعلام نمیکنند؟

پاسخ:
هنوز تاریخ دقیق اعلام نکردن .قرعه کشی ها معمولا تو نیمه دوم سال اتفاق می افته. بعضی از بانک ها قرعه کشی رو با یه مناسبت خاص همراه می کنند مثلا روز میلاد یکی از امام ها
بیشتر قرعه کشی ها تو مهر ماه برگزار میشه .
هر وقت تاریخ دقیق مشخص شد اعلام می کنیم دوست عزیز
موفق باشید

وجدانن قرعه کشی میشه؟؟والامن تقریبا شاید بیش از ۱۰ ساله حساب دارم.تا حالا یک بار هم برنده نشدم.کسی هم ندیدم برنده بشه

پاسخ:
مطمئن باشین دوست عزیز.

باسلام

تاریخ دقیق قرعه کشی ۹۹ بانک مسکن چه موقع است؟

اگه بعد تیر ماه به موجودی حساب اضافه بشه روی امتیاز فرد تا زمان قرعه کشی لحاظ میشه؟چون در متن بالا نوشته شده تا آخر تیرماه مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودیه،من با موجودی کامل حساب باز کردم آخر مرداد پولی دستم اومد اونم اضافه کردم میخواستم ببینم امتیاز اونم حساب میشه؟

پاسخ:
بله حساب میشه دوست عزیز

سلام بنده خدایی که میگه 3باربرنده شدم نادیدیه میگم بخدادروغ میگه یاپارتی بازی درکاربوده راست میگی بامدرک بیابگو3بلربرنده شدم لعنت خدابرهرچی درغگویه لعنت دوباره بردروغگو

با سلام ببخشید چرا در رادیو و تلویزیون زمان قرعه کشی بانک‌ها را اعلام نمی‌کنند 

پاسخ:
سلام.
متاسفانه تاریخ دقیق قرعه کشی تعیین نمی کنند

سلام تاریخ قرعه کشی کی است؟

پاسخ:
نیمه دوم سال دوست عزیز  .

سلام تاریخ قرعه چه موقع است؟

پاسخ:
تاریخ دقیق مشخص نکردن .ولی تو نیمه دوم ساله

سلام هنوز زمان قرعه کشی اعلام نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا اعلام کنید

پاسخ:
۳۰ مهر

دوستان بعد از  تیر ماه هر چه به حساب واریز بشه به امتیازگیری قرعه کشی اضافه نمی شود شاید در قرعه کشی سال بعد لحاظ بشه

تاریخ قرعه کشی را اعلان نمایید

پاسخ:
۳۰ مهر

لعنت خدا هر چی دروغگوهه 

پارسا برج ۷ قرعه کشی انجام دادن

سلام. من خیلی دوس دارم برنده بشم. تو رو خدا برام دعا کنید. 

پاسخ:
انشالله دوست عزیز

سلام ببخشید اگه الان اقدام کنم حساب باز کنم برای این سال قرعه کشی اسم من نمیاد

سلام قرعه کشی چه تاریخی انجام میشه

پاسخ:
۳۰ مهر

اون کسی که میگه ۳ بار برنده شده احتمالا رییس خود بانک بوده 😂😂😂

من تا الان برنده شدم راست میگن 

پاسخ:
قرعه کشی سی مهر انجام میشه  ،امروز روز قرعه کشی و اعلام کردن

سلام میشه بگید زمان قرعه کشی کی معلوم میشه

 

پاسخ:
سلام
سال گذشته یکی دو روز بعد از قرعه‌کشی اعلام شد. 

سلام میشه بگید زمان قرعه کشی کی معلوم میشه

 اسامی برندگان کی اعلام میشه 

پاسخ:
زمان قرعه کشی ۳۰ مهر .
اسامی برندگان دو سه روز بعد ،تو وبسایت بانک‌مسکن  اعلام میشه. اگه اس ام اس بانک مسکن برای شما فعال باشه با پیامک بهتون اطلتع میدن .همچنین مبلغی که برنده شدین اتوماتیک به حسابتون واریز میشه .

سلام من سال ۹۷توقرعه کشی بانک مسکن برنده شدم..

