سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار

سپرده گذار مکانی است برای جدیدترین اخبار بانکی (تسهیلات بانکی،سود سپرده ها،انواع سپرده سرمایه گذاری، قرعه‌کشی بانک ها)

سپرده گذار
فعالیت وبلاگ سپرده گذار در زمینه جدیدترین اخبار بانکی اعم از انواع سپرده های بانکی،تسهیلات ویژه بانک ها،سود سپرده گذاری و نرخ سود تسهیلات، قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، طرح های ویژه بانک ها به همراه مقاله های مفید در زمینه کسب و کار و موفقیت مالی و اجتماعی می باشد .
بایگانی

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۵۵ ق.ظ

اجرای ارملات

اجرای آرملات برای کجا مناسب است؟

 

آرملات برا کفپوشی محوطه 

 

از آخرین مراحل ساختمان سازی و زیبا سازی فضا و محوطه، کف سازی می باشد. بسته به کاربری مکانی که قرار است کفپوش برای آن انجام شود، جنس، مصالح و نوع کفپوش مشخص می شود. یکی از به روز ترین روش های زیباسازی کف که بسیار مستحکم و مقرون به صرفه است، اجرای آرملات است. این کف سازی برای محیط داخلی ساختمان و سوله ها، همچنین فضای بیرونی و فضاسازی آن انجام می گیرد. آرملات از جمله مصالحی است که برای پوشش داخل و خارج محوطه ها استفاده شده و علاوه بر زیبایی، استحکام بالایی در برابر فشار دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۰ ، ۰۹:۵۵
سپرده گذار
دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۲:۰۷ ب.ظ

بهترین راکت پینگ پنگ در سال 1400

بهترین راکت پینگ پنگ در سال1400

آیا به دنبال خرید راکت پینگ پنگ هستید؟ به دنبال بهترین هستید اما مطمئن نیستید برای چه کاری بروید؟ خوب شما به مکان مناسب آمده اید. در این پست ، ما 10 بهترین پد پینگ پنگ موجود در بازار در سال 1400 را مرور می کنیم و همچنین راهنمای خریدار کاملی را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند راکت مناسب خود  خود را انتخاب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۰۷
سپرده گذار
سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۱۹ ب.ظ

20 فاکتور اصلی برای خرید تشک

20 فاکتور اصلی برای خرید تشک

 

با توجه به این که تمامی افراد نیاز به داشتن خوابی آرام و راحت در طول شبانه ‌روز را دارند و این که تقریباً نیمی از زندگی خود را در حال استراحت و خواب به سر خواهند برد می ‎توان نتیجه گرفت که خوابیدن و ابزارهایی که برای داشتن یک خواب راحت در جهان وجود دارد، بسیار با اهمیت هستند.

 

به گزارش رکنا، بنابر اعلام کالای خواب رویان، یکی از این ابزارها که امروزه بسیار به آن توجه شده و در اندازه ‎ها و انواع مختلف در دسترس افراد قرار داده شده است، تشک می‎ باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۱۹
سپرده گذار