پاسخ:
عالیه
۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۶:۲۳ غلامرضا‌ محمد‌ زمانی

سلام‌ چرا‌ نتایج‌ قرعه‌ کشی‌ را‌ اعلام‌ نمیکنید‌ 

سلام به برندگان ویژه کی زنگ میزنن ؟

پاسخ:
حتی اگه برنده ۵۰هزار تومن هم بشین بهتون با اس ام اس اطلاع میدن همون موقع مورد بهدحسابتون واریز میکنن .ولی برنده های ویژه و زنگ میزنن

سلام خسته نباشید تاریخ واریز کی هست

 

پاسخ:
کسی که برنده بشه پول و به حسابش واریز میکنن.تا الان واریز کردن

من به این قزعه کشی ها هیچ اعتقادی ندارم.اگه راست میگفتند حداقل اسامی برندگان رو اعلام میکردند.همین که اسامی برندگان رو اعلام نمیکنند گواهی بر دروغ گفتنشونه.ملت ساده نباشید.همش سر کاریه.

پاسخ:
عزیزم تو همین صفحه چند نفر اومدن و خبر توش برنده شدنشو و اعلام کردن.
ایشالله شما برنده سال بعد بانک مسکن بشین.
الان به محض برنده شدن از طریق اس ام اس بانک به طرف خبر میدن و مواد به حساب واریز میکنن.
دو سال پیش برنده بانک‌مسکن شدم.
شب یه پیام واریزی برام اومد ،دنبالش اس ام اس برنده شدنم تو بانک.

سلام ..من دوره قبل ۵۰هزارتومن برنده شدم...این دفعه سال ۹۹ مبلغ۳ میلیون تومان برنده شدم....حسابم زیر ۷۰ میلیون تراکنش مالی دارم خیلی حساب پرتراکنشی نیس ولی خوب کارهای اصلی بانکی ام بااین حسابمه....خدا شکر این سه میلیون به جایی بزنم و خدا برکت بده....

پاسخ:
عالیه،  مبارکتون باشه

سلام برای من امروز از بانک مسکن پیام اومد که ۵۰۰هزارتومان برندی شدم 

پاسخ:
مبارکه دوست عزیز

من کاملا از قرعه کشی و شرایطش بیخبر بودم ،دیروز اس ام اس بانک اومد که برنده شدم .ممنون از بانک مسکن

پاسخ:
مبارکه عزیزم. من هم دو سال برنده شدم،
من هم از طریق اس ام اس بانک متوجه شدم.

سلام چرا اسامی وارد سایت نمیشه؟؟؟

این قرعه کشی ها همش الکیه.من دو سال پیش هفتاد هزار تمن تو قرعه کشی بانک ملی برنده شدم پیام که ندادند هیچ به حسابم هم نریختند.اونوقت ملت انتظار دارند صد میلیون برنده بشن.اگر هم واقعا قرعه کشی ها درست باشند تعداد جوایز خیلی کمتر از تعداد جوایزی هست که بانک اعلام کرده چون جوایزی که بانک ها اعلام می کنند منطقی نیست و بزرگ نمایی هست و صرفا برای جذب مشتری هست.اگر واقعا این تعداد جوایز میدادند پس چرا ما و اطرافیامون حداقل جوایز رو برنده نمیشیم.

پاسخ:
متأسفانه  بعضی از بانک ها خدمات خوبی ارائه نمیدن. اما جالبه تا الان تنها کاربرهای بانک مسکن برنده شدن خودشون و اعلام کردن

سلام خسته نباشین باصدمیلیون حتی یک ماشین پرخطرساخت ایران هم نمیشه خریدالاغ شده40میلیون تومان خوبه حداخداراشکربرنده اصلی میتونه یک عمرالاغ سواری کنه خوشبحالش من حتی اینقدرساده ام سوداین پولهاتوبانکهامیخوابه چقدره وجوایزیاصدقه ایی که به مشتریانشون میدن اگرراست باشه چقدره ای کاش خدایک عقل سالم بهم میدادکه حسابموببندم به امیدانروزکه عاقل بشم

پاسخ:
درسته .این مبالغ قابل مقایسه با مخارج زندگی نیست. ولی چاره ای نیست دوست عزیز

امروز خیلی اتفاقی به خانمم گفتم قراره سه تومن بیاد به حسابم بابت پروژه سایت، خانمم گفت مگه أین که شنبه اومد به حسابم همون نبود! (اخه من گاهی اوقات شکاره کارت خانمم رو میدم شرکتی) 

چک کردم دیدم شرح پرداخت رو زده جوایز قرض الحسنه بانک مسکن، یک هفته پول تو حساب بود نمیدونستیم

ممنون بانک مسکن

پاسخ:
مبارک باشه ایشالله جوایز بیشتر
۱۵ آبان ۹۹ ، ۱۵:۴۸ علی اصغر رودی

سلام نتایج قرعه کشی کی اعلام می گردد

پاسخ:
نتایج اعلام شده دوست عزیز

در جواب اون دوست عزیزی که پرسیدن چرا اسامی وارد سایت نمیشه؟ باید بگم که چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.اگه واقعا راست می گفتند نه تنها که اسامی شون بلکه شعبه بانکی شون،کد ملیشون و سایر مشخصاتشون رو اعلام می کردند.از خجالتشون اسامی برندگان رو اعلام نمی کنند.به چند نفر مبالغ خیلی ناچیزی میدند که بگن قرعه کشی درست انجام شده.دیگه دستشون برای همه رو شده.

سلام خسته نباشین خداراشکر50هزارتومان بمعنوان جایزبه حسابم واریزشدهفته پیش خداراشکربعد4سالحساب بازکردن برنده جایزه شدم خداراشکر3کیلوگوجه فرهنگی میتونم بخرم وتاچندروزگوحه بخورییم واقعاازصدقه ایی که دادین متشکرم خداراشکردارم گوجه فرهنگی میخورم خداراشکررییس کل بااین همه جوایزمیدی یک بارچشم نخوری بترکه چشم حسود

۱۲ آذر ۹۹ ، ۱۷:۴۹ فاطمه ملکوتی نیا

سلام دوستان جایزه ۵۰ هزار تومانی نداشته بانک مسکن ۵۰۰ هزار تومانی بوده جایزه اش یعنی هر قیمتی که زده یه صفر ازش کم میکنن و میفرستن واسه برنده ها🤔🤔

۱۲ آذر ۹۹ ، ۱۷:۴۹ فاطمه ملکوتی نیا

سلام دوستان جایزه ۵۰ هزار تومانی نداشته بانک مسکن ۵۰۰ هزار تومانی بوده جایزه اش یعنی هر قیمتی که زده یه صفر ازش کم میکنن و میفرستن واسه برنده ها🤔🤔

پاسخ:
😂

سلام قرعه کشی سال چند بار برگزار می‌شود؟ 

پاسخ:
یکبار.

من چندسال حساب دارم داماد ماهم معاون بانک مسکن بود ازدنیا رفت ولی تواین چندسال ما که چیزی ندیدم خدایش نه برنده شودیم نه هیچ چیزی  اسمه خودم مجتبی حیدری هستم دامادمون که ازدنیارفت اسمش حسن خوشقامت حیدری بود بانک مسکن  مرکزی قم بود

اصلا هم الکی نیست،من یه آدم خیرمیشناسم که امسال برنده ۲۰میلیون جایزه بانک شد.درست بعدازاینکه برا کلاس آنلاین  یه بچه تبلت خریده بود.تقصیرمون نیست البته که اینقدر بدگمان شدیم🙇

سلام سال 1400 قرعه کشی دارید هر سال اوایل فروردین جوایز اعلام میشد چطور خبری نیست 

پاسخ:
سلام.
هر سال تا خرداد ماه جوایز قرعه کشی بعدی اعلام میشه،  معمولا برای شرکت تو یرعه کشی تابستون باید پول تو حساب باشه و پاییز قرعه کشی انجام میشه.
ایشالله بانک‌مسکن امسال جوایز خوبی به مشتریانش بده

سلام جوایز چهل و یکمین دوره قرعه کشی بانک مسکن مشخص نشد هر سال تو فروردین جوایز اعلام میشد چطور خبری نیست گفتند اعلام میشه یانه؟؟ 

سلام جوایز قرعه کشی بانک مسکن سال 1400 چطور اعلام نشده بگه جایزه هاش چیه تا کی فرصت داره؟ 

سلام چطور جوایز چهل و یکمین دوره قرعه کشی بانک قرض الحسنه اعلام نشده بخش نامه نیامده؟؟ 

سلام چطور جوایز چهل و یکمین دوره قرعه کشی بانک قرض الحسنه اعلام نشده بخش نامه نیامده؟؟ 

خدارو شکر. واقعا عالی. دست شما درد نکنه. من امسال 3میلیون بردم. سال پیش 500هزار

پاسخ:
مبارکه عزیزم
ایشالله جایزه های بیشتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">